Odottajat Turku + lähialueet!

:attn: Eli tänne voisi ilmoittautua Turkulaiset ja lähialueen odottajat ja jo pienten lasten äidit
Keksittäisiin yhdessä jotain mukavaa keskustelua tai tekemistä, odottavan aika kun on pitkä.
Ja kun kaikki tulevat toisilleen tutuksi, voitaisiin myös pitää ryhmätapaamisia.

Ryhmätapaamisista sovimme parhaiten facebookissa. Facebookin salaiseen ryhmäämme liitämme vain valitut henkilöt, ryhmämme on tiivis ja puhumme hyvin arkaluontoisistakin asioista siellä. RYHMÄMME ON TÄYNNÄ! KIITOS KAIKILLE KIINNOSTUNEILLE!




ODOTTAJAT
Nimimerkki..............Ikä........Tulossa........Toive/lupaus....LA


Vuosi 2012

HUHTIKUU
M1n1..............33v............2.lapsi.............?...............15.04.12
Aobhinn..........25v.............1.lapsi........poikalp...........25.04.12

TOUKOKUU
Helmeri87.........24v...........1.lapsi.............?............3.5.12

KESÄKUU
Nona76.........35v...........4.lapsi.............?............18.6.12
Barbamama35.........36v............3.lapsi.....?..........23.06.12
silaam...........33v...........3.lapsi............?........26.06.12

HEINÄKUU
hämyri86.........25v............1.lapsi.............?.............15.07.12
netta__..........?v..........1.lapsi.............?.................15.07.12
Minityyppi.........24v............1.lapsi.............?.............24.07.12
annukka_.........29v............1.lapsi.............?.............29.07.12

ELOKUU
Emppuli77........34 v........... 4. lapsi............?.............4.8.12

SYYSKUU
Kaarja.........28v............3.lapsi.............?...............02.09.12
Tinsq..........28v.............1.lapsi............?...............06.09.12
Wilja.........26v...........1.lapsi...............?.................15.09.12

LOKAKUU
Milk.........33v............2.lapsi.............?...............02.10.12

EI VIELÄ LASKETTUA AIKAA

natusani.........32v............4.lapsi.............?...............??
Tiisu_..........33v.............3.lapsi........?...........?




LASKETUNAJAN YLITTÄNEET:
Nimimerkki..............Ikä........Tulossa........Toive/lupaus....LA
Kuuttis................24v.............2.lapsi...........?.............2.8
lyyli*..................26v............2.lapsi.........tyttö..........6.8
Miuski00..............29v............3.lapsi.............?.............20.8
sariar................37v.............8.lapsi..........?..............13.09.11
santzuu..............25v............1.lapsi........poika.............25.09.11
nana_1984..........26v.............1.lapsi..........?..............13.10.11
Vilinäiti.............. 28v...........2.lapsi..............?............16.10.11
AdAstra.............31............1.lapsi............?.............22.12.11
Hohto............23v..........2.lapsi...........poikalp...........03.02.12
tinzu83..........28v..........3.lapsi.............?.................12.02.12





SYNNYTTÄNEET
Nimimerkki..............Ikä........Lapsi........Sukupuoli....LA/syntynyt
Vuosi 2011
Sudenmarja........30v..........1.lapsi..........tyttö........26.3.11
Lily_85................25v..........1.lapsi.............poika........24.5.11
Nannaliina76........35v..........6.lapsi.............poika.......28.5.11
Kyllikki79..............31v.............1.lapsi.........?.........8.6.11
Herbertiina..........29v..........2.lapsi.............?..............2.7.11
maisapaisa.........26v...........1.lapsi...........poika........4.7.11
Silva....................28v...........2.lapsi...........?.............12.7.11
HennaN..............26v...........1.lapsi...........tyttö.........15.7.11
Pihlamaria..............31v.............2.lapsi.........?..........21.7.11
mei-mei..............28v.............1.lapsi.........tyttö..........26.7.11
mama19..................v..............1.lapsi.......tyttö......12.10.11
Leeniliini................27v.............1.lapsi.........tyttö...........02.11.11
iiris-77...............?...............2.lapsi............tyttö............29.12.11
jjuuli................19v............1.lapsi............poika........??

Vuosi 2012
Marciano.........?...........?............poika...........03.01.12
Senni80...........31v..............1.lapsi..........poika..........07.01.12
Elsuliini...........24v............?..................... tyttö..........21.1.2012
Minnuli_90........?..............1.lapsi............?.............02.02.12
Nanniga.........28v............1.lapsi.............poika...............06.03.12
Epa_88..........23v............1.lapsi.........poika.........31.03.12
Mariaja..........25v............1.lapsi.........tyttö...........02.04.12





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Epa_88

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
LA= laskettu aika
??v = Odottajan ikä
?. lapsi = Monettako lasta odotetaan
? sukupuoli =tyttö/poikalupaus (ei pakollinen)





MUUTOKSIA JA IDEOITA SAA EHDOTTAA !
 
Viimeksi muokattu:
Voin muutamaksi päiväksi tänne ilmoittautua, tänään olisi 40+0 joten toivottavasti alkaisi odotuksen loppu häämöttää. ;)

Ennestään maaliskuussa 2009 syntynyt tyttö, ja vaikka nimimerkistä muuta voisi päätellä nyt ainakin kesän yli vielä Turun keskustassa asutaan.
 
Heippa!

Täällä myös yksi turkulainen tuleva äiti, joka kaipaisi juttuseuraa näin odotusaikana ja vauvan tultua=) Ensimmäistä siis odotellaan miehen kanssa saapuvaksi heinäkuun alussa ja tuntuu että aika oikein matelee sinne =) Juttuseura ja vertaistuki olisi todella tervetullutta, sillä lähipiirissä ei ole ketään samassa tilanteessa olevaa ja olisi mukava vaihdella ajatuksia.

Missä vaiheessa Epa_88 odotus on?
 
Hei maisapaisa ja tervetuloa !

Täällä on kovin hiljaista vielä ollut, itse toivoisin että voisin löytää ehkä kavereita/ystäviäkin tämän kautta. En ole alkuperäinen turkulainen ja olen asunut 2v täällä eikä kavereita vielä juurikaan ole.

Eli siis esikoista mekin odottelemme.

Epa ja Töpsykkä 7+6
 
Mulla on ihan sama tilanne, itsekkään en ole alkuperäinen turkulainen vaan muuttanut tänne melkein päivälleen kaksi vuotta sitten =) Töiden kautta olen tuttuja ja kavereita saanut, mutta kyllä ne ystävät on oikeastaan jäänyt sinne kotiseudulle, joten uusia tuttavuuksia olisi mukava saada hiukan lähempääkin =)

Teillä onkin odotus ihan alkumetreillä vielä. Onko ollut pahoinvointia tai muita "mukavia" oireita? Mulla oli ainakin ne ekat kolme kuukautta sellanen jatkuva etominen, jos unohti syödä jotain pientä parin tunnin välein. Ja kauhea jännitys oli mulla siinä alussa, kun haluttiin pitää mahdollisimman pitkään kaikilta salassa raskaus, vaikka kauheasti poltteli aina kertoa kaikille =) Ootteko vielä kertoneet muille?

Mulle voi laittaa yksityistäkin viestiä, jos ei halua näin "julkisesti" jutskailla =)
 
Täällä yksi lisää Turun seudulta. Syksystä asti ollaan asuttu Liedossa ja sitä ennen 5 vuotta Turussa/Kaarinassa. En siis ole minäkään alkuperäinen turkulainen :)

Esikoista odotellaan täälläkin ja näyttäisi olevan maisapaisan kanssa LA:t aika lähekkäin, eli heinäkuun puolessa välissä odotellaan meidän tyttöä saapuvaksi.

Kivaa kun täältä löytyy muitakin odottajia Turun seudulta, kaveripiirissä/tutuissa kun ei ole tällä hetkellä kuin yksi raskaana oleva.
 
Tervetuloa myös HennaN! Hienoa että tänne alkaa ihmiset löytää! Toivottavasti tästä saataisiin hyvä porukka. Voin jossain vaiheessa tehdä meistä listan :)

Minulla ei ole tällä hetkellä yhtään odottavaa kaveria, vain kaukaa tuttuja ja palstalaisia. Minä olen niin innoissani raskaudesta että omille vanhemmilleni ja siskolleni olen kertonut ja muutamalle toisella paikkakunnalla asuvalle kaverille.
Juu minä olen vielä todella alussa mutta positiivisin mielin liikkeellä, eka neuvola on keskiviikkona :) No lievää etovaa oloa on ollut ja aamuisin "krapulainen" olo, pönttöä olen käynyt halailemassa 2krt. Muuten ei oikeastaan vielä oireita, rinnat turvonneet ja iltaisin on aika pahaa turvotusta :D

Minkäs ikäisiä olette ja mitä tietoja haluatte listassa näkyvän?
 
heips!

Voisin ilmottautua tänne, oon muuttamassa Taivassaloon muutaman kuukauden päästä. Nytten siellä jo vietän suurimman osan ajasta =) En tiiä onko se enää Turun lähialue (50km), mutta tarpeex lähellä kuitenkin varmaan.. Hirvittää, koska en tunne Turun seudulta ketään. Kaverit ja suku jää kauas.. Joten kaikenlainen kaveruus on tervetullutta!

Ensimmäinen lapsi tulossa. Huomenna 22viikkoa täynnä :heart:
 
Jeee! Kaksi uutta "jäsentä" =)

Mulle voisi tuohon listaan (jos Epa_88 laittaa sellaisen meistä) laittaa iäksi 26. Tuli muuten juuri tänään täyteen..Siihen listaan voisi laittaa myös tuon lasketun ajan, monesko lapsi ja ehkäpä vielä vauvan sukupuolen. Vaikkei sitä nyt voikkaan 100% tietää :) Voi lisäillä, jos tulee jotain muutakin mieleen.

Meikäläisen tiedot
26v......LA 4.7......1.lapsi....poika:heart:

HennaN: mä oon välillä aina miettinyt, kun täällä kirjottelee ja lukee muiden juttuja, jotka ovat samalta alueelta ja LA:t lähekkäin, niin varmasti törmää tietämättään sitten sairaalassa. Ja muutenkin töissä kun näkee odottavia naisia, niin miettii että onkohan tämäkin "nettituttu" :)

mei-mei:Sä oot siellä heinäkuistenkin pinossa mun kanssa :) Mulla oli sillon alussa kanssa, kun tänne turkuun muutin, niin pieni jännitys päällä, että miten sitä pärjää ilman vanhoja kavereita. Kun uusien tuttavuuksien löytäminen on kuitenkin jotenkin hankalaa, paitsi jos sattuu vaikka koulua käymään niin sieltä löytää samanhenkisiä kavereita.

Mites Epa_88 on päätynyt turkuun pari vuotta sitten? Kouluun? Tai muut?

Mä muutin ihan puhtaasti poikaystävän perässä (eli ei siis koulun tms takia), enkä ole kyllä hetkeäkään katunut, vaikka aika iso elämänmuutos se oli ja nopealla aikataululla.
 
Tässäpä mun tiedot listaa varten:
26v......LA 15.7......1.lapsi....tyttö :heart:

Hih, meillä tuon sukupuolen pitäisi olla jo aika varma, käytiin nimittäin viime viikolla 4D-ultrassa ja lääkäri kirjoitti oikein potilastietoihin "tyttövauva" :D

Mäkin olen jonkin verran yrittänyt tuolla heinäkuisten ketjussa kirjoitella, enemmän oikeastaan Facebookissa, kun siellä tulee muutenkin notkuttua päivät pitkät...

Mä muutin myös miehen perässä Turkuun silloin aika tarkalleen ottaen 6 vuotta sitten. Jätin koulun kesken Tampereella ja kävin sitten parikin koulua Turussa ja nyt olen ollut kolmisen vuotta töissä. Mulla on suurin osa kavereista tuolta koiraharrastuksista, opiskeluajoilta ei valitettavasti jäänyt juurikaan kavereita, kun kaikki muut olivat täältä päin kotoisin niin kaveritkin olivat jo valmiiksi olemassa.
 
Heh..huomasinkin melkein heti että tosiaan myös HennaN on siellä heinäkuisissa :) Miten must tuntuu että musta on tullut jotenkin sellanen epätarkka ja huono muistinen kun olen raskaana...mikään ei oikein pysy päässä:) Paljonko muuten maksoi 4D ultra?
 
No ei se nyt niin kallista ollutkaan, kun uumoilin.Vaikka onhan tuokin paljon rahaa :) Maksoin nimittäin jo tavallisesta ultrasta ja lääkärikäynnistä yksityisellä 120€, kun tuli pieni säikäytys muutama viikko sitten.
 
Tervetuloa Lily_85!

Tänään on ollut kyllä harvinaisen huono päivä..oon asiakaspalvelu töissä ja jotenki tänään kaikilla asiakkailla on ollut jotain valittamista. Sitte kun on vielä tämmönen kevyt flunssa päällä ja koko päivän huimannu, niin ei oikein ois jaksanu kuunnella sitä valitusmäärää töissä. Vielä pitäisi huominen jaksaa kunnialla ja sitten oliskin pidempi vapaa ja pieni reissu tiedossa :)

Laskeskelin tänään huvikseen töissä jo työpäiviäkin äitiyslomaan:) vähän olis jo toinen jalka menossa äippälomalle..no eipä tässä enää ole kuin pari kuukautta jäljellä. Pitää ottaa niistäkin kyllä kaikki irti, kun voi olla että jossain vaiheessa äitiyslomaa tuleekin töihin ikävä :)
 
Uudet lisätty listaan tietoineen! maisapaisa: Turkuun tulin kaksi vuotta sitten vakituisentyöpaikan perässä. :)
Mitenköhän tässä jaksaa oikeen odottaa että pääsee ekaan ultraan. Te olette kaikki jo niin pitkällä raskauksissanne että mä en oikeestaan ees kuuluisi joukkoon :D

Ihanaa, keväistä keskiviikkoa kaikille! :flower:
 
Onnea poika- ja tyttölupauksista! Tulee aina niin paljon konkreetisemmaksi, kun saa tietää kumpaa sukupuolta pikkuinen mahassa on :)

Mä varasin heti neuvola-ajan kun sain tietää, että oon raskaana ja jo ekan neuvolan odotus tuntu pitkälle. Ja siihen päälle vielä se, että pääsi sinne ekaan ultraan :) Oon kyllä muutenki sellasta vähän kärsimätöntä sorttia, että hyvin kasvattaa kärsivällisyyttä tämä odotusaika :)

Varasitteko jo Epa_88 sinne ultraan aikaa? Eikös sulla tänään ollut eka neuvola kerta?
 
Hei!
Täällä Turkulainen, 28v., 2 lapsi, LA 16.10.2011
Perheeseen kuuluu vauvan isä/avomies, mun esikoinen 5½ vuotias poika, kissa.

Mä kävin tuolla Savonlahdella rv 7+5. Oli todella mukava lääkäri. Suosittelen.
Itse halusin varmistuksen alkion olinpaikasta ja että on elossa.
Yksi km tätä ennen.
 

Yhteistyössä