Nyt se sitten jätti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :'(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:'(

Vieras
Olen täällä avautunutkin uusperhekuviosta,jossa mies on ollut pitkään työttömänä,vaatinut rahaa tuhansia,ollut olematta apuna kotona kuitenkaan,vaikka perheessämme on 3 alle kouluikäistä ja nuorin vauva.Koko ajan on toki luvannut parempaa ja rahaa vaatiessaan aina luvannut summan olevan viimeisen ja hänen pääsevän jaloilleen.Minä olen hoitanut lapset,kodin,talouden jne.Hän on yrittänyt jotenkin pitää huolta itsestään,mutta kehnolla menestyksellä:kaikki on hoitamatta.Lapset kuitenkin rakastavat häntä ja omien sanojensa mukaan hän on unelmamies,kunhan pääsisi töihin ja jaloilleen.Mielialalääkitystä hän on syönyt keväästä,mutta juuri ei vaikutusta ole näkynyt :(

Nyt hän on pääsemässä töihin kiinni.Yllätyskuluja tuli autostaan 500e,joka oli maksettava,koska hän tarvitsee autoa päästäkseen töihin.Senkin hän "lypsi" huutamalla.Pari viikkoa tästä hän alkoi haluta asuntovaunua,jotta voisi tehdä urakkatöitään paremmin.Pidän nyt kuitenkin kiinni päätöksestäni suojella lasten perusturvaa - säästöjä.Yritin puhua,että ostaisi ekasta tilistään pienen vaunun,mutta hän oli saanut ennakkoa ja tarvitsi minulta vielä lisärahaa saadakseen haluamansa vaunun.Koska kieltäydyin rauhallisesti,sain haukkumisryöpyn ja nyt hän on sitten minusta eronnut.Hän ei siedä tällaista hallitsevaa käytöstä,eikä kiinnosta elämäni,eikä lastenkaan elämä.Hän aikoo nousta vielä,mutta katkeruudesta minua kohtaan ei pääse kuulema koskaan.

Tuntuu kauhealta tajuta,ettei koskaan ollutkaan ihmiselle,jonka kanssa perheenkin perusti,muuta,kuin rahakukkaro.Kun rahavirta loppui,sain kuulla kunniani.Tosin sitä sain muutenkin,huutoa,lähes päivittäin,mutta lopullisen erorähinän ja luuria korvaan sain sitten,kun en enää uskaltanut rahoittaa hänen projektejaan (itse hän ei luottotiedottomana ja kymmeniä tuhansia ulosotossa lainaa saa).

No sellaista tämä elämä joskus on. Aina ei voi tietää mihin kätensä laittaa. Mutta eikö kuitenkin ole hyvä, että asia tuli nyt esille eikä joskus viiden vuoden päästä jolloin säästösikin olisi mennyttä. Kyllä se kuule siitä vielä hymyksi muuttuu. Pidä pintasi kuten tähän asti ja suojele omaa osuuttasi.

Lasten vuoksi on surullisin mieli.He rakastivat häntä,vaikka pelkäsivätkin äkkipikaisuuttaan.Miehen malleja ei juuri lähelläkään ole.Oma isäni on kuollut ja muutenkin turvaverkko varsin heikko.

Mutta on meillä kiva koti maalla ja onhan meillä toisemme kuitenkin,vaikka isähahmo puuttuukin.

Hän lupasi koko ajan muuttua takaisin siksi mieheksi,joka oli tavatessamme.Sellaisena hän oli todellakin hyvä miehen malli,tosin sitä ei kauaa kestänyt,enkä voi tietää,onko koskaan paluuta siihen tai oliko se vain näytelmää,joka yhteisesti toivotun vauvan plussatestin myötä muuttui rajusti aina paheten :(

Lapsille teki juttuja pihalle ja joskus teki heidän kanssaan "miesten töitä" ym.,jotka tekivät heihin suuren vaikutuksen.Lapsirakas hän varmasti oli ja onkin,kaikesta muusta olenkin epävarma,enkä taida koko persoonaa tunteakaan.Tosin lapsirakkauden ohikin hänellä menee oma paha olonsa,joka estää sen,että lasten asiat hoidettaisiin rauhassa ja nätisti.

Mulle on ihan järkyttävää,kun on pakko alkaa tottua ajatukseen,että hän tosiaan näytteli aluksi.Itse olin hyvin avoin ja rehellinen ja uskoin,että pelaamme molemmat avoimin kortein.En uskonut olevani sinisilmäinen,vaan yritin todella tivata ja selvittää kaikki synkimmätkin salaisuudet.Ikävien asioiden sattuessa,huutojen alkaessa jne.syytin aina itseäni kaikesta.Eihän täydellisessä miehessä vikaa voinut olla.Kunnes vähitellen kaikesta tuli huuto,jäin raskauden kanssa ihan yksin,kuten kodin-ja lastenhoidonkin jne jne

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Eikö kukaan kommentoi,että olisi pitänyt pieni summa antaa,jos sillä olisi sitten päässyt viimein kunnolla töihin kiinni ja muutos parempaan olisi alkanut?

Ei se nyt siitä vaunusta ole kiinni, jos haluaa mennä töihin menee, ellei halua mennä niin syyksi voi sitten keksiä vaikka sen ettei ole vaunua. Mitä se sillä vaunulla tekisi? Nukkukoon autossa niinkuin muutkin ennenkuin on varaa hankkia mukavuuksia, tai menköön kaverin vaunuun vuokralle.

http://www.narsistienuhrientuki.info/keskustelu/index.php?sid=beb023fa9b2d56d938b5b38f214672c3

Käy tuolla lueskelemassa, et todellakan ole yksin.
Onneksi pääsit paskasta eroon noinkin helposti mutta kyllä tuo vielä tulee sinua kiusaamaan ainakin lasten kautta. Kehoitan täydellisen hiljaisuuteen, tekstiviestit talteen ja ensin yhteys lastenvalvojaan ja miehen kirjat muualle asunnosta.

Yhteistyössä