Odotuksen odottajat!part II

anniette kyllä mä ainakin näin siinä vaalean viivan!! Kandee varmaan aamulla tehdä kun hcg arvo on silloin suurimmillaan

Veena ovistesti näyttää raskauden mutta ovistestissä voi olla muussakin tapauksessa 2 viivaa....

soja Onnea punktioon =)

Moonex Mä oon pistellyt aina Puregonia ja se ei kirvele ainakaan mulla. oon tosiaan 2 kiertoa pistellyt 27-30 päivää eipä ollut yllätyskään ettei plussaa niistä oo tullut

 
Veena: En voi edes kuvitella minkälaisia tunnemyrskyjä käyt läpi tällä hetkellä. Itse surkuttelen luomu-inssin negatiivista tulosta, joka ei oikeasti ole maailmaloppu.

Mulla on sama fiilis tuon julkisella odottelun suhteen. Mielenterveys horjuis vahvasti, jos nyt alkasin odottaa kuukausia, että hoidot etenis. Väestöliitolla koeputkihedelmöitys maksaa about 1300. Säästöjä on jo ennestään ja tiedän mihin ne haluan käyttää =) Kaikilla ei tietenkään ole varaa, mutta meillä tilanne vielä toistaiseksi hallinnassa (kamalaa tietenkin tämänhetkinen taloustilanne maailmalla).

stellina: haalea viiva näkyvissä!! Testaappa oikealla testillä :wave:

Osiris: Ollaanpa me samanlaisissa aatoksissa. Töitä, kotihommia ja koiran ulkoilutusta on meidänkin elämä tällä hetkellä. Varmasti joskus katson tätä ajanjaksoa taaksepäin ja hämmästelen miten selviydyttiin. Kyllä me jaksetaan, sinäkin!
 
Stellina aamulla apteekista testi!! Mars Mars!!
ja Anniette kans uutta testiä. täähän alkaa menemään jännäksi!! Ja mitä tulee hoitoihin, mä kävin perhesuunnittelu-neuvolassa lääkärin tsekkauksessa joka laittoi lähetteen eteen päin. Mut käsittääkseni ihan terveyskeskuslääkäritkin laittaa lähetteitä eteenpäin

Sori Tiinuli, ymmärsin tosta sun yhdestä postauksesta että oot pistelly menopuria sen 30 pvää.. Ei mullakaan toi Puregon tunnu missään, mut menopur on ihan täyttä tuskaa..
 
Viol Kiva että joku muu on samassa tilanteessa ja käy läpi ihan samoja juttuja. :hug: Oliko teillä jo viimeinen inssiyritys vai miten? Seuraavaksi ivf:än?

anniette Julkiselle pääsee lääkärin lähetteellä. Eivätkös ne tuolta yksityisltäkin asemilta voi laittaa lähetteen julkiselle puolelle?
 
Osiris täytyykin kysyä tuolta josko laittaisivat lähetteen. Tai sit mennään ainakin nyt yksityisellä tarvii kattoo..

Haaleahan tuo on ja nyt tosiaan vasta kp 28-28/29 joten. No huominen clearblue kertoo enemmän ja sitten tosiaan jos ei mitään näy uuten kiertoon.. Ensin pienen märehtimisen jälkeen... :D Ja sit tosiaan on kaikki lisätutkimukset jne..
 
Jep jep täällä sitä piinailaan.. :) odotus on niin kova ja vielä kun tuli tuo testikin ostettua niin jotenkin vielä enemmän odottaa ja jännittää sitä että sais testata.. odotus ja toiveet niiin kovat!! <3<3 :) hmm.. Noh ei auta muu kuin piinailla.. Missä vaiheessa noita jonkin näkösiä oireita mahdollisesta raskaudesta voisi sitten olla?!
 
Jännät paikat +++++ bdbd stellina onhan se pp12 melko aikasin ollu testattu, ja aikasin on anniettekin liikkeellä =) Molemmilla siis uusintatestin paikka!

Veena :hug: keskityhän hoitaan itseäsi nyt ensin kuntoon, vaikka toivottavasti mitään sen kummempaa hoidettavaa ei olekaan! Voimia :heart:

jastu Eiks niitä periaatteessa vois heti tulla kun alkio kiinnittyny.. eli muutama päivä oviksesta/iui.sta ;) vaikka käytännössä kai yleensä vasta joskus kun menkatkin myöhässä..?
 
Torstai 20.11.2008



TOIVOJAT
[/url]

anniette................................tutkimukset........................1/28-29
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl.................1/25-28
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex............4/~43-79
Irene80............6/06..................2.iui..................................4/28-32
Viol....................1v......................iui...................................5/28
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 1.IVF.....5/28-32 Veena............yk19..........3.iui, taukoa................................5/24-28
Meea.........1v7kk, yk21......gonal-f+pregnyl+luget..............7/30
Osiris...............3v.............puregon, pregnyl, iui..................7/28-29
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui............7/26-3
Gilmore...........kesä07.....................................................8/30-32
soja.................n.1v.......................2.ivf.............................9/28
astrid.............3v..............clomit.pregnyl+inssi..................11/28-35
Ansu82.........vuosi......glucophage, puregon, iui...............14/?
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.................15/27-28
Moonex.................synarela,menopur,puregon,ivf.............17/?
jastu...................................clomit, iui................................18/?
miranda-81............puregon, pregnyl, luget, iui.............20/28-32
pikkuvadelma....12/06........clomit, luget............................24/30
dreamer78...............................ivf/icsi..............................24/32-37
mama-84.........12/06.........................................................24/28
surppi.......................menopur, pregnyl, luget...................27/?
risukasa-..........4/06.........laparoskopia?, iui....................?/25-31
haltia................2v..................ivf/icsi.................................?/?



Piinailijat

surppi pp2
miranda-81 pp3
jastu pp3
stellina pp15, + ?

Haamuilijat

stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui.........34/n.26-28



Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
kirma..................9/06......ivf alkuvuodesta
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07...........clomit+metut

J3N3..............iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget
aitiliini83.......primolut, pas
Ronja80........yli vuosi......icsi marraskuussa
Almuna...........1,5v..........menopur+pregnyl



SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis............yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08
Velvet Kiss...11/07.........clomit, 1.iui
pilvilinna........9/07........luomu
kinky cat.......................icsi
 
Tein raskaustestin yöllä neljän aikaan, pp15 siis menossa tänään. Ja siihen tuli tositosi haaleenvaaalee toinenki viiva???!!!!En oo koskaan ennen saanut. Kyllä tuo mieskin sen väitti siinä näkevänsä. Viiva oli kuitenkin niin vaalee, etten usko sen oikeesti tarkoittavan, että oisin raskaana. Menkat ei kuitenkaan oo ainakaa viä tänäaamuna alkanut joten ehkä toivoa siis on??(jos en ois tehny negatestiä pp12, ni toiveet ois korkeemmalla, ja jos ei oltais yritetty sitä vaavia jo puoltatoista vuotta tässä....) Viimeksi alkoi menkat kuitenkin Pregnylin laitosta aika tasan 14 vuorokauden kuluttua ja nyt menty jo sen ohi....

Mutta siis pitäisikö sen viivan r-testissä olla pp15 jo tosi vahva? Olikos jossain linkissä kuvia niistä plussatesteistä, en löydä sitä nyt mistään täältä....

t. hyvin hämmentynyt stellina
 
Tuossa linkki testikuviin, aikas huonolaatuinen tuo kuva tosin. Ylemmät liuskat siis eilen ja tänään tehdyt ovistestit ja alin apteekin perusraskaustesti tältä aamulta (yöltä ). Kuvittelenko ihan turhia? palauttakaa mut maan pinnalle.

http://www.aijaa.com/v.php?i=3118252.jpg

En tosiaan tiiä erottaako tosta mitään viivaa tästä kuvasta tuosta oikeesta r-testistä, mutta kyllä siinä selkee haalee viiva vaan seisoo.....miksei nää testitki vois olla vaan ihan yksiselitteisiä....
 
Stellina: Kyllä siinä on aivan selvästi havaittavissa haalea viiva. Testi näyttäisi olevan apteekin testi joihin mä kyllä luotan ihan 100 % ja ei sitä väriä siihen tule ilman raskaushormonia =) Joten onnittelut täältä :flower:
Mä muuten olen testannut testaamis mielessä tuon että näyttääkö ovulaatiotesti raskauden. Mulla kyllä tuli aivan selvät viivat ovistesteihin, joten mä ainakin uskon siihen, että ovistestit kertoo raskauden myös.

Mulla on kauhunhetket maanantain ja tiistain välisenä yönä. Heräsin siihen kun verta tulee hirveesti ja maha oli kipeä aivan kuin menkkojen aikaan. No olin ihan varma, että neljäs keskenmeno tässä tuli, varsinkin kun veren mukana tuli tosi iso hyytymä joka näytti joltain ihme kalvolta. Mulla oli ultra varattu iltpaivälle ja sitä odotellessa mietin, että uskallanko mä ikinä enää yrittää ja pitäiskö siirtyä harkitsemaan adoptioita. Ja samalla siinä tein listaa päässäni, että nauvola pitää perua ja vanhemmille ilmoittaa ja muutenkin tein sitä surutyötä valmiiksi. Itku tuli vasta naisten polilla kun odottelin ultraan pääsyä. Tuntu vaan niin pahalta mennä siihen ultraan toteamaan keskenmeno. Vuoto oli jo loppunut muutama tuntu sitten, mutta silti en uskaltanut toivoa.. Ja järkytys oli sanoinkuvaamaton kun molemmat vauvat löytyivät kohdusta ja vastasivat täysin viiikkoja ja sydämen sykkeetkin olivat vahvat. Mä lievästi sanottuna olin shokissa. Nyt mä vaan toivon, että kaikki menis hyvin loppuun. Ja hyvältähän tää nyt näyttää kun ei ole vuotoa eikä kipuja enkä koskaan ole näin pitkälle edes päässyt.

T: Virtis 8+3
 
Stellina Onnea :flower: Selvät viivathan siinä näkyy :heart:

Itse kans uteliaisuuttani pissasin viime viikolla yhteen kaappiin jääneeseen ovulaatiotestiin, ja siihen tuli se testiviiva vahvana ennen kontrollia! Eli tosi vahvasti näytti raskauden. Mutta en luottais kyllä niihin ennenku menkat on myöhässä.

Virtis Ihanaa kuulla että selvisit pelkällä säikähdyksellä :hug: Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin!
 
Uskomatonta kyllä miten nämä tunteet on pinnassa.
Kun näitä teidän juttuja lueskelee niin tuntuu siltä kun olis itekin jo saanut ne viivat siihen testiin :)
Kyllä mäkin näen ihan selkeen viivan tuossa Stellinantestissä, varovaiset onnittelut jo siitä !!
Iso :hug: myös Virtikselle, kuullosti hurjalta toi sun kokemus, onneks kaikki kävi parhain päin !!
Mä en osaa kommentoida jastu noihin oireisiin, kai se on todella yksilöllistä missä vaiheessa tulee tuntemuksia. Pitäis varmaan yrittää olla vaan ajattelematta, jos oikeen funtsii niin tuntuu kun olis kaikki mahdolliset. (helpommin sanottu kun tehty!)
Mä jännittelen huomista ultraa, joskos siellä olis jo follit siinä koossa että pääsis tekeen ekaa Inssiä ens vkon alussa. :D
 
Wau! Täällähän on hienoja uutisia tullut. =) Mä näen molempien, sekä annietten että stellinan testissä viivan. Stellinalla vahvemman. Varovaiset onnittelut molemmille!! :flower: :heart: Ootkohan anniette jo testannut uudelleen?

Virtikselle :hug: !! Ootpa joutunut kokemaan hurjia asioita. Onneksi kuitenkin molemmilla pikkuisilla kaikki kunnossa. :heart:

ansu Tsemppiä ja onnea huomiseen ultraan!!

(.) Tänne ei muuta kuin piinailua. Tunteet heittelee pelon ja toivon välillä.
 
stellinalle varovaiset onnittelut! :flower: kyllähän noissa liuskoissa näkyy ihan selkeet ja apteekin testikään ei oo edes herkimmästä päästä..eli luotettasta :) (m) Jokos anniette on testannu uudestaan?
Virtis, ompa sua koeteltu epätoivon ja kauhun hetkillä! Onneks kuitenkin Toivo ja Usko on säilyny ja hyvissä voimissa! :D :heart: :heart:
 
Stellina mä tiedän kaksikin lähipiiristä, jotka tekivät kolme- neljä testiä kotona ja negaa vaan tuli. Toinen meni si lääkärille aikaisemmin ja sisätutkimuksessa löytyi suurentunut kohtu joten raskaanahan sitten oli. Toinen teki testiä testin perään kotona ja parin kuukauden päästä siitä meni lääkäriin kun ei vaan kuukautisia kuulunut... raskaanahan hänkin sitten oli ja vielä pitkällä :D

Joten varovaiset onnittelut täältäkin. :flower:
 
Heipat taas PITKÄSTÄ aikaan taas kaikille... oon taas pysytelly visusti kaukana täältä, ja muutenki yrittäny saada koko vauva-ajatusta pois mielestä. Mut nyt oli pakko tulla urkkimaan taas, eihän täältä pysty ikuisuuksii pois pysymään... ;)

Stelliina ja Annietta: Teille ihan hirmuisen paljon onnitteluja :flower: :flower:

Virtis: aikast hurjaa... mut onneks kaikki loppupeleis hyvin, huhhuh!!! :heart:
 
Hitto vieköön kun ei jaksais odottaa! 1.12 saan siis testailla.. Tuntuu jotenkin niin ikuisuudelta odottaa sinne varsinkin kun tosi vahva on pelko ja pettymys nyt jo siitä etten oo raskaana.. :(
Ja sit kaikenlaisia oireita löytyy kyllä, mutta niitä on ollu ennen koko inseminaatiookin eli ei ne siitäkään johdu että raskaana olisin.. Hmm.. noh joo, huomis ilta/yö ja lauantaina menee taas töissä niin saa ehkä vähän muuta ajateltavaa.. toivotaan.. :)
 
Kaikki: Kiitos teille siskot kannustuksesta ja tsempeistä ja onnitteluista! Mä en silti vieläkään usko, että oisin raskaana, ei tunnu yhtään siltä. Mutta äsken tein uuden testin ja tulos oli vaan vahvistunut!!Pitäskö jo alkaa uskoa vai mitä muuta tää voi olla?

Tässäpä linkki. Ylähäällä siis se aamuöinen haamu ja alhaalla just tehty testi:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3120976.jpg
 
stellina Onhan toi huomattavasti selkeempi jo! :) nyt vain onnea oikein kovasti!! :) :) :heart: :heart:
Aika hassua kyllä että toi plussa nyt vasta näkyy ja noinkin haaleena, mä luulin et se näkyis paljon aiemmin sullakin kuitenkin piinailupäiviä jo 15! :eek:
 

Yhteistyössä