Mäki oon miettinyt tota, kun aina sanotaan että toinen synnytys on sitten helpompi, ni mites sektion jälkeen tai kun on käynnistetty synnytys..tai jotenki mä kuvittelisin et se "helppous" olis siinä, että sieltä kanavista on jo yksi puskenut läpi
En tiedä...
Mulla on mies onnistunut olemaan nyt tässä kuukauden aikana paljon kotona ja mun apuna, mutta ens viikolla alkaa työt ja jään tänne yksin vauvan kanssa ja jo hiukan hirvittää että miten pärjään. Ja mulla on kuitenkin vaan se yksi täällä, toisin kuin herbertiinalla
Poika on kuitenkin aikas vaativainen, kun ei tykkää yhtään, siis oikeasti yhtään, olla omassa kopassa, sängyssä tai missään muualla kuin sylissä. Ja silloinkin pitäisi pomppuuttaa koko ajan. Vaunuissa tykkää olla, jos lykin koko ajan niitä eteenpäin. Kävin eilen vaunulenkillä ja poika nukku tyytyväisenä, kunnes erehdyin pysähtymään yhteen sisustusliikkeeseen, niin johan alkoi älämölö! Tyypillinen mies, ei kestä yhtään shoppailua, edes ikkunashoppailua
Pääsen varmaan suht nopeesti eroon näistä parista raskauskilosta, kun työntelen vaunuja pari tuntia päivässä pitkin kaupunkia
Kiltti poika kun ajattelee äitin linjoja:heart: