Odotuksen odottajat! Osa III

Riio onpa sulla jännät paikat! Pitelen peukkuja sulle ja toivon todella, että se olisi ihan oikea raskaus eikä mikään kemiallinen - ne kun on niin kurjia... :|

Sannulille kovast tarrasukkia pikkuisille ja Rosetalle plussaonnea ja kärsivällisyyttä piinailuun!

Täällä on rinnat turvonneet, ovat kun maitohinkit, jotekin möhkyräiset ja sivuiltakin kipeät. Lisäksi eilen tuli ihan kuin ovulaatiota edeltävä limatulppa! Kasteli housut kokonaan ja suoraan valui ulos kun säntäsin kylppäriin... :eek: Voiko nuo olla Pregnylin tepposia?!?
 
Nyt se on virallista: arvo oli 400 (kuulemma hyvä) ja noususuuntainen =)
Jos tikun tuijottelusta tuli hölmistynyt olo niin NYT sitä hoomoilasena ollaankin!!!
Mun pulssi hakkaa ihan tuhattajasataa... Mies ei varmaan ensalkuun saanu mitään selvää, mitä puhelimeen selostin, kun soitin sille tuloksista :LOL:

Kiitoskiitoskiitos teille palstakamut, kun olette olleet mukana jännäämässä ja peukuttamassa!
Ja eihän tää jännäys nyt tähän lopu, ehei! Vasta yksi virstanpylväs saavutettu... Yritän kuitenkin antautua tuntemaan iloa ja onnellisuutta tästä tilanteesta :) Nöyrin mielin...

Pidän peukkuja teille kaikille ja puhaltelen plussatuulia eteenpäin ~~~~++++~~~~!!!!!
Ja jos sopii, viihtyisin seurassanne edelleen...


 
Riio Hurjasti onnea! :flower:

(.) Sain vielä riesakseni punktiosta lievän hyperin. Punktion jälkeen meni 4 päivää ilman mitään kipuja. En sitten ilmeisesti kivuttomuuden takia malttanut ottaa rennosti ja nyt on maha kuin ilmapallo. Toivottavasti ei tästä pahene. Ajatella, että on jo pp8, testipäiväänkin on vielä NIIIIIIN pitkä aika. Kunhan nyt malttaisin odottaa.... =)
 
Tiistai 19.5

TOIVOJAT

IVF/ICSI
Rouva B..............3v........1.ivf tulossa,3IUI,puregon............27/?
dreamer78........................1.ivf/icsi toukokuussa................35/41-45
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf:n 1.pas tulossa..............?/?


IUI
Tamtam........yli 1v.........4.IUI,clomit,pregnyl.........................2/?
tytti82.............1v.............IUI...............................................12/29
Evenstar........yk3.........2.IUI, metut,clomit.......................59/26-79


Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
PikkuMyy-82....11/07..........................................................18/26-28
kanella.......3/08................Tutkimukset................................?/?
kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09.............................?/?





Piinailijat
Sannuli-81.....8/07.............2.ivf vko 20,puregon.................16/27 pp3
Vadelmaunelma...syksy07...2.IUI,menopur,pregnyl,terot...18/27 pp6
verve..........11/06...........2.IUI, clomit, pregnyl..............21/29-34 pp6
Katriina77....10/07.........3.IUI,clomit, pregnyl................21/28-31 pp6
Plamsu75......01/06.....1.ivf, puregon,pregnyl,luget .........21/28 pp6
tvvo..........km 3/09, km 4/09.....IUI.....................................24/? pp8
Tinkerbelle........yk12............Pregnyl+luget......................24/27 pp9
Rosetta......7/07.......3IUI,clomit,menopur,pregnyl......26/27-29 pp11
Taikapapu.....3/08...........2.IUI,clomit,luget.....................25/30 pp14





Taustailijat
Justiina80..........11/05
risupesä.............4/06......orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion.................2v4kk........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07,.....1.icsi, km3/09
Milde................yli 1,5v.......2.icsi
perhone............9/07............ivf
Iines-74............n.4v
astrid..................4v.............ivf
Linnia................5/06
jastu.................yk4.........4.IUI
Irene80............6/06........1.ivf/icsi, km5/09
Gilmore...........kesä07.......ivf tulossa


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07.........3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81......................2.IVF
4/09 nuppu86...n1v......tutkimukset
4/09 Veena.........yk24........luomu
4/09 millis1981.................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio..........3/07........2.IUI, puregon, pregnyl
 
Riio: Ihanaa! Oikein paljon onnea! :heart:

Rosetta: Tänään tossa testasin semmosella herkellä nettitestillä. Hyvin hyvin hyvin haalea, mutta punertava viiva. Mulla on ollut kaksi kemiallista, viiva on just samanlainen kun niissä. Haetaan tässä jossain kohti kunnon apteekin testi ja katotaan sitten. Ei tunnu siltä, että onnistuisi. Mites sulla? Tuntuuko miltään? ;)
 
Riio, kannattaa todellakin ottaa ilo irti alkaneesta raskaudesta ja olla superonnellinen, siellä pieni nyt tekee pesää :heart: Tästä eteenpäin mikään ei ole itsestä kiinni.
Onnea kovasti :hug:

irene80, pas-aikataulu ei ole vielä selvillä. Tässä odottelen hoitajan soittoa polilta, juttelee siellä lääkärin kanssa. Meille kun ei tehty mitään suunnitelmaa tulevaisuuden varalle, pitivät niin itsestään selvänä, että tietty tästä eka laakista onnistutaan.

Mun kierto otti itteensä ankarista piikittelyistä sen verran, että pitkittyi ja sitä se ei missään nimessä olis saanut tehdä. Nyt pitäisi ovuloida viimeistään kp13, se on tämän kuun viimenen perjantai silloin ja sitten lapsettomuuspoli laittaa täällä lapun luukulle. Toivon, että pääsisin edes ultraan ens viikolla niin näkis, että onko toivookaan, että siirto ehdittäisi tehdä.

Teitä piinailijoita on hirveesti :eek: Onnea pitkille päiville tasapuolisesti kaikille!

nillanilla, olisin myös ollut kiinnostunut kuulemaan kommentteja kysymykseesi, mutta meidän pinossa ei ole enää ketään, jolle pas olisi tehty. Minäkin vasta odottelen vuoroani. Ja millis1981 on jo tuolla odottajissa..
Paitsi onhan sannuli-81 :wave:
 
Riio: Ihania uutisia sulla :flower: ! Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Taikapapu: Toivotaan, että kyse ei ole kemiallisesta raskaudesta. Pitelen peukkuja! Itsellä myös kokemusta kahdesta kemiallisesta, jotka saatu aikaiseksi clomifen -hoidolla. Onko sulle lääkäri kommentoinut mitään niistä eli että onko "hyvä" vai "huono" juttu, että tulee noita kemiallisia? Itse mietin, että toisaalta hyvä, niin tietää, että ainakin hedelmöittyminen onnistuu meidän omilla soluilla. Toisaalta sitten pelkään, että kyse on jostain mystisestä kiinnittymisongelmasta tai alkioiden huonosta laadusta :/

 
Oi miten jännää täällä on!!! Mulla nyt 8 tai 9 päivää ovulaatiosta, huomenna saattaisi jo jotakin näkyä tikussa :eek:

Oireita ei kyllä ole. Muita kun näitä psyykkisiä, mutta niissä nyt ei ole mitään uutta :D

Taikis
uskon että ihan oikeaa plussaa siellä enteillään, hirveästi peukkuja!!!!

 
riio Ihania uutisia. Tuuhan sitten tuonne odottajiin. :heart:

Muillekin sikana tsemppii hoitoihin. Käyn aina ajoittain lueskelee teidän kuulumisia, kun tää pino tuli niin läheiseksi mulle.:)

JOku kyseli pas hoidosta. Mulla oli lääkkeetön pas. En osaa verrata mihkään koska se oli eka ja ainut joka tehty. Oli ainakin helppo koska tikuttelin oviksen kotona ja siitä 3 päivän kuluttua siirto. Ainut lääke oli luget. lääkkeetömässä pasissa pitää kierron olla suht säännöllinen ja oviksen myöskin tulla suht normi aikoihin.

 
Jibii!! Ens viikolla pääsen ultraan polille kp12, sitten maksusitoumuksella päästävät alkiosiirtoon yksityiselle (tietty vaan jos ruput selviää sulatuksesta, niitä kun ei jäänyt kuin kaksi).
En sitten tiedä tekevätkö siirtoja myös lauantaisin, mulla kun on nyt se vaarana, että ovis osuu viikonlopulle.

taikapapu ja vadelmaunelma, minä kyllä pitäisin kemiallisia ihan hyvänä merkkinä: jotakin on ainakin yrittänyt tapahtua. Minulla ei 2.5v:n aikana ole tullut tikkuun haamun haamua vaikka melko kiitettävästi olen tikuttanut. Että rautahermoja vaan!!

tinkerbelle, pari päivää sinulla enää odottelua+++ :whistle:
 
Hei millis, satuitpa sopivasti linjoille! Just olin aikeissa alkaa etsiä tietoa, että monentenako päivänä ovisplussasta siirto tehdään.
Eli siis kolmantena, onkohan tämä ihan yleinen käytäntö? Minulla luomuovis on ok, samoin kierto ei ruukaa pahemmin heitellä. Että jospas tämä nyt sitten tästä! Hui kun jännää :D
 

Yhteistyössä