Odotuksen odottajat!part II

stellina olipas lohdullista kuulla, että noin hienosti voi käydä, vaikka follit ei meinannu kasvaa... Antaa toivoa!
Onko tuo Gonal F minkälaista, tai onko se niinkuin jotain menopurin kaltaista?

Onko täällä muuten muilla tuosta menopurista kokemuksia? Onko tullut sivuvaikutuksia?
Mulla on päätä särkenyt tänään ja luulen että johtuu hormooneista... Ei yleensä päätä särje näin tauotta, vaikka vetäsin panadolinkin nassuun... :( Myös hiukan huonoa oloa ollut... :x
Mitäpä sitä ei kärsisi tän asian takia. :D
 
SUNNUNTAI 23.11.2008



TOIVOJAT
[/url]

anniette................................tutkimukset........................4/28-29
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl.................4/25-28
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex............7/~43-79
Irene80............6/06..................2.iui..................................7/28-32
Viol....................1v......................iui...................................8/28
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 1.IVF.....8/28-32 Veena............yk19..........3.iui, taukoa................................8/24-28
Meea.........1v7kk, yk21......gonal-f+pregnyl+luget..............10/30
Osiris...............3v............puregon, pregnyl, iui................10/28-29
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui............10/26-3
Gilmore...........kesä07.....................................................11/30-32
soja.................n.1v.......................2.ivf.............................12/28
astrid.............3v........clomit,menopur,pregnyl+inssi..........14/28-35
Ansu82.........vuosi......glucophage, puregon, iui...............17/?
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.................18/27-28
Moonex.................synarela,menopur,puregon,ivf.............20/?
jastu...................................clomit, iui................................21/?
miranda-81.....7/07......puregon, pregnyl, luget, iui.........23/28-32
pikkuvadelma....12/06........clomit, luget............................27/30
dreamer78...............................ivf/icsi..............................27/32-37
mama-84.........12/06.........................................................27/28
surppi.......................menopur, pregnyl, luget...................30/?
risukasa-..........4/06.........laparoskopia?, iui....................?/25-31
haltia................2v..................ivf/icsi.................................?/?



Piinailijat

surppi pp5
miranda-81 pp6
jastu pp6

Haamuilijat





Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
kirma..................9/06......ivf alkuvuodesta
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07...........clomit+metut

J3N3..............iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget
aitiliini83.......primolut, pas
Ronja80........yli vuosi......icsi marraskuussa
Almuna...........1,5v..........menopur+pregnyl



SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis............yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08
Velvet Kiss...11/07.........clomit, 1.iui
pilvilinna........9/07........luomu
kinky cat.......................icsi
stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui[/quote]

 
Stellina oikein paljon Onnea plussasta!ihan mahtavaa =) :flower: :heart:

virtis onneksi selvisitte säikähdyksellä!hui kauhea!

Piinailijoille rautaisia hermoja! :hug:

ite olin tänään uä:ssä ja follin koko oli 16-17mm eli hyvältä näytti!Nyt vaan toivon et ei ovis tapahdu viikonlopun aikana koska maanantaina IUI jos ei tosiaan ovista tapahdu!!!sunnuntaina pregnyl sitten jos kaikki menee niin kuin toivon =)
 
Stellinalle ONNITTELUT PLUSSASTA! :flower: Näitä tarvitaan antamaan meille kaikille uskoa tähän hommaan.

astrid Olen nyt kaksi kiertoa Menopuria käyttänyt. Eka kierto vaati 28 päivän pistelyn ja tämä toinen 21 päivän. Molemmilla kerroilla ollut usein päänsärkyä. Eniten mua on haitannut tosi kova väsymys, jonka arvelen Menopurista johtuvan. Muuta ei sit ole ollut.

Meea Onnittelut hyvän kokoisesta follista ja peukkuja, et asiat menee hyvin! =)

ON: Ei erikoisia tuntemuksia, paitsi menkkamaista juilintaa välillä ja tissit kipeet, mut ne on joko pregnylin tai lugejen ansiota. Odotellaan ja piinaillaan vaan... :whistle:
 
Hirmuisesti onnea stellinalle tähänkin ketjuun! :flower: =) Paljon paljon tarrasukkia pienelle, toivottavasti hää pysyy mukana.

Anniettelle halaus :hug: menkkojen takia ja piinailijoille voimia ja onnea.

Ommoo nappoo sen verran, että kävin eilen alkukierron verikokeissa Väestöliitossa. Lääkäri ja kierronkartoitusultra joulukuun alussa, tosin vasta kp15 vaikka kierronkartoitusohjeen mukaan sen pitäis olla kp12-14.. Mut kun toi edellinen kierto oli 79 päivää ja mulla ei oo koskaan ollut normaalia 28-30 päivän mittaista kiertoa, Väestöliiton sairaanhoitaja oli sitä mieltä, että tuskinpa se kierronkartoitus siitä pieleen menee, vaikka ultraus myöhästyiskin päivän tai pari.
 
virtis: Luin ihan sydän syrjällään tuota sinun kokemusta. Voiko pahemmin enään säikäyttää!! Olisin itse varmaan ollu ihan shokissa. Ihana kuulla, että parivaljakko on mukana menossa ja toivotaan, että pysyvät turvassa kriittisimmät ajanjaksot! Koita rentoutua, levätä ja hemmotella itseäsi =)
 
astrid Vielä ei oo kokemusta menopurista, mutta sen alotuksessa meinaan pysyä. Se voi kuulema kirvellä enempi kun puregon ja onhan neula isompi, siinä joutuu kans sekottaan ne aineet ite kun puregonissa ne on valmiiks siinä kynässä..näin oon ymmärtäny. Mutta se on luonnonmukasempaa ainetta ja sillä vois tulla parempilaatusia munasoluja, mulla kun endokin saattaa pilata niiden laatua :|

).( Oon ruvennu jo etukäteen pelkään, miten ihmeessä JAKSAN hoitojen jälkeisiä pettymyksiä.. tullu välillä sellanen kauhuolo että tekis mieli unohtaa kaikki, ottaa etäisyyttä (joo, "paljo" mahdollista :kieh: ) ja jänistää koko hoidoista!! :ashamed: ja samalla tietää ettei vaihtoehtojakaan hirveesti oo.. paitsi jäädä jumittaan tod.näk. ikuisesti tähän ettei mitään tapahdu.. Pakko se on alkaa jotain yrittää, on sitä muutkin kestäny... :snotty: ainaki KAIKKENI oon sitten yrittäny.

Onko se siis toi pregnyl se halpa n.7e irrotuspiikki? Voin sit pyytää sitä jos jotain muuta meinais laittaa.
 
No näköjään voi vaihdella.. :) Mun mielestä ei oo eri vahvusia ainut et pistääkö sen yhden vai kaks annosta.. Ite pistin yhden. Muistaakseni yliopiston apteekista tuon ostin. Vitsi viel 10 päivää piinailla!! <3 <3 :) :) hihhiii..
 
Tuosta Pregnylista. Käsittääkesni reseptilääkkeet maksavat saman joka apteekissa. Pregnylin (1 x 5000IU) hinta on 7,86 ennen KELA-korvausta ja koska on KELA-korvattavalääke ni korvauksen jälkeen hintaa jää 4,56euroa. Todellakin halpa lääke!! =)
 
Heipsan kaikki! Täällä olotila yhä hyvinhyvin hämmentyneen onnellisen epätodellinen, välillä jo onnenitkujakin itketty ja ihmetelty, miten näin ihanasti nyt saattoikaan käydä. On myös hassu olo, kun ei liki vuoteen ole miettinyt oikeesti semmoisia asioita kuin raskaus tai muita käytännön juttuja tyyliin "mihin pinnasänky mahtuu", vaan koittanu sopeutua siihenkin mahdollisuuteen, ettei me koskaan saada lasta jne. Että nyt pitääkin alkaa miettiä näitä raskausjuttuja. Äskön muuten testasin viä Clearbluella ja näin selkee tulos tuli:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3132482.jpg

joten uskottava se vaan on. Mä niin toivon, että tää rohkaisis teitä jokaista, että inssitkin voi toimia ja että mahiksia on, vaikka munasolut ei meinaa millään kasvaa ja simpatkin välillä on hieman heikkolaatuisia. Ja mä toivon, että te kaikki pian myös saatte kokee tän hämmentyneen onnentunteen :heart:

Kiitos teille kaikille tästä ajasta, jota oon tääl teitin kanssa viettänyt. Tää on ollu mulle niiiiin iso henkireikä näiden hoitojenkin aikana enkä ois jaksanu ilman teidän rakkaitten virtuaalisiskojen tukea, kanssaelämistä, tsemppiä ja lohdutusta. Toivottavasti saan teistä pian seuraa odottajiin. Ja saanhan täällä viä käydä teitä moikkailemas =) ? Toivotaan, että tää raskaus nyt sujuis hyvin ja etenis onnelliseen loppuun saakka.
 
voi Stellina kuinka kauniita sanoja! Ihan tuli kyyneleet silmiin kun luin sun kirjoitusta. Vielä kerran isot onnittelut. Tarrasukkia en edes toivota, niin uskomaton alku että kyllä tuo mukana pysyy ilman toivotteluja. Iso rutistus :heart:

Astrid Gonal-F pistetään kynällä (niinkuin Puregon). Menopur on tosiaankin mulla aiheutti väsymystä ja päänsärkykin ilmeisesti johtui Menopurista (tai sitten Puregonista. Aloitin molemmat samaan aikaan niin ota siitä sitten selvää). Meni ohi muutaman päviän pistelyn jälkeen. Menopur tosiaankin kirvelee pistettäessä, niinkuin Risukasa sanoikin.

Meea Täällä otettiin Pregnyl tänä (lauantai) iltana, 10 000n verran. Ja maanantaina punktio. Paljonko sä otat pregnyliä? Mielenkiintoiset erot IVF:n ja IUI:n välil. Lähinnä ajattelin pregnylin oton aikaväliä. Toivottavasti folli pysyy nyt kiinni pregnylin ottoon asti!!

Risukasa Mä olen nyt viime päivinä kans miettinyt tosi paljon että miten sitä kestää sen negatiivisen uutisen parin viikon päästä. Muutamat itkutkin on jo etukäteen tullut tirautettua. Tosi järkevää miettiä etukäteen tämmösiä, mutta minkäs teet kun ne päässä pyörii :ashamed: Ja joo, toi pregnyl on tosi halpa. Senhän ostaa vaikka pullonpalautus-rahoilla :LOL: En oo kuullu muuten et mitään muuta irrotuspiikkiä helposti edes lähdetään tarjoamaan. Semmonen kuin "Ovitrelle" on muistaakseni kans. Pregnylia on käsittääkseni vain 5000 IUI paketteja, ja irrotukseen käytetään 5000-15000IUI:ta.

).(.. Tosiaan.. Nyt on sumut sumuteltu piikit pistelty pregnyliä myöden. 10000 IUI:ta lähti tossa illalla napaan. Tai navan viereen.. heh-heh. Perjantain ultrassa löytyi 11 follia, isoin 22 ja pienimmät 15 millisiä ja limis 10 mm. Huominen on varmaan ihan outo ilta kun ei oo mitään aineksia itseensä tungettavana. Maanantaina aamusta kohti Tampesteria.. Kiva kun ilmatkin on mitä on ja mä INHOAN autossa olemista lumimyräkässä. Heh, onneksi ei tarvii itse ajaa.
Hassua ajatella että kohta sitä ollaan tuolal piinailijoiden porukassa jo(Jos siis saadaan jotain aikaiseksi, viimeksi oli vain yksi siirtokelpoinen). Äkkiä tää aika menee -paitsi ne seuraavat kaks viikkoa siirron jälkeen.
Josta tulikin mieleeni että piinailijoille paljon myötätuntoisia ajatuksia ja kärsivällisyyttä
 
Stellina Onneksi olkoon plussasta ja ihanista sanoista. :heart: :)

Moonex Tsemppiä siirtoon ja toivottavasti kaikki menee hyvin.

Piinalijoille paljon kärsivällisyyttä. :)

Täällä odotellaan jo seuraavien menkkojen alkua niin pääsee soittelee naikkarille aikaa järeämpien hoitojen pariin. Nopeasti on aika tosiaankin mennyt. :)
 
ONNEA Stellina vielä kerran!!! :flower: :flower: :heart: Nautihan nyt oikein kunnolla tuosta ihanasta tunteesta ja kasvavasta matkustajasta. Olit osannut niin ihanasti kirjoittaa. :heart:

Moonex tsemppiä siirtoon ja paljon onnea mukaan!

(.) Piinaillaan edelleen. Oireita en osaa sanoa olevan. Pelottaa tuleva. En tiedä miten kestän negatiivisen tuloksen. Kiitoksia kaikille jotka toivottivat kärsivällisyyttä.
 
Piinailijoille tsemppiä! =)

Ja toki Stelliina käyt meitä odotuksen odottajia täällä moikkailemassa! Välillä niin ihanaa kuulla että inssitkin toimii. Me kaikki täällä tarvitaan just näitä tällaisia tsempityksiä! Tähän aiheeseen liittyen, se on jännää miten näihin teidän virtuaalisiskojen raskausuutisiin suhtautuu aivan eri tavalla kuin omien ystävien, sukulaisten ja tuttujen uutisiin! Jotenkin näistä teidän odotuksen odottajien uutisista iloitsee ihan eri tavalla, onhan teillä kaikilla takana tätä samaa inhottavaa tyhjää odotusta ja pettymyksiä... Voi kuinka toivoisin näitä ihania plussauutisia tännekin palstalle nopeasti lisää!

ON: tämä kierto siis mennään luomuna. Huomenna alan taas tikuttamaan ovista, vaikka se tällä hetkellä ihan turhalta puuhalta tuntuukin. Ei se ettenkö ovuloisi, kaikki on meillä ihan kunnossa kun ei ole mitään selittävää vikaa mistään löytynyt. Mutta ehkö juuri siksi en vaan enää jaksa uskoa hetkeäkään luomuraskautumiseen. Kai nyt kolmen vuoden "seksiä kellon kanssa" olisi jo johtanut plussaan edes joskus, jos siihen jotain mahdollisuuksia olisi. Väsyttää ja kyllästyttää taas tämä ainainen yrittäminen, ehkä pitäisi vaan olla ja odottaa seuraavaa hoitoa...?
 
Vielä kerran multakin mahtavat ONNITTELUT stellinalle!! :heart: :flower:

Mä yritän kai aatella jotenki että nää inssit on nyt jotain mikä vaan pitää hoitaa pois alta ennen tehokkaampia hoitoja.. vaikka HIRVEESTI odotuksia sitä väkisinki on ainakin sille ekalle kerralle :ashamed:
Tossa kun kattelin kalenteria tältä vuodelta ja kiertojen pituuksia niin huomasin että viimesen puoli vuotta aika harvoin on pystyny ajottaankaan yrityksiä ihan parhaaseen aikaan, usein on jääny ainakin 2-3 päivää ovikseen tai niinkun tässäkin kierrossa, enemmänkin.. miten siinä nyt vois mitään tullakaan kun ei voi kunnolla ja niin paljoo yrittääkään ku haluis, tosin eipä oo tullu paremmillakaan ajotuksilla, sen harvan kerran ku on oikeille päiville osunu näkemiset.. Insseissä on sitten ainakin täsmäajotukset! Että en mä ainakaan voi muuta kun ootella hoitoja toisensa perään, ku yritys on nykysin käytännön syistä muuten niin hankalaa.
Jostain luin kans että miehellä allergia tai pelkkä flunssakin vois vaikuttaa siittiöihin.. ukkelillahan oli tosi pahana jo sen eläinallergia sillon kun asuttiin yhessä ja syksyllä07 tehtiin se tutkimus. Ois kyllä upeeta jos nyt ilmeniskin että laatu ois parantunu selkeesti kun saanu olla "eläinpölyvapaassa ympäristössä", siellä omassa kämpässä viikolla.. vaikka eihän se välttämättä siitä johdu. Mut kyllä sitäkin kelaa että mitä jos se oli syynä sillon ekat 1,5 vuotta, kun ei tullu vaikka useimpina kuukausina oli ihan hyvät ajotukset... |O kaikkia tälläsiä vaan jotenki pakonomasesti pyörittelee päässä joka ikinen päivä! :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miranda-81:
SUNNUNTAI 23.11.2008



TOIVOJAT
[/url]

anniette................................tutkimukset........................4/28-29
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl.................4/25-28
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex............7/~43-79
Irene80............6/06..................2.iui..................................7/28-32
Viol....................1v......................iui...................................8/28
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 1.IVF.....8/28-32 Veena............yk19..........3.iui, taukoa................................8/24-28
Meea.........1v7kk, yk21......gonal-f+pregnyl+luget..............10/30
Osiris...............3v.............puregon, pregnyl, iui..................10/28-29
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui............10/26-3
Gilmore...........kesä07.....................................................11/30-32
soja.................n.1v.......................2.ivf.............................12/28
astrid.............3v......clomit,menopur,pregnyl+inssi................14/28-35
Ansu82.........vuosi......glucophage, puregon, iui...............17/?
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.................18/27-28
Moonex.................synarela,menopur,puregon,ivf.............20/?
jastu...................................clomit, iui................................21/?
miranda-81.....7/07......puregon, pregnyl, luget, iui.........23/28-32
pikkuvadelma....12/06........clomit, luget............................27/30
dreamer78...............................ivf/icsi..............................27/32-37
mama-84.........12/06.........................................................27/28
surppi.......................menopur, pregnyl, luget...................30/?
risukasa-..........4/06.........laparoskopia?, iui....................?/25-31
haltia................2v..................ivf/icsi.................................?/?



Piinailijat

surppi pp5
miranda-81 pp6
jastu pp6

Haamuilijat





Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
kirma..................9/06......ivf alkuvuodesta
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07...........clomit+metut

J3N3..............iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget
aitiliini83.......primolut, pas
Ronja80........yli vuosi......icsi marraskuussa
Almuna...........1,5v..........menopur+pregnyl



SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis............yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08
Velvet Kiss...11/07.........clomit, 1.iui
pilvilinna........9/07........luomu
kinky cat.......................icsi
stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui
[/quote]

 
No joo... koitin muokkailla itelleni tohon listaan noita lääkityksiäni.. :ashamed:

Onnea vielä stellinalle ja kiitos kauniista kannustavista sanoistasi! :heart: Käy ihmeessä kertomassa kuulumisiasi täällä =)

Mulla on vähän sama suhtautuminen risukasan kans näihin insseihin eli alta pois ennen kovempia hoitoja... Pitäis varmaan ajatella jotenkin positiivisemmin, mutta...

No pregnyl on pistetty ja nyt vaan ootellaan huomista toimenpidettä sitten.
 
Astrid, listan saa paremman näköiseksi kun klikkaat Muokkaa ja otat tekstinmuokkausikkunassa ihan ensimmäiseksi näkyvän [ quote="miranda-81" ] -tekstin sekä ihan viimeisenä näkyvän [/quote ] -tekstin pois. Silloin lista näyttää normaalilta tekstiltä eikä ole harmaalla pohjalla.

Stellinalle vielä kerran valtavasti onnea ja pikkuiselle tarrasukkia! :heart: :flower:
 
Ja vielä ohjeeks listan muokkauksesta.. kannattaa lyhennellä noita tietojen välien ...... kohtia sillain sopivasti että mahtuu yhelle riville ;) mukavaa että on paljon ahkeria listan ylläpitäjiä, tekemällä oppii! :flower:
 
Nonniin vielä olis 9 päivää siihen että saa testailla.. nyt on viimeset pari päivää ollu niin sellanen fiilis etten oo raskaana että mä todella hämmästyn jos se plussa ruutuun tulee.. tuolla se testi olis juu kaapissa täälläkin ja tekis niiin mieli testailla että näkyiskö yhtään mitään mut toisaalta jos se pregnyl kerran vaikuttaa niin en mä välttämättä turhia pettymyksiä halua.. :( vaikeeta on.. Mutta mä lähden laivalle ma-ke joten palailen asiaan tänne vasta sillon! :)
 
pikkuvadelma, onkos sulla ollut nuo clomit käytössä tässä kierrossa? monesko kp oli ovis/monesko pp on nyt? Saattaa olla että nämä asiat kävis ilmi tuolta aiemmista teksteistä, mutta en jaksa kahlata niitä läpi. :ashamed:
 

Yhteistyössä