Odotuksen odottajat! Osa III

kirma se siirto riippuu siitä monenko päivän ikäisiä teidän alkiot on. Meillä oli kolmen päivän ikäisiä. Jos ovis on torstaina niin sillo menee se kierto mönkään ainakin tuossa kolmen päivän systeemissä. Muutoin kaikki muut päivät käy. :) Lääkkeellisessähän pystyy vissiin sitten kikkailee sen kierron kanssa aikalailla. Itse tykkäsin enemmän ku sai olla ilman lääkkeitä.
 
Torstai 21.5

TOIVOJAT

IVF/ICSI
Rouva B..............3v........1.ivf,3IUI,puregon............29/?
dreamer78........................1.ivf/icsi toukokuussa................37/41-45
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf:n 1.pas tulossa..............5/n.28


IUI
Tamtam........yli 1v.........4.IUI,clomit,pregnyl.........................4/?
tytti82.............1v.............IUI...............................................14/29
Evenstar........yk3.........2.IUI, metut,clomit.......................61/26-79


Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
PikkuMyy-82....11/07..........................................................20/26-28
kanella.......3/08................Tutkimukset................................?/?
kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09.............................?/?





Piinailijat
Sannuli-81.....8/07.............2.ivf vko 20,puregon.................18/27 pp5
Vadelmaunelma...syksy07...2.IUI,menopur,pregnyl,terot...20/27 pp8
verve..........11/06...........2.IUI, clomit, pregnyl..............23/29-34 pp8
Katriina77....10/07.........3.IUI,clomit, pregnyl................23/28-31 pp8
Plamsu75......01/06.....1.ivf, puregon,pregnyl,luget .........23/28 pp8
tvvo..........km 3/09, km 4/09.....IUI.....................................26/? pp10
Tinkerbelle........yk12............Pregnyl+luget......................26/27 pp11
Rosetta......7/07.......3IUI,clomit,menopur,pregnyl......28/27-29 pp13
Taikapapu.....3/08...........2.IUI,clomit,luget.....................27/30 pp16





Taustailijat
Justiina80..........11/05
risupesä.............4/06......orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion.................2v4kk........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07,.....1.icsi, km3/09
Milde................yli 1,5v.......2.icsi
perhone............9/07............ivf
Iines-74............n.4v
astrid..................4v.............ivf
Linnia................5/06
jastu.................yk4.........4.IUI
Irene80............6/06........1.ivf/icsi, km5/09
Gilmore...........kesä07.......ivf tulossa


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07.........3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81......................2.IVF
4/09 nuppu86...n1v......tutkimukset
4/09 Veena.........yk24........luomu
4/09 millis1981.................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio..........3/07........2.IUI, puregon, pregnyl


 
kirma: Täällä ollaan :wave:

).( Eilen meille tuli postissa aika IVF:n suunnittelukäynnille ja se on nyt sitten syyskuun puolivälissä :) Nyt voi ottaa kesänkin rennommin kun tietää että asia on hoidossa. Kun saisi vain ajatuksetkin välillä pois näistä kiertopäivien laskemisista ja osaisi rentoutua.

Piinailijoita onkin oikein iso rypäs :) Peukkuja kaikille! :heart:

Hyvää Helatorstaita kaikille!
 
Tähtisäde
:wave: kaikille!

Pahoittelut Irene80!! Kovalla kädellä koitellaan! Ei kai tässä voi huokaista ennenkuin lapsi on sylissä.

Onnea Riio! Mahtava juttu!

Taustalta sen verran, että PAS hoito on käynnissä. Eilen kävin ultrassa ja limakalvo on edelleen niin ohut että siihen ei voi siirtää alkiota, joten sain lisää estrogeeniä ja katsotaan viikon päästä uudelleen. Nyt jo vetelen 200mg Estradotteja (laastari) ja 3x2mg Zumenonia sekä 100mg Disperiiniä päivässä. Käsittääkseni alkaa olla aika hevosen annoksia...
 
Onnea Riio!!!! Mahtavaa että onnistumisiakin tulee välillä. Niiden voimalla jaksaa kummasti itsekkin taistella tämän asian kanssa.

Täällä on meneillään pp8, eikä taaskaan ole minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Ihmekyllä olen saanut pidettyä mielikuvitukseni aisoissa. Yli vuoden verran yritellessä luomukierroissa kehittelin jos jonkinlaisia oireita itselleni mutta nyt olen jo vihdoin tullut realistisemmaksi raskauden suhteen. Enää en jaksa vahdata oireita ja nyt niitä ei enää tulekkaan. Toivottavasti kuitenkin se plussa uutinen joskus tulee mutta hyvä ettei tarvi niin raskaasti pettyä kerta toisensa jälkeen.

Vajaa viikko enää piinailua. Mites muut inssi piinailijat?? Verve, mitenkäs on mennyt piinailujen suhteen??? Meillä kun on melkein minuutilleen sama aikataulu tässä kierrossa =)

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja muille yrittäjille!!!!
 
Vadelmaunelma: Lääkäri ei ole hirveesti niitä kemiallisia kommentoinut. Ihan alkuun sanoi vaan silloin, että pitää ehkä jossain vaiheessa sitä asiaa tutkia.

Elikkäs täällä kp1. Kolmas kemiallinen oli siis. Vielä yksi IUI tehdään, sit pari kuukautta taukoa ja IVF tai ICSI.
 
Katariina77 Täällä kanssa samat fiilikset. Näin kolmannen IUI:n jälkeen ei enää jaksa kuvitella oireita ittelleen... :) Nyt menossa pp7 ja yritän ottaa rauhallisesti ja aika hyvin sujunu, koska en edes muistanu monesko pp menossa, vaan jouduin tarkistaan kalenterista! :D

Sain juuri ajan suunnittelukäyntiin IVF:ää varten. Elokuulle jo, vaikka olin varautunu sen menevän tosi pitkälle! Jännää, jännää...
 
Tiedän että tää kuulostaa ihan uskomattomalta ja on täysin mahdotonta.. Mutta oon alkanu vähän miettiin ja ehkä salaa toivoonkin että oonko mä sittenkin raskaana.. hmm.. Töissä mua oksettaa aina kun haistaa jonkun eritteitä, vanhusten parissa olen siis töissä, hoitoalalla.
Hirvee jano koko ajan.. ääh.. en mä tiedä.. toisaalta maha on kipee nyt ihan niinkun ovulaation aikoihin menneinäkin kuukausina.. En tajua mikä ärsytys on taas ollu jo varmaan kolmisen päivää, kotonakin vaan kiukkuillu puolisolle koko ajan.. :(
Ehkä tekee ihan hyvää kirjottaa tännekin välillä..
 
Katariina & Elenia: Täällä myös pp8 eikä oikeen mitään ihmeellistä. Rinnat on olleet jo useamman piävän turvonneet, kipeät ja muistuttavat maitohinkkejä. Mulla siis aika pienet muutenkin, niin nyt on kun kunnon etuvarustus :LOL: Tosin laitan tämän Pregylin piikkiin. Mietin sitäkin, että tuskin edes vielä oikein voi olla mitään oireita vai voiko muka?!? Milloin muuten meinaatte testata?
 
Ylläri pylläri negahan sieltä pärähti taas vaihteeksi . Testasin itseasiassa jo eilen päiväpissasta liuskatestillä, kun oli joutava päivä rypeä itsesäälissä, kun mieskin lähti mökille auttamaan appi-ukkoa jossain homissa. Testasin toki tänään vielä aamupissastakin muodon vuoksi, vaikka en uskonutkaan että tulos siitä miksikään muuttuu.

Nyt oon jo ihan hyvällä mielellä, eipähän tarvitse nyt ainakaan piinailla vähään aikaan. Elokuussa on vasta se IVF- suunnittelukäyntikin. Eilenkään ei oikeastaan hirveästi tuo nega surettanut, vaan enemmänkin rupesi pelottamaan että tärpääköhän se oikeasti ikinä ja miten siitä oikeasti selviäisi . Pitää vaan yrittää uskoa että IVF-llä tärppää jossain vaiheessa, eipä tässä taida paljon vaihtoehtojakaan olla .

Mu voi siirtää taustailijoihin. Kiertopäivien kytäillyt loppuu vähäksi aikaa.
;)
 
Voi itku ja kurjuus Rosetta! Mukava kuulla kuitenkin, että pystyt jo olemaan hyvillä mielin ja pääset tauolle tästä hommasta hetkeksi. Täällä on pp99 ja hirveät menkkakivut. En käsitä, meinaako nuo terolutit pettää vai mitä, koska sitten tästä ei tuu kyllä yhtään mitään :headwall: Mä varmaan teetän vielä ahneuksissani yhden inssin ennen klinikan kesätaukoa ja elokuussa ois sitten IVF...Mä kans toivon ja ootan sitä, mutta samalla mielessä kalvaa se kamala kysymys: entä jos sekään ei auta - alkaa olla keinot vähissä :headwall: Eli näin toiveikkaana viikonlopun viettoon täällä.
 
Perjantai 22.5

TOIVOJAT

IVF/ICSI
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf:n 1.pas tulossa..............6/n.28
Rouva B..............3v........1.ivf,3IUI,puregon.........................30/?
dreamer78........................1.ivf/icsi toukokuussa................38/41-45


IUI
Taikapapu.....3/08...........3.IUI,clomit,luget.........................2/30
Tamtam........yli 1v.........4.IUI,clomit,pregnyl.........................5/?
tytti82.............1v.............IUI...............................................15/29
Evenstar........yk3.........2.IUI, metut,clomit.......................62/26-79


Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
PikkuMyy-82....11/07..........................................................21/26-28
kanella.......3/08................Tutkimukset................................?/?
kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09.............................?/?





Piinailijat
Sannuli-81.....8/07.............2.ivf vko 20,puregon.................19/27 pp6
Vadelmaunelma...syksy07...2.IUI,menopur,pregnyl,terot...21/27 pp9
verve..........11/06...........2.IUI, clomit, pregnyl..............24/29-34 pp9
Katriina77....10/07.........3.IUI,clomit, pregnyl................24/28-31 pp9
Plamsu75......01/06.....1.ivf, puregon,pregnyl,luget ..........24/28 pp9
tvvo..........km 3/09, km 4/09.....IUI.....................................27/? pp11
Tinkerbelle........yk12............Pregnyl+luget......................27/27 pp12





Taustailijat
Justiina80..........11/05
risupesä.............4/06......orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion.................2v4kk........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07,.....1.icsi, km3/09
Milde................yli 1,5v.......2.icsi
perhone............9/07............ivf
Iines-74............n.4v
astrid..................4v.............ivf
Linnia................5/06
jastu.................yk4.........4.IUI
Irene80............6/06........1.ivf/icsi, km5/09
Gilmore...........kesä07.......ivf tulossa
Rosetta...........7/07...........ivf


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07.........3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81......................2.IVF
4/09 nuppu86...n1v......tutkimukset
4/09 Veena.........yk24........luomu
4/09 millis1981.................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio..........3/07........2.IUI, puregon, pregnyl

 
Tänään siis pp11 ja testi tehty ja pihalla olen tuloksesta. Siis sen tulkitseminen ei ollut todellakaan vaikeaa, en ehtinyt testiä edes pöydälle laskemaan kun jo vahva viiva oli piirtynyt siis testiviiva ja kontrolliviiva oli yhtä vahvat ja nyt vasta pp11!!! Ettei vaan olisi molemmat munasolut hedelmöittyneet... :whistle:
 
Rosetta: Voi harmitus :hug:
tvvo: hyvältä vaikuttaa d:)b
Jastu: Pidetään peukkuja!
Kartiina77, Vadelmaunelma, Elenia ja muut piinasiskot: Täällä myös pp9 ja ei juuri mitään tuntemuksia. Olen ollut todella väsynyt, mutta niin olin jo ennen inssiäkin :| Parina päivänä on hetken ajan pistänyt alavatsaan, nyt myös välillä alaselkään. Tuo selkäpisto/kipu on mulla aina ennakoinut menkkoja... :headwall: Edelllisessä inssissä pregnyl teki nännit kipeiksi, nyt ei ole mitään tuntemusta rinnoissa. Hikoilu on sentään jo helpottanut :D

Kesäistä viikonloppua kaikille!!

 
Tvvo: kuulostaa tosiaankin lupaavalta, taidat olla helposti raskautuvaa sorttia.
Rosettalle toivotan jaksamista, aivan varmasti se plussakin sieltä tulee. Jastullakin kiintoisat hetke menossa!

En tiennytkään että pregnyl voi aiheuttaa jotain oireita. Mulle ei hoitaja sanonut mitään vaikka kysyin. Hyvä kuulla palstasiskoilta, että se voi aiheuttaa jotain etten turhaan toivo jso jotain raskausoireen kaltaisia ilmenee...Kaikille piinailijoille toivotan tsemppiä ja toivon sydämestäni että tärppi käy ihan jokaiselle!

täällä takana toinen inssi, josta justiin tulin. Taas oli yhtä piinaa koko homma. Lääkäri ei saanut katetria vietyä kun mun joku osa on niin hassusti vinossa, että sitä pitää suoristaa. Hoitaja tuli auttaan ja kaksin värkkäsivät sitä hetken eikä onnisunut. Sitten jouduttiin kohdunnapukkaa pihdeillä siirtämään ja hitto että sattui! itkin ihan solkenaan pelosta ja kivusta, mutta onneksi mies ja hoitohenkilökunta oli ihania! Nyt se on taas hetkeksi ohi ja seuraava inssi tehdään vasta elokuussa. Eli kesätauko alkaa meillä nyt.

Oli ihana kuulla lääkäriltä, että miehen simpat, jotka ovat ennen pesua melko huonoja, ovat pesun jälkeen oikein riittävät inssiin. Ennen inssejä tilanne näytti siltä ettei kannata niitä edes kokeilla ja oltaisiin yhden inssin jälkeen menty rankempiin hoitoihin, mutta pesulla onkin nyt saatu ihan kelpo kamaa. Muutenkin olen lääkärin mielestä niin nuori ettei kannata kiiruhtaa, vaan kokeilla ainakin yksi inssi vielä ja sitten miettiä jatkohoitoja. Sanoi, että pitää muistaa että nämä lapsettomuushoidot ovat pitkiä prosesseja, mikä vähän masensi...vaikka kyllähän mä sen tiesinkin.

Niin ja mulla tehtiin inssi luonnonkiertoon, enkä ollut saanut vielä ovulaatioplussaa tikkuun. Iskettiin sitten pregnyl ja lääkäri sanoi ettei se ole yhtään liian myöhäistä inssin yhteydessä, kerta siittiöt elävät siellä 72 h. Se oli mulle helpotus kun masennuin jo aikaisemmin siitä, että pestyt siittiöt eläisivät paljon vähemmän aikaa. Nyt mulle on jo kaksi lääkäriä sanonut ettei se pidä paikkaansa.

Tulipa vuodatettua. Nyt anan itseni unelmoida pari päivää ja masennun taas vasta sitten. mukavaa viikonloppua kaikille!
 
tytti81 Helposti raskautuvaa sorttia juu, ekaa tehtiin 6 vuotta ja nyt on oltu 2.5 vuotta ilman ehkäisyä. Ihan miten sen helposti raskautuvan ottaa... =)
Olihan sulla rakko täynnä inssiä tehdessä? Täysi rakko helpottaa inssin suorittamista. Pregnyl on raskaushormonia joten jos nyt tekisit raskaustestin se näyttäisi plussaa. Pregnyl siis aiheuttaa kaiken maailman raskausoireita ja loput tekeekin sitten oma mielikuvitus :LOL:
 
tvvo ei ole totta...nyt pidetään peukkuja, että plussa pysyy, upeaa :heart:

Rosetta :hug: harmitus sentään! No, nyt ihan muita ajatuksia ja tekemistä kesän yli ja sitten uusin konstein heti syksyllä toimeen.

Jastu
lla jänskä tilanne, odotellaan kuulumisia =)

Muut piinasiskot, kovasti jaksamista loppumetreille, ja toivotaan huikeaa plussasaalista!

(.) omaa napaa vähän, menkkamaiset juilinnat alavatsalla on vähän rauhoittuneet, eilen tullutta kuivunutta tuhrua ei ole enää tänään näkynyt :attn: , rintakipu vähän hellittänyt, mutta vastavuoroisesti alaselkä särkee kovin paljon... grrrr....meinaa mennä usko ja hermo välillä isensä kanssa, ja kuten täällä nyt on paljon keskusteluissa tullut ilmi, tuon pääkopan pitäminen kasassa ei aina ole helppoa. Vasta on pp9 ja polttelee näpeissä tuo testin tekeminen, mutta klinikalta annettiin testipäiväksi vasta ensi keskiviikko, nyt vain toivotaan, että sinne asti päästään.

Kaikille ihanaa viikonloppua kaikesta huolimatta! =)
 
tvvo: toivottavasti et loukkaantunut, kukaanhan täällä ei helposti lasta ole saanut. Tarkoitin vaan, että hienosti teillä tärppi tullut, se lupaa hyvää tulevaisuutta ajatellen. Niin ainakin lääkäri minua lohdutteli. En siis missään nimessä halunut loukata. Tiedät varmaan...

Lääkäri itseasiassa tänään sanoi minulle, että kannattaa tulla rakko täynnä seuraavalla kerralla, niin se laittaa kohtua parmampaan asentoon. Se oli minulle uusi tieto. Kirjasi lisäksi ylös että katetri ei saa olla minulla taipuisa vaan kova, jotta saadaan inssi paremmin tehtyä. En tajunnut kysyä, että voiko tämä kohdun asento vaikuttaa luomuplussaan...Ei ainakaan lääkäri sanonut mitään...
 
Oi voi tvvo! Onnea hirmuisesti ja toivottavasti kyytiläinen pysyy kiltisti matkassa!

Ja sitten omaa napaa: Kyllä pitää ihmisen olla tyhmä ja kovapäinen :headwall: En sitten koskaan opi, en.... Menin tyhmä ja testasin liuskatestillä, herkkyys 25, haamun. Nyt kaduttaa kyllä. Viiva tuli heti saman tien kun virtsa valui tikkuun eli ei tarvinnut todellakaan odotella. Tänään illalla tuli 10pv täyteen Pregnylistä ja malttamattomana sitten onneton menin ja testasin. Käsittääkseni Pregnyl voi kuitenkin näkyä 12vrk kun annos on 5000iu vai miten teitä muita on ohjeistettu tässä?!? Tulkaa nyt joku ja ottakaa multa nää testit pois ja järjestäkää mulle myyntikielto raskaustesteihin! Voi miksi pitää olla näin paukapää :headwall:
 
Voi sua vadelmaunelma :) nythän me toivotaan, että jatkossa se viiva vahvistuu, ja me saadaan ihana plussauutinen.

Ei juu todellakaan ole helppo pitää näppejä erossa noista testeistä, mulla ois huomenna pp10 ja yritän vielä sinnitellä, etten ainakaan ennen sunnuntaita sortuisi testaamaan, mutta helppo se on nyt tässä lupailla...

Itselleni lääkäri tosiaan antoi luvan testata vasta pp15, kp29, mikä tietty tuntuu musta ihan liian pitkältä ajalta odottaa :attn:
 
tvvo Hui, kuinka jännää! =) Hirmuisesti onnea matkaan teille! :heart:

Vadelmaunelma Voi sua! Toivotaan nyt, että seuraavakin testi näyttää sitä toista viivaa ja vielä vahvempana! Olen kyllä kanssa kuullut, että Pregnyl saattaa näkyä aika pitkään. Itselläni ei ole kyllä tullut minkäänlaista haamua edes, kun olen testaillut liian aikaisin. Eipä sille mitään mahda, kun on malttamaton. Tiedän tunteen. Itsellä vain yksi testi kaapissa, että tulis säästettyä siihen oikeaan päivään ja silti joudun puremaan hampaita yhteen etten menis siihen koskeen... :LOL:

Täällä alkaa olla ne perinteiset oireet; rinnat kipeet, vatsaa vihloo, hikoilua jne jne. Tätiä odotellessa siis. Kyllä mä sen testin tossa parin päivän jälkeen teen, mutta ei kyllä vaikuta lupaavalta! Noh. Tässä on onneksi kesäksi kaikenlaista ohjelmaa, niin tulee nopeasti elokuu ja suunnittelukäynti. Vielä kuitenkin pidän pienen pientä toivonkipinää yllä testipäivään asti!

Täällä on tosi monta samassa tilanteessa! Jaksamista siis muillekkin piinailijoille ja mukavaa viikonloppua kaikki!
 
Lauantai 23.5

TOIVOJAT

IVF/ICSI
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf:n 1.pas tulossa..............7/n.28
Rouva B..............3v........1.ivf,3IUI,puregon.........................31/?


IUI
Taikapapu.....3/08...........3.IUI,clomit,luget.........................3/30
Tamtam........yli 1v.........4.IUI,clomit,pregnyl.........................6/?
tytti82.............1v.............IUI...............................................16/29
Evenstar........yk3.........2.IUI, metut,clomit.......................63/26-79


Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
PikkuMyy-82....11/07..........................................................22/26-28
kanella.......3/08................Tutkimukset................................?/?
kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09.............................?/?





Piinailijat
Sannuli-81.....8/07.............2.ivf vko 20,puregon.................20/27 pp7
dreamer78........................1.icsi toukokuussa................39/45 pp8
Vadelmaunelma...syksy07...2.IUI,menopur,pregnyl,terot...22/27 pp10
verve..........11/06...........2.IUI, clomit, pregnyl..............25/29-34 pp10
Katriina77....10/07.........3.IUI,clomit, pregnyl................25/28-31 pp10
Plamsu75......01/06.....1.ivf, puregon,pregnyl,luget ..........25/28 pp10
tvvo..........km 3/09, km 4/09.....IUI.....................................28/? pp12
Tinkerbelle........yk12............Pregnyl+luget......................28/27 pp13





Taustailijat
Justiina80..........11/05
risupesä.............4/06......orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion.................2v4kk........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07,.....1.icsi, km3/09
Milde................yli 1,5v.......2.icsi
perhone............9/07............ivf
Iines-74............n.4v
astrid..................4v.............ivf
Linnia................5/06
jastu.................yk4.........4.IUI
Irene80............6/06........1.ivf/icsi, km5/09
Gilmore...........kesä07.......ivf tulossa
Rosetta...........7/07...........ivf


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07.........3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81......................2.IVF
4/09 nuppu86...n1v......tutkimukset
4/09 Veena.........yk24........luomu
4/09 millis1981.................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio..........3/07........2.IUI, puregon, pregnyl



 

Yhteistyössä