Tähtisäde
Meillä anoppi kyseli/moitti kun ei vieläkään ole tehty lapsia. Siinä vaiheessa mies sanoi vaan, ettei kaikki ole niin yksinkertaista, johon anoppi sanoi, että ei kai kun noin vanhaksi asian jättää... Siinä vaiheessa meinasin käydä kurkkuun kiinni. Myöhemmin mies oli sanonut, että kyselyt ja tuomitsemisen voi lopettaa, koko ajan yritetään ja syyt ovat muualla kuin iässä. Ei kai se mitään tajunnut.... mutta onpahan ainakin hiljaa. Molempien porukoille kerrottiin asiasta tänä kesänä ja ihan ok ottivat tuota anoppia lukuun ottamatta. Kai niillekin on vähän hankalaa, että miten suhtautuisi kun koko muu suku sikiää helposti, niin huomaa, etteivät oikein tiedä mitä meille sanoisi, varsinkin mun sisko, joka on tullut tosi helposti raskaaksi.
Mulla on kp30 (jos joku korjaa listaa). Luomumenkkoja odottelen ja vähän on jopa tuntemuksia, että EHKÄ saattaisi alkaa (se olisikin suuri ihme!!). Lekurin mukaan odotan 2.7 asti jolloin pitää varmuudeksi tehdä raskaustesti ja jos ei sitä ennen täti kurvaa paikalle niin sit aloitan Femostonit taas. En haluaisi tehdä testiä, kun on niin masentavaa se nega, mutta kai se on pakko kuitenkin hätävarjelun liioittelemiseksi tehdä, että uskaltaa alkaa Femostoneja syömään. Ja Femostonien myötä tervetuloa mood swingit yms. vaihdevuosioireet, miesparka!
Mukavaa viikkoa leidit! :wave:
Mulla on kp30 (jos joku korjaa listaa). Luomumenkkoja odottelen ja vähän on jopa tuntemuksia, että EHKÄ saattaisi alkaa (se olisikin suuri ihme!!). Lekurin mukaan odotan 2.7 asti jolloin pitää varmuudeksi tehdä raskaustesti ja jos ei sitä ennen täti kurvaa paikalle niin sit aloitan Femostonit taas. En haluaisi tehdä testiä, kun on niin masentavaa se nega, mutta kai se on pakko kuitenkin hätävarjelun liioittelemiseksi tehdä, että uskaltaa alkaa Femostoneja syömään. Ja Femostonien myötä tervetuloa mood swingit yms. vaihdevuosioireet, miesparka!
Mukavaa viikkoa leidit! :wave: