Odotuksen odottajat!part II

astrid :hug: ..mut hyvä kuitenki ettet oo ihan hajalla, ja asiat etenee!

).( Piiiitkästä aikaa näin unta että olin muka yhtäkkiä raskaana 8.lla kuulla ja ihailin siinä pallomahaani, se oli ihan todentuntusta.. :ashamed: "kiva" oli taas herätä ja tajuta että niin on surkeen littee maha niinkun jo aivan liian monta vuotta.
 
Hyvää perjantaita naiset :wave:

Tänään sitten tehty kolmas inseminaatio ja se oli jokseenkin tuskainen. Katetri ei meinannut mennä mun kurvikkaasta kohdun suusta läpi sitten millään ja lopulta siinä oli sitten lääkärin lisäksi kaksi hoitajaa touhuamassa ja rauhoittelemassa mua kun olin jo kuulemma ihan valkonen (ja sellainen oli olokin). No, hommahan selvisi sitten sillä kun otettiin toisenlainen katetri, joka oli taipuisa eli lopulta homma saatiin maaliin. Miehen siittiöt olivat kuulemma todella hyviä verrattuna aiempiin (on ne silloinkin vissiin suurin piirtein normaaleita ollut, mutta nytten vielä parempia).

Ja sain ovisplussan testiin eli vältyn vielä tähän hätään pregnylin pistämiseltä :)

Huono juttu oli että hinnat oli jokseenkin pompsahtaneet ja kirpaisi kyllä tuo maksupuoli..

Jatkosta lääkäri sanoi että jos ei nyt tule tulosta, niin hän olisi sillä kannalla että siirryttäisiin IVF:ään. Sanoin että sama olo mullakin, mutta tuo finanssipuoli on vähän heikko että pitänee asiaa pohtia.

Voi kun nyt tärppäisikin ja ei tarvitsisi jatkohoitoja enää miettiä :heart:

Astrid: Voi harmi :/ Hienoa että jaksat silti olla noin positiivisella mielellä t. viimeksi eilen itkukohtauksen saanut.

Risupesä: Jos se olikin enneuni b :) d
 
Veena, toivotaan parasta! bd :heart: Joo, jospa se oli sit sellanen uni .. niinkun ne kaikki kymmenet muutkin näiden vuosien aikana nähdyt :LOL: no, aikasintaan vuoden päästä vois ollakin tossa tilanteessa |O mihin ei jostain syystä jaksa oikein uskoa, vaikka toiveet on kuinka (liian) korkeella :ashamed:
 
Täällä eletään jänniä aikoja!! Menkkojen olis pitänyt alkaa eilen ja nyt dpo 17.
Pieni toivonkipinä on herännyt, josko nyt pieni ihme olisi tapahtunut :heart:
Tänaamuiseen ovistestiin tuli vahva plussa ja huomena testaan sitten r-testillä mikäli menkat ei tänään ala.
Oireitakin on ollut joista pahoinvointi päällimmäisenä :x Tosin oireita olen kehitellyt itselleni ennenkin ;)
 


Maanantai 19.1.2009

TOIVOJAT


IVF/ICSI
Tähtisäde..11/07..menopur,pregnyl,puregon,orgalutra,icsi..9/25-28
dreamer78..........................ivf/icsi......................................10/36
Milde...............yli 1,5v..............2.icsi...................................16/26-29
millis1981........3+1,5v........ivf/icsi vko8..............................18/27-28
kinky cat...................................icsi......................................?/?
Hilma78....................................icsi......................................?/?

IUI
Irene80............6/06............3.iui, clomit,pregnyl...................8/28-32
Viol................8/07.......puregon,pregnyl, luget, 2. IUI...........10/28
jastu..............................clomit,pregnyl................................16/30-34
Linnia.................2,5v...........................................................22/25-28
Evenstar.....yk0.....metut, iui 09, clomit............................23/~43-79
Gilmore...........kesä07..........clomit, 1.iui..............................30/30-32
astrid............reilu 3v...........................................................40/?

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
digi81...............2/07..........tutkimukset.............................16/29-34
perhone.............10/07.......tutkimukset.............................17/27
Rosetta..............7/07..........clomit......................................20/30?
pikkuvadelma....12/06........clomit, luget............................24/30
verve................2v..............tutkimukset.............................27/29-34


Piinailijat
Veena............yk21..............3.iui, clomit....................13/24-28, pp3

Haamuilijat
Jennyli............yk6...............clomit+terot............................35/32


Taustailijat
Orion...................2v
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
kirma..................9/06......ivf alkuvuodesta
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07.......clomit+metut
risupesä.............4/06.....orgametril,laparoskopia,ivf
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08, km 12/08
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 1.IVF, 2.IVF 2/09
Meea........03/07, yk21......gonal-f+pregnyl+luget, 2.iui......30/30
Ansu82....vuosi.....glucophage,puregon,pregnyl,luget........34/?
Sannuli-81.......8/07.........clomit,menopur,pregnyl..............39/26-30




PLUSSAT 2009

 
hei kaikille.

Jennylin oireet kuulostaa hyvälle. Oiskohan se nyt tärpännyt. Pidämme peukkuja. Samoin Veenalle isot peukut samoin. Toivotaan plussaa -kun kerta matkaan lähetetty tavarakin on priimaa niin kaikki mahollisuudet on plussaan :heart:

meillä oli eilen se lääkärikäynti. jännitti ihan hulluna :/ mutta loppu hyvin kaikki hyvin. munatorvien aukiolo ei sattunut. Oikea munatorvi on auki ja sieltä on tulossa hyvän kokoinen munasolu, joka irtoaaa minä hetkenä tahansa. Vasen olikin sitten vaikeammin nähtävissä eikä siitä lopulta saatu täysin varmuutta onko se auki. Mun kohtu on taaksepäin kallistunut ja rakko oli aika täysi joten niitä kuplia ei nähty mutta lääkärin mukaan kaiken pitäisi olla ihan ok sillä näytti siltä että vesi sinne virtaisi. Kierronpäiväkin oli jo 14 ja limakalvo paksu että sekin haittasi lääkärin hommaa. Verikokeet oli ok ja simppatesti oli hurjasti parantunut! Viimeksihän meiltä puuttui kokonaan a-siittiöt vaikkakin b:tä oli silloin huikeat 86% ja nyt sitten a -46% ja b -44% eli tosi hyvä. Normaalimuotoisten määrä tippui 6% mutta koska määrä edellisestäkin parani niin senkään suhteen ei ole hätää.

Selittömiä ollaan siis. Ja koska yrityskuukausiakin on niin paljon niin insseillä aloitellaan. Sain clomhexal-lääkkeen (50mg) kp3-7 ja puregon 75IU kp 8-9, ultrataan kp 8-9 ja sitten irroituspiikki; tähän en saanut vielä reseptiä. Sitten mies antaa näytteen kotikaupungissa ja itse inssi kyllä sitten tehdään Oulussa. Olen kyllä toiveikas tämän suhteen. Lääkärikin uskoi jopa luomumahdollisuuksiin niin luulisi insseillä vielä vähän parantavan mahiksia. Itkukin siellä tuli -helpotuksesta ja siitä että se lääkäri todella yritti ymmärtää miltä tällainen mahtaa tuntua. Mahtava lääkäri :heart: Saatiin myös lupa jättää ehkäisy ja yrittää napata tästä kierrosta plussa kun se muniskin on vielä tarjolla. Ja kyllä on yritettykin :p :p

Viol, mulla siis puregon ensimmäisessä inssissä 75IU. Ja lääkäri sanoi että ultran jälkeen voi joutua pistelemään lisääkin.

risupesä; kun teilläkin oli niiden nopeiden siittiöiden kanssa testissä nolla tilanne niin onko teille uusittu sitä testiä? Lääkäri sanoikin meille kun ihmettelimme tuloksia että ne tulokset voi todella heitellä aika paljonkin. Mieshän alkoi ensimmäisten tulosten jälkeen kyllä syömään vitamiineja ja foolihappoa mutta lääkäri meinasi että tuskin niillä yksistään voi tuollaista parannusta saada aikaan. Vaikkakin myönsi heti että tärkeintä on A ja B:n yhteismäärä.

Tällailla tällä kertaa... Mukavaa lauantaita kaikille :heart:
 
perhone, ei olla tarkastettu toista kertaa, kun sinne hoitoon saakka ei oo tutkimusten (elo-syys 07! ) jälkeen päästy vieläkään. Yks ja ainoo inssi jäi viime kuussa väliin puuttuvan infektiotestin takia.
Mutta toivosin kyllä että niitä nopeitakin löytys seuraavasta, vaikka se sitten merkitsee sitä että pahin vika on mussa.. mutta jättäshän se jotenkin enemmän luomutoivookin vielä sitten joskus jos se s-neste oiskin priimaa, edes välillä, ja kun endoo ois paranneltu..

Veena, laitetaankos sut piinailijoihin? ;)

Jennyli, toivotaan pientä suurta ihmettä :heart:
 


Sunnuntai 18.1.2009

TOIVOJAT


IVF/ICSI
Tähtisäde.....11/07.....menopur,pregnyl, icsi 1/09..............8/25-28
dreamer78..........................ivf/icsi......................................9/36
Milde...............yli 1,5v..............2.icsi...................................15/26-29
millis1981........3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.................17/27-28
kinky cat...................................icsi.....................................?/?
Hilma78....................................icsi.....................................?/?

IUI
Irene80............6/06............3.iui, clomit,pregnyl...................7/28-32
Viol................8/07.......puregon,pregnyl, luget, 2. IUI...........9/28
Veena............yk21..............3.iui, clomit..............................12/24-28
jastu..............................clomit,pregnyl...............................15/30-34
Linnia.................2,5v...........................................................21/25-28
Evenstar.....yk0.....metut, iui 09, clomit............................22/~43-79
Gilmore...........kesä07..........clomit, 1.iui.............................29/30-32
Ansu82....vuosi.....glucophage,puregon,pregnyl,luget........33/?
Sannuli-81.......8/07.........clomit,menopur,pregnyl..............38/26-30
Astrid.............reilu 3v..........................................................39/?


Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
digi81...............2/07..........tutkimukset.............................15/29-34
perhone.............10/07.......tutkimukset.............................16/27
Rosetta..............7/07..........clomit......................................19/30?
pikkuvadelma....12/06........clomit, luget............................23/30
verve................2v..............tutkimukset.............................26/29-34
Jennyli............yk6...............clomit+terot............................34/32


Piinailijat


Haamuilijat


Taustailijat
Orion...................2v
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
kirma..................9/06......ivf alkuvuodesta
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07.......clomit+metut
risupesä.............4/06.....orgametril,laparoskopia,ivf
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08, km 12/08
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 1.IVF, 2.IVF 2/09
Meea........03/07, yk21......gonal-f+pregnyl+luget, 2.iui......28/30




PLUSSAT 2009


 
Jennyli toivottavasti nyt olisi tärpännyt! Peukut on pystyssä! =)

Siirsin itseni nyt tuohon inssiläisiin, kun sillä kuulemma jatketaan. Tätiä tosin ei edelleenkään näy.

Perhone kuulostipa hyvältä sun lääkärikäynti! Mukava, että simppatuloskin oli parantunut. Ja huojentavaa kuulla, etteä aukiolotutkimus ei sattunut... Mulla on se edessä myöskin. Mulle muuten sanoi lääkäri, että nyt on joku uusi tutkimus menossa ja sen mukaan tuolla normaalimuotoisten siittiöiden määrällä ei ole merkitystä. Meillä miehellä 0% normimuotoisia.. En tiedä sitten.
 
Jennyli: toivotaan parasta b :) d Kuulostaa ainakin lupaavalta!

Perhone: Hyvä että ei sattunut ja tervetuloa selittämättömien joukkoon (onko se sitten hyvä vai huono asia, tuntuu olevan päivästä kiinni). Näin maallikon korvaan nuo teidän simppa tulokset kuulosti ainakin hyviltä. Meillä ei ollut ollenkaan muistaakseni a-simppoja ja näyte oli silti täydellinen (niin paperissa siis sanottiin).

Risis: Jos vaan viitsit niin laita ihmeessä piinailijoihin pitkästä aikaa :)
 
Heippa rakkaat kanssasisaret ja kiitos tsempityksistä :hug:

Tänään tehty aamupissasta herkkä liuskatesti ja päivällä varmistukseksi apteekin onni-testi. Molempiin piirtyi haamuviivat,liuskatestiin hieman vahvempi. Hieman jännittää kuinka käy kun menkkakipuja on ollut aika koviakin ja koska näillä kp:llä herkkä testikin oli vaan haamu :/ Kuitenkin toiveet pienestä rakkaasta on kovat :heart: Ja ällötys siis totista totta :x
Jos meille nyt pieni ihme suodaan niin tämä oli toinen clomiavusteinen kierto ja ensikiertoon olin suunnitellut jo mahdollisesti inseminaatiota.
En uskalla vielä iloita mutta olo on jännittyneen kutkuttava =) :heart:

Puhaltelen isot plussatuulet teille kaikille+++++++++++++++ :heart: Toivottavasti saisimme sen pienen rakkaan pian kaikki :heart:
 
Tulin kurkkimaan hiukan tännekin ja voi miten ihania uutisia täällä olikaan. ONNEA Jennyli miljoonasti tärpistä ja saman verran tarrasukkia pikkuiselle matkaan!!! :heart: :heart: :heart:

Plussatuulia ja tärppionnea teille jokaiselle!!!! olette minun mielessä usein vaikka en enää paljon kirjoittelekaan täällä....

miranda + elokuinen 10+6
 
Tähtisäde
Varovaiset onnittelut Jennylille! :flower: :flower: :flower:

ON: Kävin perjantaina ultrassa ja oikealta puolelta löytyi 6 hieman kasvamaan lähtenyttä munista. Vasemmalla puolella oli kaksi ihan pikkuista ja sitten sieltä läytyi kysta... Että sellaista. No, viikonlopuksi lisättiin Puregonin ohelle Menopur-pistokset, jotta kaikki pienenetkin munikset lähtisivät kasvamaan. Tuo vasen puoli taitaa kyllä olla kystan takia menetetty. Mulla oli ulkomainen lääkäri, enkä oikein saanut häneltä selvää, että mitä tuo kysta ICSI:n kannalta merkitsee. Menen huomenna taas ultraan joten kai siellä jotain taas selviää. Fiilikset: epätoivoiset, negatiiviset, ahdistuneet. Musta on kyllä näiden hoitojen myötä tullut täysin pessimisti. Harmittaa oikein, kun olen aina ollut postitiivinen ihminen, joka uskoo, että pystyy kaikkeen ja että aurinko aina paistaa, mutta nyt lääkärille menosta on jo tullut ahdistavaa, kun aina sieltä saa, jos joskus hyviäkin, niin AINA myös huonoja uutisia.

Pahoittelut omanapaisuudesta. Voimia teille kaikille rohkeille ja pitkäpinnaisille naisille! Me kaikki olemme jälkikasvumme ansainneet!

ps. Lisäättekö mulle muuten listaan sen Puregonin ja tästä illasta alkaen käyttöön otetaan myös Orgalutran.
 
Jennyli: Ihanaa :heart: Hurjasti Onnea :flower:

perhone: kuulostaa hyvältä =) . Mullakin aukiolotutkimus ensi kierrossa edessä ja myöskin miehellä otettaan spermatesti uusikisi. Toivottavasti meilläkin parannusta tulee. Meillä simpat oli muuten ok, mutta normaali muotoisia vain1%.
 
Tähtisäde: Niin tuttua tuo negatiivisuus, joka tuppaa pääsemään valloilleen. Ja mielialavaihtelut näiden asioiden suhteen muutenkin. Tsemppiä tämän päivän ultraan, toivottavasti nyt tulisi pelkästään hyviä uutisia b :) d

).( Mulla loppui veren vuotaminen vasta eilen. Siis sen inssin takia vuosin, kun sörkittiin tuolla alakerrassa vähän reilummin. Onneksi lääkäri kirjasin nyt mun tietoihin jatkoa varten että pitää käyttää sitä toista katetria. Tiedä sitten mitä se vaikuttaa noissa ivf hoidoissa.. Kun joskus saadaan niihin rahat kerättyä. Paitsi jos ei sitten tarvitsisikaan B)
 
tänään oli sitten ultra IVF/ICSI:ä varten. Kaikki ok. Huomenna aloittelen Synarelan ja sitten helmikuun alussa Puregonin annoksella 125IU. Pienellä määrällä aloitellaan kuulemma kun omasta takaa noita pallukoita tarpeeksi. Punktio olisi viikolla 8. Vähän jo jänskättää. Mulle voisi päivittää tuonne listaan IVF/ICSI vkolla 8.
 
Jennyli: Iso iso onnihali sinulle :heart: Siitä se lähtee =)

Kaikille: Terveiset jokaiselle, usein käyn kuulumisianne lukemassa ja iloitsen sydämeni pohjasta jokaisesta plussasta tällä palstalla!! Kaikille voimia kevään hoitoihin ja paljonpaljon plussatuulia teille toivotan :heart:

t. Stellina ja pikkuruinen rv 12+5
 
Kiitos rakkaat kanssasisaret :hug: Vertaistukenne on ollut kyllä mitä tärkein!!

Tänäaamuna testattu jo vahvempi plussa joten nyt uskallan jo uskoa että masussa se pieni ihme kasvaa :heart: Toivottavasti kaikki menisi hyvin ja saisimme hänet syyskuussa syliimme hellittäväksi :heart:
Jos nyt uskaltaisin siirtyä jo plussanneisiin!!


Tulkaa kaikki pian perässä++++++++++++ :heart:
 

Yhteistyössä