Täällä kysellään mun laihduttamisesta...

...eli....
-vihreetä teetä 1-3 mukia/pvä jota enne tai jälkeen puoli litraa vettä.
-joka aamu reipasta tahtia puolen tunnin lenkki rattaiden kera.
-herkkupäivä kerran viikossa.
-syön norm ruokaa mutta lisää en saa ottaa vaan nälän vie leipäpala mukana ja puoli litraa vettä.
-vettä aina väliin....
-jos lenkki jää väliin...teen jotain muuta kuluttavaa korvikkeeksi.
-välillä hiukan itämaista tanssia tai vatsalihasliikkeitä.
-syön 4 kert/pvä eli aamupala, lounas, päivällinen(tai korvike...esim leipää) ja iltapala. Jos pakko niin kevyt välipala johki väliin.
-jos on juhlia voin ottaa kakkua ym VÄHÄN ja jos tarjoon kotona jollekkin pullakahvit...voin ottaa yhen pullan.
-aikas normaalia elämää mutta poistin vain älyttömän ruuan mättämisen ja jokapäiväset herkut!!! Ja kerran viikossa on oltava herkkupäivä...muuten elimistö alkaa hiljentään kalorikulutusta ja polttaa sitä hitaammin. Kerran viikossa mässäily saa sen taas käyntiin.
Näin mä henk koht elän.
Ja tarkoitus on että on elinikäistä...eikä kuuri josta tulee kilot taas takasin.
2kg400g läx ekalla viikolla mutta seuraavalla tuli 500g takasin! Ja nyt on näemmä se vaihe että ei laske varmaan paino hetkeen....vaan on odotettava ja jatkettava tätä. Kyllä se rasva sit kohta lakaa palaan.

Tsemppiä kaikille!!!!
Ja susu79!!!!--------> olen kuullut että nestettä voi juoda liikaakin jolloin elimistö ei ehi poistaan sitä(munuaiset)vaan käy juuri noin...älä juo liikaa. Juo vaan teetä se 1-3 tavallista mukia ja vettä korkeintaan 3litraa!!! Ja pikkuliikunta päivittäin lisäksi niin avot