Odotuksen odottajat!part II

Eipä tietenkään tehdä uutta heti perään, vaan tää kierto jätetään väliin. Pitihän se arvata ! Seuraavasta sitten taas. Se menee sitten huhtikuun loppupuolelle asti. Onpas pitkää tää aika odottaa odotusta. :headwall:

Jos joku päivittää tota listaa, mut saa poistaa piinailijoista. En kyllä tiedä mihin listaan mut laitetaan, kun nyt tässä kierrossa ei tapahdu yhtään mitään. Nyt on kuitenkin kp2/27.
 
Iines: No onpa kurjaa, ettette pääse heti seuraavaan kiertoon yrittämään. :( Tuleeko tauko pääsiäisen takia vai miksi?

Tamtam: Hyvältä kuulostaa follien määrä ja limiskin on ihan hyvä tuolle kp:lle. :)

Veena: :hug: Kiva kun teillä hoidot pääsee taas käyntiin!

ON: Alavatsakivut alkavat olla jo säännöllisiä, ja erinomaisesti tätiä ennakoivia. Kyllä tässä odotukset väkisinkin laskevat. :| Mitään muuta oiretta ei ole, v.vuotoa toki on, mutta se on mitä luultavimmin lugejen aikaansaamaa.
 
).( Pikaisesti omaa napaa eli täällä kp1 ja huomenna alkaa sitten piikittely... Aargh, se on menoa sitten. Ollaan lähdössä mökille koko viikonlopuksi, joten kertoilen kuulumisia lisää maanantaina.

Hyvää tulevaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Kävinpäs lueskelemassa teidän kuulumisia. :) Tänne kun ei kuulu mitään uutta. Odotellaan lääkärikäyntiä jonne on vielä 1.5 viikkoa. Sitten tietää koska on PAS. Nyt jotenkin odottelee, että ne menkat jo alkaisi niin pääsisi eteenpäin.

Iines Harmi homma, että tulee välikierto. JOhtuisiko sitten pääsiäisestä.

Tiinuli Tsemppiä sulle tähän IVF:ään.
 
Perjantai 13.3.2009[/u]



TOIVOJAT

IVF/ICSI
Irene80.........6/06...........1.ivf/icsi vko13...puregon........1/28-32
Sannuli-81.........8/07..........1.ivf:n 1.pas.maaliskuussa...6/26-30
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa.............................7/?
millis1981.......................1.ivf/icsi..................................9/27-28
Veena............yk23.......1.ivf tulossa.................................14/24-28
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf vko14..........................23/n.28
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi................25/?
dreamer78........................1.ivf/icsi huhtikuussa...............32/32
emily81.........07/07..........1.icsi/ivf vko8.....................45/27-30
Tiinuli81..........................primolut, puregon, 2.IVF..vko14.....

IUI
Plamsu75.....3v..............2.IUI, clomit............................6/28
jastu...................yk3..........clomit,pregnyl,iui...............8/30-34
Tamtam.......yli 1v.............2 IUI, clomit, pregnyl...............9/?
Rosetta.....7/07...1 IUI,clomit, menopur,pregnyl............15/30
perhone..........10/07.....................................................17/27
Linnia.................2,5v....puregon, pregnyl.....................23/25-28

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Iines-74..........................................................................2/27
astrid.................3,5v..................................................11/28-35
Tanjuska2107....1v2kk.......tutkimukset...........................?/?


Piinailijat
Evenstar.............yk2.........metut,clomit.....................22/26-79, pp6
tvvo..................................gonalF, pregnyl, luget.............19/?, pp7
verve..........11/06..............clomit.............................19/29-34, pp7
Linnia...............2,5v....puregon, pregnyl.................23/25-28, pp10
Pantalaimon.9/07.1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget..26/29,pp10

Haamuilijat



Taustailijat
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
risupesä.............4/06.....orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
digi81........2/07.............tutkimukset
Milde........yli 1,5v...........2.icsi



PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7....terot, km1/09





 
Pikana vaan päivittelin huomisen ja...

irene80, iiik!!!! Mua jänskättää!!! Perästä tullaan :x

tiinuli81, minä oottelen menkkoja tulevaksi. Ovis oli aikalailla aikataulussa, eli viimeistään alkuviikosta alkavat. Kp 2 alan piikittämään.
Todella paljon onnea sinulle =)
 
Pantsu: Kiva olla takaisin remmissä :) Ja ne muutkin asiat näyttäisivät tosiaan järkkääntyvän parhainpäin, joten olo on aikasta helpottunut. Saipahan taas asiat perspektiiviin. Elä nyt vielä luovuta tän kierron kanssa b :) d

Irene: Iiih! Jännää on. Kuten Kirma sanoi niin perästä tullaan B)
 
Pantalaimon & Millis: Tauko johtuu resurssipulasta. Oli kyllä mun omaa tyhmyyttä edes kuvitella että nää tehtäis putkeen, julkisella kun ollaan. Kuvittelin vaan että nyt vihdoin tää asia etenee tosissaan. No, kai mulla on aikaa odottaa taas kuukausi, onhan tässä jo odotettu neljä vuotta. :LOL:

Laskeskelin nopeasti et jos pysytään aikataulussa, niin seur. menkat tulee jo ennen pääsiäistä, ja siitä se sit taas lähtee. Toivon ja luulen et tää aika täs välissä menee nopeesti, kun on sitä reissua tiedossa yms..

Peukkuja piinailijoille!
 
Heippa! Lueskelin näitä lapsettomuusjuttuja ja ajattelin joskos saisin liittyä seuraanne arvokkaaseen?

Meillä on nyt tilanne se että kohta tulee 2v yritystä täyteen. Vuoteen ei raskausrintamalla ole tapahtunut yhtään mitään.. ( ellei oteta lukuun varhaista keskenmenoa, joka päksissä luokiteltiin tavallisiksi kuukautisiksi syksyllä ) sitä ennen keskeytynyt km ja tuulimuna. Puoli vuotta olen syönyt metuja ja clomit on ollut matkassa huonoin tuloksin.. esim. nyt mennään jo kp 22 eikä ovistä näy eikä kuulu. Kierron pituudesta ei siis näillä näkymin ole tietoa..

Olemme hoidossa helsinkiläisellä klinikalla ja lääkäri soittaa minulle tänään ja keskustelemee jatkosta. Eli edessä on siirtyminen toisenlaisiin hoitoihin.

Miehessä ei ole vikaa. Lisäyksenä vielä että minulla on pco, jonka takia oviskin on hukassa + että lääkäri arvelee keskenmenojen johtuvan juurikin tuosta pco:sta.

Eli näin. =) Onnea kovasti kaikille plussanneille ja tsemppiä kaikille odotuksen odottajille!!!
 
Perjantai 13.3.2009[/u]



TOIVOJAT

IVF/ICSI
Irene80.........6/06...........1.ivf/icsi vko13...puregon........1/28-32
Sannuli-81.........8/07..........1.ivf:n 1.pas.maaliskuussa...6/26-30
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa.............................7/?
millis1981.......................1.ivf/icsi..................................9/27-28
Veena............yk23.......1.ivf tulossa.................................14/24-28
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf vko14..........................23/n.28
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi................25/?
dreamer78........................1.ivf/icsi huhtikuussa...............32/32
Tiinuli81......................primolut, puregon, 2.IVF..vko14......?/?

IUI
Plamsu75.....3v..............2.IUI, clomit............................6/28
jastu...................yk3..........clomit,pregnyl,iui...............8/30-34
Tamtam.......yli 1v.............2 IUI, clomit, pregnyl...............9/?
Rosetta.....7/07...1 IUI,clomit, menopur,pregnyl............15/30
perhone..........10/07.....................................................17/27
Linnia.................2,5v....puregon, pregnyl.....................23/25-28

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Iines-74..........................................................................2/27
astrid.................3,5v..................................................11/28-35
Tanjuska2107....1v2kk.......tutkimukset...........................?/?
Julietta................2v............metut, clomit.........................?/?


Piinailijat
Evenstar.............yk2.........metut,clomit.....................22/26-79, pp6
tvvo..................................gonalF, pregnyl, luget.............19/?, pp7
verve..........11/06..............clomit.............................19/29-34, pp7
Linnia...............2,5v....puregon, pregnyl.................23/25-28, pp10
Pantalaimon.9/07.1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget..26/29,pp10

Haamuilijat


Taustailijat
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
risupesä.............4/06.....orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
digi81........2/07.............tutkimukset
emily81.........07/07.......1.icsi/ivf vko8



PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7....terot, km1/09
 
:wave: Julietta, lisäsin listalle!

Jeee, sain veronpalautuksia valituksen jälkeen 400e, että sinne kilahti hoitosäästöihin sellanen summa :D ehkei se homma ookaan niin älyttömän kaukana, kävi julkisen hoitojen ja ukkelin oikuttelujen kanssa miten tahansa...
 
Julietta Tervetuloa mukaan joukkoomme. :)

Risupesä Kiva, kun sait palautuksia. :)

Irene80 Tsemppiä piikittelyihin. SIitä se sitten lähtee. :) Nyt vaan annat kropan muhia niin tulee paljon muniksia ja hyviä sellaisia. :) Millä annoksella meet?
 
Meillä oli tänään ivf:n jälkeinen jatkon suunnittelu. Jostain syystä siellä lääkärissä tuli taas kauhean paha mieli siitä että ei onnistuttu :'( Kaikki meni hoidossa lääkärin mukaan tosi hienosti, tulosta vaan ei tullut. Kuulemma "huonoa tuuria". Miten sitä huonoa tuuria voi riittää meille näin paljon |O ?

Nyt multa otettiin sitten verikokeita kaikkiin eri vasta-aineisiin, niistä saa tulokset 3-4 viikon päästä ja sen jälkeen sitten tehdään pas jos vaan kaverit selviää sulatuksesta. Näillä näkymin lääkkeellisenä gonal-f:n ja pregnylin kanssa, jotta saadaan vähän tuota ajankohtaa hallittua. Vielä kun sais taas tsempattua itsensä uskomaan että tästä voi tulla jotain!

Tsemppiä kaikille täällä ja aurinkoista viikonloppua!
 
Iltoja! Kiitos tervetulotoivotuksista.

Lääkäri siis tosiaan soitti ja meillä on nyt sitten ensi viikolla suunnitteluaika klinikalla, joten pistelyä aletaan sitten harjoittelemaan täälläkin. Se on inssi tai ivf sitten tiedossa jo heti seuraavassa kierrossa. Clomipelleily loppuu mun osalta ja tunne on helpottunut. Vihdoin on sellainen tunne että tästä saattaa tullakin vielä jotakin. :saint:


emily: :hug: pahoittelut ettei onnistunut! Niin tuo "huonoa tuuria" tuntuu olevan aika yleinen sanapari.. mäkin oon kuullut sen monta kertaa... :hug:
Se on vaan varmaan "hyväksihavaittu" rohkaisu, että vika ei ole teissä tai meissä vaan tuurissa.
 
Julietta tervetuloa palstalle :wave:
emily81: hyvä, että sulta otetaan ne vasta-ainetutkimukset, jos vaikka joutuisi selitys "huonoon tuuriin". Se on niin ihmeellistä, että jotkut tulee raskaaksi heti ensi yrittämällä, siis luomusti. Siinä tarvii olla niin moni asia juuri oikealla hetkellä täydellisesti. Huono tuuri taitaa jotenkin kuulua hoitoihin, valitettavasti.
(.) Viime yönä oli menkkakipuja, nukuinkin kyllä huonosti, muksu on kipeä ja nukuin huiman tunnin viime yönä. Tänään ei sitten olekaan ollut mitään. On jännää, että ennen toimenpidettä ja sen jälkeen toiveet oli TOSI korkeella ja nyt on aivan varma ettei tämäkään onnistu. Mä olen aina ajatellut, että kyllä mä tiedän jos olen raskaana (juu niin varmaan, kun en viimeksikään tuntenut), nyt ei todellakaan tunnu siltä. Epämääräinen olotila :ashamed:
 
Julietta: Tervetuloa! :wave: Olet tutun kuuloinen nikki tuolta vauvakuumepuolelta.

tvvo
: Mulla on muuten ihan samanlainen ajatus, että varmasti jotenkin "tietäisin" olevani raskaana. Ja koska nyt ei sellaista "tietoa" tai tunnetta ole, niin en sitten ole raskaana, piste. :ashamed:

Iines: Vähän samaa pelkään, että meillä on kanssa taukokierto edessä, jos tämä kierto menee puihin. Julkisella ollaan myös.

ON: Tänään ollut vähän vähemmän alavatsatuntemuksia, mutta on niitä kuitenkin jonkin verran. Toisaalta, on ollut paljon hommaa, joten en ole ehtinyt kauheasti kuulostella kroppaa. Rinnat ovat muuttuneet samanlaisiksi kuin yleensäkin ennen menkkoja. :|
 
Lauantai 14.3.2009


TOIVOJAT

IVF/ICSI
Irene80.........6/06...........1.ivf/icsi vko13...puregon........2/28-32
Sannuli-81.........8/07..........1.ivf:n 1.pas.maaliskuussa...7/26-30
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa.............................8/?
millis1981.......................1.ivf/icsi..................................10/27-28
Veena............yk23.......1.ivf tulossa.................................15/24-28
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf vko14..........................24/n.28
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi................26/?
dreamer78........................1.ivf/icsi huhtikuussa...............33/32
Tiinuli81......................primolut, puregon, 2.IVF..vko14......?/?

IUI
Plamsu75.....3v..............2.IUI, clomit............................7/28
jastu...................yk3..........clomit,pregnyl,iui...............8/30-34
Tamtam.......yli 1v.............2 IUI, clomit, pregnyl...............10/?
Rosetta.....7/07...1 IUI,clomit, menopur,pregnyl............16/30
perhone..........10/07.....................................................18/27
Linnia.................2,5v....puregon, pregnyl.....................24/25-28

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Iines-74..........................................................................3/27
astrid.................3,5v..................................................12/28-35
Tanjuska2107....1v2kk.......tutkimukset...........................?/?
Julietta................2v............metut, clomit.........................?/?


Piinailijat
Evenstar.............yk2.........metut,clomit.....................23/26-79, pp7
tvvo..................................gonalF, pregnyl, luget.............20/?, pp8
verve..........11/06..............clomit.............................20/29-34, pp8
Linnia...............2,5v....puregon, pregnyl.................24/25-28, pp11
Pantalaimon.9/07.1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget..27/29,pp11

Haamuilijat


Taustailijat
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
risupesä.............4/06.....orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
digi81........2/07.............tutkimukset
emily81.........07/07.......1.icsi/ivf vko8



PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7....terot, km1/09


 
Julietta Tervetuloa :wave:

Risupesä, mahtavaa että sait palautuksia. :)

Irene80 Tsemppiä piikittelyihin!

tvvo ja pantalaimon: mä en enää edes usko, että jotenkin tietäisin sit kun oon raskaana. Oon jo luullu lliian monta kertaa väärin :kieh: . Mä uskon, että sit kun vähiten osaa odottaa, niin tulee hyviä uutisia :)

Emily: Todella raivostuttava selitys!! Tsemppiä sinne tutkimuksiin :hug:

(.) Ei juuri mitään normaalista poikkeavia tuntemuksia, välillä ihan pikkuisen saattaa pistää mahaan. Ei ole edes normaaleja oireita, jotka tulee ovksen jälkeen. :| Rinnat ei ole kipeät, eikä yhtään pingottuneet. Mulla yleensä toinen kainalo kipeytyy, ei ole siitäkään mitään tietoa. Oudon rauhallisesti mä silti tähän suhtaudun ;) Väsynyt olen ollut, mutta se johtuu varmasti kilpirauhaslääkkeiden vähentämisestä. Taisi pudota liikaa, no ens viikolla on siitä verikokeet.

Mukavaa viikonloppua!!
 
Sunnuntai 15.3.2009


TOIVOJAT

IVF/ICSI
Irene80.........6/06...........1.ivf/icsi vko13...puregon........3/28-32
dreamer78........................1.ivf/icsi huhtikuussa...............3/32
Sannuli-81.........8/07..........1.ivf:n 1.pas.maaliskuussa...8/26-30
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa.............................9/?
millis1981.......................1.ivf/icsi..................................11/27-28
Veena............yk23.......1.ivf tulossa.................................16/24-28
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf vko14..........................25/n.28
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi................27/?
Tiinuli81......................primolut, puregon, 2.IVF..vko14......?/?

IUI
Linnia.................2,5v....puregon, pregnyl.....................1/25-28
Plamsu75.....3v..............2.IUI, clomit............................8/28
jastu...................yk3..........clomit,pregnyl,iui...............9/30-34
Tamtam.......yli 1v.............2 IUI, clomit, pregnyl...............11/?
Rosetta.....7/07...1 IUI,clomit, menopur,pregnyl............17/30
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl...............pp 4

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Iines-74..........................................................................4/27
astrid.................3,5v..................................................13/28-35
Tanjuska2107....1v2kk.......tutkimukset...........................?/?
Julietta................2v............metut, clomit.........................?/?


Piinailijat
Evenstar.............yk2.........metut,clomit.....................24/26-79, pp8
tvvo..................................gonalF, pregnyl, luget.............21/?, pp9
verve..........11/06..............clomit.............................21/29-34, pp9
Linnia...............2,5v....puregon, pregnyl.................25/25-28, pp12
Pantalaimon.9/07.1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget..28/29,pp12

Haamuilijat


Taustailijat
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
risupesä.............4/06.....orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
digi81........2/07.............tutkimukset
emily81.........07/07.......1.icsi/ivf vko8



PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7....terot, km1/09



päivitin omat tiedot ja muiden kp:t... ollaankohan nyt ajan tassalla? en oikein luota ainakaan itseeni.. ;)
tästä kierrosta se sit lähtee kp21 eli 17 yötä vielä lamautuspiikkiin. B)

 
linnia :hug: pahoittelut ettei tämäkään kierto ollut se kierto.

miten muut piinailijat? pantalaimon; toivotaan että oireet ovat vaan hämäystä. mulla ainakin hormonit tekee tepposia kiertoon ja kaikki tuntemukset on normaalikiertoihin aivan erilaisia. että vielä on toivoa. [/b]verve mullakin tässä inssikierrossa kaikki hoidon jälkeiset oireet ovat poissa... ihmeellistä. sulla on kyllä jo niin pitkällä piinailut että se saattaa tosiaan luvata hyvää. peukut pystyyn. tvvo[/b] kai se tiesin että olen raskaana -olo tuleekin vasta kun on plussa testissä. sitä enne sitä toivoo vaan parasta ja pelkää pahinta! [/b] evenstar on niin paljon tapahtunut sitten mun viime vierailun että tällä sivulla ei enää ole sun tekstejä... tehtiinkö sulle nyt eka inssi vai oliko tämä jo toinen?!?

).( mulle voi päivittää 2. IUI clomit, puregon, pregnyl ja pp 4. Viime kierto päättyi pp12 mutta tämä kierto on kyllä ollut tosi outo. Inssi loppujen lopuksi tehtiin ilman punktioita; muniksia oli yhteensä 7 mutta vain yksi johtofolli 19mm. Limis hyvä ja simpat priimaa. Kaiken pitäisi olla olosuhteiden puolesta taas kunnossa. Olen ollut ihmeellisen rauhallinen. Olen nyt pari kuukautta päivittäin joogannut ja tutustunut myös joogaan ajatusmaailmaan niin olen vähän saavuttanut mielenrauhaa. Mieli on rauhallinen ja kroppa voi piiiiitkästä aikaa hyvin! Stressitaso onkin ollut aivan liian pitkään aivan liian korkealle. Hormonit sai mut aikalailla sekaisin ja senkin vuoksi on kivaa että jos tämäkään hoito ei onnistu niin ainakin ensi kierto on välikierto :) sitten ivf -jonoon! Toivotaan että sinne ei päädyttäisi ollenkaan. Oireet jotka viime inssikierrossa oli heti pregnylin jälkeen tuli loistaa nyt poissaolollaan. ainoastaan tämä pääkipu joka alkoi viimekierron alussa on ja pysyy :(

miten risupesän operaatio meni? ja milloin pääset taas yrittämään?

nyt on pakko mennä -ukko tahtoo koneelle. kirjoittelen lisää myöhemmin. hauskaa sunnuntai aamua kaikille!
 
Iines, Irene, linnia, emily ja muutkin ketkä tarvii :hug: :hug:

perhone, leikkaus meni muuten hyvin, endometrioomia olikin vaan se yks kauemmin ollu ja ne pari pienempää olikin jotain tavallisia kirkasneteisiä kystia,..mutta johtimiin ei saatu enää meneen yhtään nesteitä, että onko nekin sit jo tukossa :'( Ivf-hoitojen kannalta sillä ei tietenkään oo merkitystä, mutta aattelin joskus myöhemmin tutkituttaa vielä että tietää onko mitään hyötyä enää yrittää kotioloissa, vai jatkanko endolääkitystä tästä eteenpäin aina muuten paitsi hoidoissa, jollei luomuihmeestä oo enää mitään toivoo..
 

Yhteistyössä