NYT VATSA POIS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pömppövatsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pömppövatsa

Vieras
Miten saa tämän vatsan häviämään? 167 cm ja 53 kg ennen raskausta. Ennen synnytystä 77 kg.. Nyt 58, suht ok, mutta vatsa pömpöttää niin että ällöttää. Vinkkejä! vai häviääkö se vielä itsestään? Syynytys oli huhtikuussa. En syö mitään hyvää, ruokaa tietysti, mutta vältän rasvaa. Kävelen ja jumppaan vähän.

Itellä lähti nestettä pois 2kg400g viikossa kun aloin elään erilailla. Vihreetä teetä, vettä, norm ruokaa, aamulenkit, vain 1 herkkupvä per viikko. Kyllä masu on vetäytymässä sisään! Ja jos teen vatsoja niin auttaa lisää :)

FangAnn! Miten juot tota vihreetä teetä kun ei tunnu mulle tehoavan yhtään vaikka vetelen puolenlitran mukista useamman mukin päivässä ja vettä lisäks :'(

Sain sen 2kg turvotuksen pois 3:ssa päivässä, mut ei kuitenkaan tarpeeks kun tuntuu silti sormet kiristävän ja muutenki "nestemäinen" olo..

Muakin kiinnoistais tuo sun systeemi enemmän. Olen aika hyvä aloittamaan kaikenlaista ja kyllä nyt saatava jo jotain vietyä loppuun asti,kun kaikki mun"laihdutusyritykset" jostain kumman syystä aina lopahtaa :ashamed: :D

Täällä kysellään mun laihduttamisesta... :) ...eli....
-vihreetä teetä 1-3 mukia/pvä jota enne tai jälkeen puoli litraa vettä.
-joka aamu reipasta tahtia puolen tunnin lenkki rattaiden kera.
-herkkupäivä kerran viikossa.
-syön norm ruokaa mutta lisää en saa ottaa vaan nälän vie leipäpala mukana ja puoli litraa vettä.
-vettä aina väliin....
-jos lenkki jää väliin...teen jotain muuta kuluttavaa korvikkeeksi.
-välillä hiukan itämaista tanssia tai vatsalihasliikkeitä.
-syön 4 kert/pvä eli aamupala, lounas, päivällinen(tai korvike...esim leipää) ja iltapala. Jos pakko niin kevyt välipala johki väliin.
-jos on juhlia voin ottaa kakkua ym VÄHÄN ja jos tarjoon kotona jollekkin pullakahvit...voin ottaa yhen pullan.
-aikas normaalia elämää mutta poistin vain älyttömän ruuan mättämisen ja jokapäiväset herkut!!! Ja kerran viikossa on oltava herkkupäivä...muuten elimistö alkaa hiljentään kalorikulutusta ja polttaa sitä hitaammin. Kerran viikossa mässäily saa sen taas käyntiin.
Näin mä henk koht elän.
Ja tarkoitus on että on elinikäistä...eikä kuuri josta tulee kilot taas takasin.
2kg400g läx ekalla viikolla mutta seuraavalla tuli 500g takasin! Ja nyt on näemmä se vaihe että ei laske varmaan paino hetkeen....vaan on odotettava ja jatkettava tätä. Kyllä se rasva sit kohta lakaa palaan.
:) Tsemppiä kaikille!!!!
Ja susu79!!!!--------> olen kuullut että nestettä voi juoda liikaakin jolloin elimistö ei ehi poistaan sitä(munuaiset)vaan käy juuri noin...älä juo liikaa. Juo vaan teetä se 1-3 tavallista mukia ja vettä korkeintaan 3litraa!!! Ja pikkuliikunta päivittäin lisäksi niin avot ;)

Minä tyhmänä kyselen :ashamed:
Voiko sitä vihreetä teetä juoda maidon kanssa?
En ole ikinä nähnytkään sitä teetä...vai pitääkö opetella juomaan ilman maitoa??
Tavalliseen teehen laitan aina maitoa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2004 klo 14:34 Sutmu kirjoitti:
Minä tyhmänä kyselen :ashamed:
Voiko sitä vihreetä teetä juoda maidon kanssa?
En ole ikinä nähnytkään sitä teetä...vai pitääkö opetella juomaan ilman maitoa??
Tavalliseen teehen laitan aina maitoa.

Kysy pois vaan....mä en maitoo laittais...ehkä voit kokeilla... :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2004 klo 23:43 pömppövatsa kirjoitti:
Miten saa tämän vatsan häviämään? 167 cm ja 53 kg ennen raskausta. Ennen synnytystä 77 kg.. Nyt 58, suht ok, mutta vatsa pömpöttää niin että ällöttää. Vinkkejä! vai häviääkö se vielä itsestään? Syynytys oli huhtikuussa. En syö mitään hyvää, ruokaa tietysti, mutta vältän rasvaa. Kävelen ja jumppaan vähän.

Eipä se löysä taida muilla keinoin hävitä, kuin jumppaamalla se kiinteämmäksi.
Elikkä vatsalihasliikkeitä tekemällä se pömppis lähtee :D
hyvänä apuna on tietty terveellinen ruokavalio, mutta löysää ei saa kiinteämmäksi muuten kuin liikunnalla.

Itselläni on raskausmahasta jäljellä vielä iso osa, mutta säännöllisellä jumpalla olen saanut tosta alamahalta puolentoista kuukauden aikana 6,5cm pois ympärysmitasta, ja vyötärökin on kaventunut 4cm... Painoa on pudonnut hikisesti 3 kiloa...

Tässä esimerkki siitä, miten minä teen 3-5kertaa viikossa muun jumpan ohessa (käyn läpi suurimmat lihasryhmät punttien kanssa tia ilman)
3x10 syviä vatsalihaksia (http://kutri.net/poikittainenvatsalihas)
3x20 vatsarutistus
3x20 kylkirutistus
3x20 jalkojen nostot (mitä alempaa nostaa, sitä tehokkaampi alavatsan liike, mulla on jumppapallo jalkojen välissä tätä tehdessä)

Toivottavasti tehoaa =) Kannattaa alottaa pienemmällä toistomäärällä - itse aloitin 3x15 sarjoilla, ja sekin kyllä riitti ;)

Yhteistyössä