Odotuksen odottajat!part II

Tähtisäde
Stellina ja Anniette: :flower: Hyvältä näyttää! Varoivaisia onnitteluita täältä! Joko Anniette on tehnyt uusintatestiä?

Virtis: Liimasukkia pikkuisille! Onneksi selvisit säikähdyksellä!

Omaa napaa: Eli uusi kierto lähti tänään käyntiin: täällä siis kp1. Tehokkaana tyttönä sovin jo tänään uuden kierron suunnitelmat. Lauantaina alan taas piikittelemään Menopuria ja sitten 28.11 menen ultraan, jossa samanaikaisesti tarkistetaan follitilanne ja tehdöön tuubien aukiolotutkimus. Vähän pelottaa, että jos se sattuu tosi paljon, mutta se nyt on kuitenkin pientä. Mies toimittaa myös spermanäytteen ensi viikolla, joten jännät paikat on tässä kuussa meillä.
 
stellinalle hurjasti onnea! :heart: Toivottavasti anniettenkin haamu vahvistuu.

Listan päivittelijä, mut voi kyllä siirtää ihan taustailijoihin, kun ei tässä mitään ole kuukauteen tapahtumassa. :ashamed: Välillä kyllä pakko käydä kurkkimassa kivoja plussauutisia. :)
 
Voi että täällähän on huimasti plussa uutisia, sylin täydeltä onnea!!
Mahtava fiilis täytyy kyllä sanoa, tulee oikein tunteet pintaan..heh..niin tuore tapaus vielä itsekin :)
Nyt ei muutakuin jännitetään koko poppoon puolesta, ja muistakaahan ottaa iisisti, stressaamalla kun ei ainakaan paranneta asioita, eli onnellista odotusaikaa mahd. monelle.
On: Eli täällä mennään tasan rv5, ja ensi torstaina olisi sitten se maaginen varhaisultra, pikkuisen oon täpinöissäni, mut pidän jalat tukevasti maassa, en viitsinyt edes hcg arvoja käydä otattamassa, että mennään nyt vain noiden testien antaman plussien turvin eteenpäin. Eli jospa sieltä syke sit löytyis viikon päästä, hope so!
 
stellina Mun mielestä toi on kyllä aivan selkeä plussa, joten onnea :flower: Uskon että ihan muutaman päivän sisällä molemmat viivat ovat jo samanpunaisia testeissä =) Taisi tuo arimidex olla kuitenkin IHME LÄÄKETTÄ vaikka sen tehoja jo mietittiinkin :attn:

Virtis Kiva kuulla että pienillä on kaikki hyvin :heart: :heart:

jastu Nyt vaan rautaisia hermoja piinailuun =) ainiin Pregnyl saattaa näkyä raskaustestissä 10päivää kun olet pistänyt Pregnylin joten ennempää ei varmaan kande testailla....

 
heippis!
stellinalle onnittelut :) Mun mielestä myös hienot viivat :heart:

Mulle voi sit päivittää kp 1. Tein aamulla vielä sen clearbluen testin tuli haalea viiva, mutta nyt illalla alko tulvimaa :headwall:

No huomenna meen niihin kierron alussa tehtäviin verikokeisiin jne.. vähän on snif.
 
Tiinuli81 Eli toi pregnyl vaikuttaa niin et jos testaisin ennen kun se kymmenen päivää on inssistä kulunu niin plussa vois näkyä vaikken oliskaan raskaana, eikös näin? :) Hyvä tietää, enpä ole moisesta aiemmin kuullutkaan! :)
 
Stellina Mä täällä hypin innoissani vaikka sattuu muniksiin ihan pirusti! Onnea :flower:

Virtis Huh!Huh! Pikkasen varmaan pelästytti! Osasivatko sanoa mistä johtui? Hienoa että kaikki on hyvin ja toivottavasti myös pysyy hyvänä :heart:

Anniette :hug: Tuo kyllä syö naista kun ensin toivo herää ja sitten ei kuitenkaan mitään. Jaksamista!!

Tähtisäde Sinä se olet melkoinen pakkaus!! Tsemppiä uudelle kierrolle!!

Pantalaimon :hug: -Oikein muuta en osaa sanoa.

ON; Aamulla ultraan, pikkasen jännittää, kun tuntuu että nyt on kyllä paisuteltu oikein urakalla jotain tuolla muniksissa. Nytkin heräsin kesken unien kun käännyin vatsalleni ja AUTCH!! Muutama päivä ja loppuu tää osio ja siirrytään seuraavalle levelille :)
 
Tämmöstä näyttää tänä aamuna apteekin testi:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3123108.jpg

Pitää varmaan soittaa Väestöliittoon, että mitäs nyt. En usko tulosta jotenki vieläkää.....Ihan hölmö olo, jotenki ei uskalla viä iloita eikä mitään....
 
Soitin Väestöliittoon ja sain kätilön langan päähän. Se kovasti onnitteli ja käski uskomaan testin tulosta. Oli tosi empaattinen ja ymmärtäväinen, kun selittelin, etten mitenkää voi oikein tajuta tätä eikä mee perille pääkoppaan asti. Antoivat ultra-ajan mua hoitaneelle lääkärille kolmen viikon päähän. Hui....tulee pitkät kolme viikkoa. Mutta toisaalta ehkä sitte alkaa jo tajuaan....
 
stellina onnea onnea! :heart: :heart: Kyllä se nyt plussaa näyttää! Ymmärrän kyllä tuon epäuskoisen tunteesi, itsekään en varmaan uskoisi heti JOS joskus vielä plussaan... Mutta kyllä tuota voi ja saa ja pitääkin iloita!! =)

anniette voi kurjuus... :hug: Kyllä muuten ottaa pannuun huolella kun ensin toivo herää ja sitten revitään alas ja lujaa... Koita jaksella ja tsemppiä tuleviin koitoksiin!

Mulla oli taasen ultra kun olen 2 iltaa pistelly menopuria ja oli toinen folli vaan jatkanu kasvuaan, mutta kasvanut kuitenkin. Pistän sitten vielä 2 iltaa pe-la menopurit, sunnuntaina pregnylit ja maanantaina inssi. Voi että nyt toivon, että se yksikin folli, joka oli nyt reilu 14mm, ottaisi kunnon kasvuspurtin! Tuntuu vaan jotenkin toivottomalta... Kuinkahan tässä taas saa pettyä...*huokaus*
 
Voi Anniette: :hug: Iso halaus. En osaa edes kuvitella miltä tuntuu kun oikeasti toivoa näkyy tunnelinpäässä ja sitten se riistetään pois. Ehkä kyse siis siitä että alkio yritti kiinnittyä kohtuun, mutta ei jostain syystä saanut kunnon otetta. Se voisi kertoa siitä että lähellä käyntiin, vaikka ei se nyt paljon varmaan auta.

Stellina: Mahtavia viivojahan nuo on! Ei mitään epäilystä!

Pantsu: Et varmaan lue tätä, mutta jos luet niin olisko nyt niin ettet ole menossa lekurille vähään aikaan? Ajattelin vaan sano että JOS olet niin muista kysyä siitä toispuoleisesti ovuloinnista kun se mietyttää itseäkin. Meillähän hommat jatkuu vasta kanssa ensi vuoden puolella, pitää muistaa silloin viimeistään kysyä.

Omaa napaa, tai oikeastaan rintaa: Eilen taas sörkin tota rintaa ja nyt mä en tuntenut enää sitä möttiä!!! Voi kumpa, kumpa se olisi ollut joku rasvapallo, joka on itsestään kadonnut. Kyllä mä silti taidan sinne mammoon mennä, varmuuden vuoksi.

Astrid: Peukutan että saat aikaiseksi superfollin b :) d

Tähtisäde: :hug: Ihanaa että joku jaksaa olla tehokas ja tarmokas. Tartutas muhunkin vähän tota puolta :D
 
Veena: Kiitos, toivotaan et tää ois nyt oikeesti sitä itseänsä ja pikkuinen pysyis mukana :heart: Muuten, noista rintapateista, mun äidillä ja pikkusiskolla on ollut sellaisia usein ja niitä on mammottu ja ultrattu ja aina todettu vaarattomiksi kystiksi, jotka täynnä nestettä. Eli todennäköisintä, että meillä nuorilla kyse on juuri tämmöisistä vaarattmista jutuista, joten älä sitä nyt liikaa murehdi. :heart: Pikkusiukulla ja äidillä mammossa näkyi aina vaan patteja, ja ultrassa kun tarkemmin tutkittu niin todettu aina vaarattomiksi nestekystiksi.

Astrid: Totta kai säki plussaat vielä!!:heart: Mullakaan ei oikeesti tässä plussakierrossa meinannu follit kasvaa ei sitten millään, välillä meinattiin jo luovuttaa, mutta lääkäri päätyi sitten kuitenkin siihen, että tykitin Gonal-F:ää jopa 7 pvää (viime kierrossa pistin vaan kolmesti) ja kyllä ne sieltä sitten lopulta kasvoi (ja jopa yllättäen kaksi, vaikka vielä pari päivää ennen inssiä ei näkyny ultrassa kuin yksi??) Joten kaikki on mahdollista, ihmeitä näköjään tapahtuu!

Moonex: Ihanaa, kun joku uskaltaa hyppiä ilosta tästä plussasta, ja vielä kipeillä muniksilla, kiitos =) Kuulostaa hyvältä noi muniskivut, toivotaan, että isot ja runsaslukuiset follit siellä odottaapi kun ultraan pääset!Eikös teillä ollut nyt se ivf??


Anniette: Iso ja lämmin halaus sinulle :hug: Noi on just niin surullisia juttuja, ja niin tuttuja fiiliksiä. Voimia seuraavaan kiertoon :heart:
 
anniette: :'( :hug: Inhottavaa, kun toivoo ja alkaa uskomaan ja sitten täti tulee kylään...!!!

stellina: LÄMMIN HALAUS JA ONNITELLUT!!!

osiris: Eka inssi takana ja ensi viikolla menen ultraan ja toinen inssi tulossa viikon päästä. 3-4 inssiä tehdään. Miehen simpoissa vikaa. Nämä kaksi tehdään luomusti ilman lääkityksiä. Sitten pari kokeillaan tukihoidon kanssa. Sen jälkeen koeputkihedelmöitys. Mites teillä?


 
Kiitos kaikille :hug:

Kävin tänään niissä verikokeissa ja tuota kiinnittymis hommaa epäili myös siellä lääkärissä. No, ehkä tämä tästä sitten. Ma on nyt miehelle aika.. kaks viikkoa menee niissä. Tarvii nyt sitten katsoa miten osuu aikataulullisesti tuon oviksen kanssa.

stellinalle paljon :hug: :heart: kyllä niin selvästi vahvistunut tuo viiva :)
 
perjantai 21.11.2008



TOIVOJAT
[/url]

anniette................................tutkimukset........................2/28-29
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl.................2/25-28
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex............5/~43-79
Irene80............6/06..................2.iui..................................5/28-32
Viol....................1v......................iui...................................6/28
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 1.IVF.....6/28-32 Veena............yk19..........3.iui, taukoa................................6/24-28
Meea.........1v7kk, yk21......gonal-f+pregnyl+luget..............8/30
Osiris...............3v.............puregon, pregnyl, iui..................8/28-29
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui............8/26-3
Gilmore...........kesä07.....................................................9/30-32
soja.................n.1v.......................2.ivf.............................10/28
astrid.............3v..............clomit.pregnyl+inssi..................12/28-35
Ansu82.........vuosi......glucophage, puregon, iui...............15/?
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.................16/27-28
Moonex.................synarela,menopur,puregon,ivf.............18/?
jastu...................................clomit, iui................................19/?
miranda-81............puregon, pregnyl, luget, iui.............21/28-32
pikkuvadelma....12/06........clomit, luget............................25/30
dreamer78...............................ivf/icsi..............................25/32-37
mama-84.........12/06.........................................................25/28
surppi.......................menopur, pregnyl, luget...................28/?
risukasa-..........4/06.........laparoskopia?, iui....................?/25-31
haltia................2v..................ivf/icsi.................................?/?



Piinailijat

surppi pp3
miranda-81 pp4
jastu pp4

Haamuilijat





Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
kirma..................9/06......ivf alkuvuodesta
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07...........clomit+metut

J3N3..............iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget
aitiliini83.......primolut, pas
Ronja80........yli vuosi......icsi marraskuussa
Almuna...........1,5v..........menopur+pregnyl



SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis............yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08
Velvet Kiss...11/07.........clomit, 1.iui
pilvilinna........9/07........luomu
kinky cat.......................icsi
stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui
 
jastu, näin se taitaa olla! Meillä on sama testauspäivä. =) Eikö sullakin ollut 1.12? Onko jotain oireita ilmaantunut? Itse olen kakkien ns. oireiden suhteen niin skeptinen, etten usko niihin. Yritystä takana liian kauan. Tosin eipä tässä mitään oireita kyllä olekaan ollut.
 
Kyllä vaan 1.12 saan testata.. :) sitä niin innolla ja jännityksellä odottaen.. no sellasen oon pistäny merkille että nyt parina viime päivänä on alkanu huimaan joskus 19.00 tienoilla molempina iltoina.. Ja kyllähän noita oireita löytyis mut en mäkään niihin usko! Maha on kipee samanlailla ku ennen menkkojakin.. välillä just yskiessä tms. saattaa sattua enemmän.. Toi kohdunnipukka juttu on kyl sellanen mitä oon miettiny kun en muista voi olla että kerran aiemmin oon edes huomannu sellasta..! :eek: ja voiko siitä päätellä jotenkin että olis raskaana tai et ei olis?? jostain luin että plussanneilla se on ollut kova. että en tiedä.. kyllä sitä niin toivoo että masuasukki olis tuolla kasvamassa mutta silti pelkää niin ettei ookkaan.. :/ et ai auta muu kun todella odotella vain...
 

Yhteistyössä