Odotuksen odottajat!part II

Ja täällä lisää yks katkera. Musta kaikki vissiin ajattelee et en pidä lapsista, kun poistun aina paikalta takavasemmalle. Mut kun itelle tulee se olo... :(

Plamsu: Oot näemmä mua pari päivää edellä, onko mitään tuntemuksia? Täällä ei mitään mikä ei vois olla myös tädin vierailun oireita. Melko pessimistisellä asenteella täällä... :headwall:
 
Paljon voimia kaikille takaiskun kokeneille, varsinkin Astrid kovasti voimia sinulle. En osaa edes kuvitella mitä joudut tällä hetkellä kokemaan... :hug:

Meillä pitäis pistoksien alkaa ens viikolla jos vaan vuoto alkaa normaalisti. Jänskättää. Me vietetään ukon kanssa hemmotteluviikonloppu, lähdetään huomenna hotelliin yöksi, käydään shoppailemassa, syödään ja mahdollisesti juodaan hyvin, nautitaan toisistamme.
Nyt lätkäpeliin, nauretaan narrit nurin... :LOL:
 
kaikille huonoja uutisia saaneille voimia :hug:

Näyttää olevan todella erilaisia käytäntöjä noitten lääkkeiden kanssa. Itse asun noin 20000 hengen kaupungissa, täällä on 5 apteekkia, kaksi niistä sivuapteekkeja. Kun tilasin Gonal F:n mulle sanottiin, että se on pakko tulla myös hakemaan. Tilasin lääkkeen kp1, hain sen kp2 ja pistämisen aloitin kp3. Kaikenlaista udeltiin ennen kuin lääke tilattiin.

(.) Olo on kyllä aivan turvonnut, sulkeiden välissä saisi olla tyhjä paikka :LOL: Mulla oli tänään kp11 kontrolliultra. Yllätys oli suuri, meinaan inssi tehdään huomenna. Munasolu oli 18mm ja toinen 16mm, se ei varmaan ehdi tähän hoitoon mukaan ja kohdun limakalvo 14. Tämä on mun viides inssi eikä koskaan ole näin aikaisin tapahtunut mitään. Lääkärikin oli ihmeissään huippu limiksestä. Mulla onkin ollut vatsa aika turvonnut, painon tunnetta on ollut alavatsalla jo muutaman päivän. Limoista päättelin että nyt on jotain eritavalla. Kohdun limakalvo ei ole koskaan ollut näin paksu. Saa nähdä miten huomenna käy, olenko jo muninut vai en. Pregnylin pistin heti kotiin tullessani. Jotenkin toiveet pomppas kattoon =)
 
:hug: Voimia kaikille ikäviä uutisia saaneille, tuntuu aina yhtä pahalta lukea pettymyskokemuksista ja muista suru-uutisista, kun itsekin tietää miltä sillä hetkellä tuntuu.


Iines-74
Juu, nyt mennään kp23/28, pp10 ja tuntemuksiahan mulla on ollut vaikka kuinka; tissit on kasvanu ja tuntuu ihan pinkeiltä, vatsassa on ollut samanlaisia tuntemuksia kuin kuukautisiakin odotellessa, mutta pidempään, viikon on nyt lämpö pysytellyt tuolla 37 -37,5 tuntumassa ja tupakanppolton olen onnistunut jättämään ilman mitään vaikeuksia, kun ei tee edes mieli. Tuo onkin erinomainen asia, vihdoin pystyin siihen. Mitäs vielä...kova hinku testailla, mutta en halua nähdä sitä negatiivista tulosta, vielä. Joten yritän sinnitellä ainakin ma-aamuun. Yritän kovasti myös täällä asennoitua odottamaan sitä samaa tulosta mikä jo usean vuoden ajan on tullut joka kk eteen.

Jaksuja teille kaikille!
 
Tvvo Tsemppiä inssiin.

Hilma Aivan mahtavaa hemmotteluviikonloppua teille. :) Mekin ollaan hiukka jo suunniteltu jotain hemmottelua. Tuntuu, että tää parisuhde vaatii nyt hemmottelua.

Mulle voi laittaa kp2. Saas nähdä kuinka pian tulee sitten taas seuraavat menkat. Lääkäri sanoi, että kroppa on nyt ihan sekaisin, niin voi olla et tulee piankin. :)
 
Olen ihan sanaton :'( :heart: Ja varovaisesti onnellinen :heart:

Ylempi o-testi ja alempi r-testi (10-herkkä ).

En usko tätä todeksi millään!! :'(

Ja anteeksi omanapaisuus :ashamed:
Iso ja lämmin :hug: kaikille niitä tarvitseville! Erityisesti Astridille voimia :hug: Tuli ihan itku silmään,nämä asiat on niitä vaikeimpia hyväksyä ja ymmärtää :'( Itselläni on isä kuollut keuhkosyöpään!

Risupesälle
onnea hyvin menneestä leikkauksesta =)
Puhaltelen jättisuuren plussamyterin tähän pinoon+++++++++++++ :whistle: :heart: Olette niin loisto tyyppejä ja jokainen ansainnut pikaisen plussan :heart:
 
Voih Jennyli, ihana uutinen, onnittelut! :heart:
Hienoa, että sentään näitä plussatuulia saadaan tänne joukkoon, kun tuntuu, että huonommat uutiset pomppaa kokoajan esiin.

TVVO jaksuja päivään, onnea paljon matkaan! Ainakin ajoitus vaikuttaisi olevan teillä kohdillaan, joten sitten jäädään odottelemaan :)

Itsellä nyt vatsa sen verran kipeä, että aavistelen jo kuukautisten alkamista mahd viikonlopun aikaan, mutta vielä hitunen pitää uskaltaa toivoa, jos kuitenkin...

 
Jennyli: Ihana uutinen! Onnittelut :heart:
ttvo: Tsemppiä inssiin db Meillä myös tänään inssi, päästään yhdessä piinailemaan :D

Ihanaa hemotteluviikonloppua teille Hilma. Ja kaikille muillekin rentouttavaa viikonloppua :heart:
 
Perjantai 6.3.2009[/u]



TOIVOJAT

IVF/ICSI
millis1981.........................ivf/icsi..................................2/27-28
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf vko14..........................16/n.28
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi................18/?
Sannuli-81.........8/07..........1.ivf:n 1.pas.maaliskuussa...20/26-30
Irene80.........6/06...........1.ivf/icsi vko13........................24/28-32
dreamer78..........................ivf/icsi huhtikuussa...............25/32
Veena............yk22.........ivf tulossa.................................31/24-28
Milde...............yli 1,5v...........2.icsi................................34/26-29
emily81.........07/07..........1.icsi/ivf vko8.....................38/27-30
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa.............................41/?
Tiinuli81..........................primolut, puregon, 2.IVF..............?/?

IUI
Rosetta.....7/07...1 IUI,clomit, menopur,pregnyl............8/30
perhone..........10/07.....................................................10/27
Evenstar.............yk2.........metut,clomit........................15/26-79
Linnia.................2,5v....puregon, pregnyl.....................16/25-28
Tamtam.......yli 1v.............2 IUI, clomit, pregnyl...............?/?

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
astrid.................3,5v..................................................3/28-35
Tanjuska2107....1v2kk.......tutkimukset...........................?/?


Piinailijat
tvvo..................................gonalF, pregnyl, luget.............?/?, pp0
verve..........11/06..............clomit.............................13/29-34, pp0
Linnia...............2,5v....puregon, pregnyl.................16/25-28, pp3
Pantalaimon....9/07...clomit, menopur, pregnyl, luget....19/29, pp3
Iines-74.......................clomit, menopur,pregnyl..............?/?, pp9
Plamsu75.....3v..............1 IUI, clomit............................23/?, pp11
jastu...................yk2..........clomit,pregnyl,iui.......21/30-34, pp15

Haamuilijat



Taustailijat
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
risupesä.............4/06.....orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, icsi, km 3/09
digi81........2/07.............tutkimukset



PLUSSAT 2009

Viol.........8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
Jennyli.........yk6...........clomit+terot, km1/09
 
Ompas täällä vilkasta, hieno homma!!

Ensiksi jennuli :flower: :flower:
Tuskin ehdit tätä onnitteluviestiä käydä lukemassa, pikkumuru siellä kotosalla teettää hommaa :heart: , mutta onnittelen kuitenkin!
Muistan sinut aina rohkeana tyttönä, joka plussasi toisesta inssistä. Nauti pikkupimusta :heart:

irene80, samat tropit, sama annostus! Minullakaan ei ole aikaisempia kokemuksia puregonista, hiukka jänskättää kynän käyttö ja miten reagoin tuohon hurjalle kuulostavaan annosmäärään. Onneksi olet seurana, tulen sitten viikon jäljessä.
Minä kysyin lääkäriltä myös siitä, että mitäs jos solut eivät hedelmöitykään (ajattelin, että ehdotan oma-aloitteisesti :ashamed: icsi:ä osalle), mutta lääkäri oli sitä mieltä, että koska meillä kaksi luomuraskautta, ei hedelmöittymisen pitäisi olla ongelmana. Peukutuksia meille!

millis1981 ja emily81 :hug: Voi kurjuus!! Tämä on rankkaa, eipä paljon muuta voi sanoa. Jospas ne pakkaspienet olisivat ihan mahdottoman sitkeitä kavereita ja elämää saataisiin sitä kautta aikaiseksi :heart:

Tämä ivf:ssä epäonnistuminen tai onnistuminen->keskenmeno laittaa kyllä pään ihan sekaisin. Kun sitä toisaalta niin kovasti odottaa hoidon alkamista omalla kohdalla, niin silti sitä pelottaa ihan vietävästi :/ Kun on laittanut kaikki uskonsa tähän viimeiseen keinoon ja tietää miten monella tapaa siinäkin voi epäonnistua, niin hirvittää miten tuon kaiken tulee sitten kestämään. Huh, huh!

dreamer78, sinä ilmeisesti lähdet pitkällä kaavalla liikenteeseen? Minkälainen tausta sinulla olikaan, siis miksi päädyttiin pitkään kaavaan? Onko teillä mitä hoitoja kokeiltu ennen tätä?
Anteeksi kun utelen, mutta sinä myös sekundäärinen ja lisäksi ikäkaveri niin kiinnostaa kovasti :)

tvvo, minä myös ovuloin hoitokierroissa noilla päivillä, luomuna sitten kierto piteni parilla päivällä. Sanoiko lääkäri mitään, että haittaako tuo aikainen ovulaatio mitään? Tai voiko olla varma, etä munasolu on kypsä?
Sinulla kumminkin limakalvo mahtavissa lukemissa * :ashamed: kade*, että luultavasti kroppa on valmiina alkavaan raskauteen. Onnea sinulle ja siimahännille!

verve, +++++ :whistle:

plamsu-75, mutta vielähän on aikaista arvailla suuntaan tai toiseen..pp11 oireilut voivat merkata ihan kumpaa vaan! Voihan inssi olla se teidän juttunne!
Onko tämä myös ensimmäinen clomikiertosi?

hilma78, ai sinäkin olet hoidossa samalla aikataululla kuin irene ja minä. Kiva, kiva!!

Milläs aikataululla gilmore ja milde menevät?

Onko jastu testannut?

Mites pikkuvadelman ssg?

jennyli, onnittelut!
 
Lauantai 7.3.2009[/u]



TOIVOJAT

IVF/ICSI
millis1981.......................1.ivf/icsi..................................3/27-28
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf vko14..........................17/n.28
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi................19/?
Sannuli-81.........8/07..........1.ivf:n 1.pas.maaliskuussa...21/26-30
Irene80.........6/06...........1.ivf/icsi vko13........................25/28-32
dreamer78........................1.ivf/icsi huhtikuussa...............26/32
Veena............yk22.......1.ivf tulossa.................................32/24-28
Milde...............yli 1,5v...........2.icsi................................35/26-29
emily81.........07/07..........1.icsi/ivf vko8.....................39/27-30
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa.............................42/?
Tiinuli81..........................primolut, puregon, 2.IVF..............?/?

IUI
jastu...................yk3..........clomit,pregnyl,iui...............2/30-34
Tamtam.......yli 1v.............2 IUI, clomit, pregnyl...............3/?
Rosetta.....7/07...1 IUI,clomit, menopur,pregnyl............9/30
perhone..........10/07.....................................................11/27
Evenstar.............yk2.........metut,clomit........................16/26-79
Linnia.................2,5v....puregon, pregnyl.....................17/25-28

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
astrid.................3,5v..................................................4/28-35
Tanjuska2107....1v2kk.......tutkimukset...........................?/?


Piinailijat
tvvo..................................gonalF, pregnyl, luget.............13/?, pp1
verve..........11/06..............clomit.............................14/29-34, pp1
Linnia...............2,5v....puregon, pregnyl.................17/25-28, pp4
Pantalaimon.9/07.1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget...20/29, pp4
Iines-74............1.IUI.....clomit, menopur,pregnyl..............?/?, pp10
Plamsu75.....3v..............1 IUI, clomit............................24/28, pp12

Haamuilijat



Taustailijat
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
risupesä.............4/06.....orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
digi81........2/07.............tutkimukset



PLUSSAT 2009

Viol.........8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7....terot, km1/09



Lisäilin ja muokkailin listaa vähän. Violin plussauskuukautta en muistanut, (onko tammikuu?) minusta olis kiva, että myös ne näkyisivät listassa.
 
Juu testasin ja negahan se oli.. :( Noh alko ne menkatkin sitten, tai pientä vuotoa vielä mutta eiköhän ne tässä pikku hiljaa.. soittelin sit klinikallekin eli tehdään heti tähän kiertoon nyt sit seuraava inssi.. eli jos ne menkat mulla nyt tänään kunnolla alkaa niin clomit sunnuntaista eteenpäin.. se ois kolmas inssi sit edessä.. kyllä jo toiveitakin olis sit sitä kohtaan et josko onnistais.. :) <3
 
Pahoitteluni jastu :hug:

Kirma noihin minun tietoihini voisit laittaa yk 7 ja plussakuu on maaliskuu. Lisäksi tämä oli nyt luomukierto koska viimekierron keskenmenon jälkeen pidin clomeissa tauon. Tosin terolutit mulla oli kyllä tässä loppukierrossa!

Testasin päiväpissasta luotettavammalla apteekin testillä (cb ) ja vahva plussa läjähti välittömästi jo ennen kontrollia :eek:
Josko tämä olisi nyt hyvä merkki...viimekierrossa kun en saanut näin vahvaa plussaa ikinä!! Oireetkin on puolta vahvemmat!
Vaikka pieni pelko onkin niin jotenkin mulla on nyt hyvä fiilis, en osaa selittää :heart:
Odotuspuolelle en kuitenkaan vielä aikoihin uskalla liittyä...
 
(.)Inssi on onnellisesti ohi. Ovulaatio oli juuri tapahtumassa, munasolu oli 19mm eikä ollut enää symmetrisen pyöreä. Viim. illalla on ovulaatio. Lääkäri sanoi, ettei tämän parempaa ajoitusta voisi olla. Nyt on vähän turhan onnellinen ja toiveikas olo. Kysyin myös limakalvosta, joka minusta oli vähän paksu. Lääkäri sanoi, että jos limis on 17-20mm niin sitten alkaa olemaan liian paksu, nyt on kuulemma sopiva (oli siis 14.5mm). =)

Jennyli: valtavasti onnea, kahden viivan näkeminen on maailman ihaninta!! :heart:

Verve: Ihanaa piinailla jonkun kanssa. Milloin sulla on testipäivä? Mulla on 22.3, tälläkertaa pitää malttaa odottaa sinne asti. Satuin vain lähtemään 20.3 matkoille, olisi kiva tietää jo silloin... Miten sun inssi meni?

Jastu: :hug:

Kirma: Mulla on ovulaatio nyt kp12, normaalisti kp 16. Munasolu oli 19mm eli pitäisi olla kypsä. Saa nähdä saanko pettyä taas pahasti kun nyt niin hehkutan. Synnytyksen jälkeen (sitä ennen kierrot 40-70pv) kierrot ovat olleet 26-30 pv eli raskaus tasasi kiertoja, siltikään uusi raskaus ei alkanut "itsestään". Munasolun kypsyyteen ei kuulemma vaikuta se kuinka nopeasti se kasvaa. Toiset ovuloi aina kp.10-12, silti munasolu on kypsä. Toisaalta hormoneilla kun munista kasvatetaan niin sanotaan, että hitaasti hyvää tulee eli silloin tämä minun tilanne ei ole hyvä. Lääkäri oli toiveikas ja tyytyväinen, eiköhän siis kaikki ollut ok. =)
 
Juuh eiköhän se meidänkin aika todella vielä koita.. :)
Kirma Juu kyllä ne menkat alko eli kp1 menossa.. Mä oon kuulkaas miettiny sitä että mistä se johtuu.. en tiedä, oisko muilla ollu näin? että kun syön noita clomeja ja sit on se pregnyli ni mulla on menkkakivut jotain aivan järjetöntä! Mä oon aina kuvitellu että mulla ois kivuliaat menkat, mutta ei kyllä tää on jotain aivan hirveetä.. Luojan kiitos on viikonloppu ettei tarvi koulussa olla..
Sit joo käytiin tampereella tossa yliopiston apteekissa.. ei ollu clomeja.. täytyy nyt sit kierrellä apteekkeja läpi niin että jostain löytyis.. sunnuntaina pitäis siis clomit alottaa..
Siinä kun klinikalle soittelin niin selvis että spermaakin on saatavilla joten kaikki kunnossa ens inssiä varten.. :)
 
Kirma, minulla siis menossa nyt 5 clomikierto, ja ensimmäinen inssi nyt takana, eli clomeista ei yksinään ainakaan ollut meille kaivattua apua. ja tuohon kp kohtaan voi korjata ? tilalle normaali 28.

Jastu
, jaksuhali, aina yhtä raskas hetki tuo negan saaminen, mutta silti täytyy jaksaa uskoa parempaan...vielä jonain päivänä se onni osuu kohdalle! Vaikka noina hetkinä maailma tuntuu niin epäreilulta paikalta...

ON, täällä pähkäilen ja taistelen testailua vastaan, jos pystyisin tuonne maanantaille sinnittelemään...paitsi jos kk alkaa...tää on inhottavaa aikaa.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja voimahalit!
 
ttvo: inssi meni hyvin. Lääkäri sanoi, että ovulaatio oli tapahtunut ja piti sitä hyvänä :) Limakalvo oli 11mm. Ainoa, mikä ei ollut ihan paras mahdollinen oli siittiöden määrä, vain 1,9 miljoonaa :ashamed: Lääkäri kyllä sanoi, että oli ok kun liikkuivat hyvin. Vähän jäi silti kaihertamaan mieltä. Mulla on testipäivä 20.3, odottavan aika on pitkä.

Jastu: :hug:
 
Verve: Ei se siittiöiden määrä ratkaise, niitähän tarvitaan vain 1 =)
Mä en saa testata vielä pp14, jos ovulaatio on/oli vasta tänään illalla niin ei kuulemma välttämättä näy vielä pp14. Tiedän kyllä, että jos olisi jotain nähtävää niin silloin se kyllä jo näkyisi. Mies vain piti testipäivästä kauheaa meteliä klinikalla. Kertoi lääkärille miten olin viime kierrossa testannut. Mä siinä vieressä sitten nolona sopersin jotain... :whistle:
Meillä oli huippu siittiöitä, 50miljoonaa lähti liikkeelle, nopeasti eteenpäin uivia oli 36%. Jotenkin jännä juttu, että jos ja toivottavasti kun me molemmat plussataan niin la olisi sama päivä =)
 

JENNYLI - ONNITTELUT!!! WAU! Ihanaaaa! :heart: =)



Alkuperäinen kirjoittaja kirma:
dreamer78, sinä ilmeisesti lähdet pitkällä kaavalla liikenteeseen? Minkälainen tausta sinulla olikaan, siis miksi päädyttiin pitkään kaavaan? Onko teillä mitä hoitoja kokeiltu ennen tätä?
Anteeksi kun utelen, mutta sinä myös sekundäärinen ja lisäksi ikäkaveri niin kiinnostaa kovasti :)

juu - pitkälle kaavalle ei kai oo mitään muuta syytä kuin se että ollaan julkisella, ja täällä suositaan sitä jotta pysytään aikataulussa. Ei ne taida helposti edes lähteä lyhyeen, vaikka mulle edellinen on tehty lyhyellä yksityisellä. Meillä miehen simpat oli kahdessä näytteessä niin huonoja, että laitettiin heti ivf:ään - tai icsistä ne silloin myös puhui. mulla on pco, mutta ovis kuitenkin tapahtuu; vaikkakin myöhään(kp24) yleensä(jos silloinkaan). Meillä ei siis kokeiltu sen miehen näytteen takia mitään muuta; olis ollu kuulemma turhaa rahan ja ajan haaskausta. ei haittaa utelut. :)

 
:( niinpä taas kävi, ettei tarvinnut edes testailla, kuukautiset ilmoittelivat itsestään tänä aamuna, joten minulle voi vaihtaa tuonne kp1. Ja nyt lyhyttä matekatiikkaa käyttäyen näyttää siltä, että tälle keirrolle ei edes inssi onnistu, kun ovis sattuu juuri viikonloppuun... ja sitten onkin pääsiäinen jne... Onko mitään keinoja siirtää tuota ovulaatioaikaa, tietäisikö joku?

Onko kukaan vaihtanut julkiselta yksityisen puolelle kesken hoitojen? Tuossa puhuimme, josko pääsisimme nopeammin eteenpäin ja suoraan ivf:ään, jos varaisimme nyt ajan yksityiselle puolelle.

 

Yhteistyössä