Liberaalit/sateenkaariväki: onko tää nyt se ihanne sitten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mutt miks sää sitte seuraat heitä niin tiiviisti ja heiän tekemisiään, kun ei nuoretkaan niitten seksielämästä niinkään ole kiinnostuneet...tai ainakaan en usko että olisivat?:barefoot:
Ei vakaasti heteroa nuorta varmaan homohommelit kiinnostakaan tai siis hän ohittaa ne. Mutta jos on vähän bisseen kallellaan niin silloin on itse kuulolla enemmän, jolloin median myönteinen viesti ruokkii sitä. Salkkarit, Sanni&Eveli(i)na jne.

Ja on se helpompi tulla kaapista kun tv on täynnä kiintiöhomoja, kuin että ainut tunnettu homo oli -60-luvulla joku Pentti jossain ö-luokan leffan sivuosassa.

Ei vakaasti heteroa nuorta varmaan homohommelit kiinnostakaan tai siis hän ohittaa ne. Mutta jos on vähän bisseen kallellaan niin silloin on itse kuulolla enemmän, jolloin median myönteinen viesti ruokkii sitä. Salkkarit, Sanni&Eveli(i)na jne.

Ja on se helpompi tulla kaapista kun tv on täynnä kiintiöhomoja, kuin että ainut tunnettu homo oli -60-luvulla joku Pentti jossain ö-luokan leffan sivuosassa.
Hmm miten tuosta sai nyt sen käsityksen, että bissen juonti altistaa homohommeleillekin?o_O

Niin ja Salkkareista en osaa sanoa muuta kuin että siinä on Ulla Taalasmaa ja hänen miehensä Seppo....sitten on joitakin naapureita ja homopoika Kalle?
Katselin Salkkareita sillon kun se alkoi, ehkä muutaman jakson ensimmäisestä tuotantokaudesta, loput infot olen lehdistä nähnyt.

nainen vaietkoon seurakunnassa, ja kaikki tapahtui jumalan tahdon mukaan!!!

-hän ennakkomuovitti kardashdianit teetti sukupuolenvaihdokset jne jne omalla päätöksellään jo vuonna anno ja domini

joten suu kiinni ja menehän siitä virsiä veisaamaan, jos se on edes sallittua?
sillä eihän nainen voi laulaa jos pitää vaieta :LOL:

ootte te niin hullunhassua porukkaa:D:D

No tämä oli rumasti ilmaistu, mutta Jumalaan ja Jeesukseen uskovana olen tavallaan samaa mieltä. Herran tahto on tässä tapahtunut, kuka minä (tai sinä?) olen sitä kyseenalaistamaan. Joskus näitä asioita on vaikea hyväksyä tai edes ymmärtää, mutta minä luotan Jumalan suunnitelmaan ja alistun siihen, ja rakastan lähimmäistäni. Eihän tässä ole ketään satutettu joten se on helppoa.

Ai kun sä olit vähän bi niin nyt sun on pakko seurata kaikki homouutiset :D

"Mä laajentaisin mieluummin miehen ja naisen käsitettä kuin että sukupuolia itsessään lähdettäisiin korjaamaan.

On ihan ok että joku mies on naisellinen tai nainen on miesmäinen, mutta saisivat silti pysyä niissä lokeroissaan."
Että näin ok se olikin.
Eli et tajunnu mitä kirjoitin?

Siis: Joku Jemina-Jessica on kauheen ronski ja haluaa autoalalle, kokee olevansa samaa porukkaa äijien kans. Pukeutuu karusti.
Mutta hän on silti nainen, jolla on miehekkäitä mielenkiinnon kohteita.

Hmm miten tuosta sai nyt sen käsityksen, että bissen juonti altistaa homohommeleillekin?o_O

Niin ja Salkkareista en osaa sanoa muuta kuin että siinä on Ulla Taalasmaa ja hänen miehensä Seppo....sitten on joitakin naapureita ja homopoika Kalle?
Katselin Salkkareita sillon kun se alkoi, ehkä muutaman jakson ensimmäisestä tuotantokaudesta, loput infot olen lehdistä nähnyt.
No päivitys:kun nykyään katsot Salkkareita niin ekan 5 min.sisään siellä on 2 homoa nuolemassa toistensa naamaa. Et oo menettäny mitään.

Hmmm... mä en uskaltaisi mennä Eiffel-torninkanssa avioon, koska avioliitto on sitoumus kahdenkeskisestä elatusvelvollisuudesta.
Mä en tiedä miten semmoinen tehtäis, kun Eiffeltorni ei osaa puhua?
Mut jos osais ja ilmoittais, että nyt on vuosittaisen ruostesuojauksen aika niin kyllä mä äkkiä toivoisin astuneeni avioon Minna Virtasen kanssa Pieksämäeltä.
Ei mulla olis Eiffelin vuosihuoltoon varaa.

Joo, on ihanne, se että kaksi aikuista ihmistä saa rakastaa toisiaan jos haluavat, ja harrastaa tai olla harrastamatta juuri sellaista seksiä kuin haluavat.
Järkyttävää, eikö?

Se, että joku katsoo aiheellisksi määritellä ihmiset rakkauden tai seksuaalisen taipumuksensa tai seksuaalisen käyttäytymisen kautta on taas aika outoa, luulis että aikuisella ihmisellä on muutakin tekemistä kuin miettiä muiden petihommia.

Hmmm... mä en uskaltaisi mennä Eiffel-torninkanssa avioon, koska avioliitto on sitoumus kahdenkeskisestä elatusvelvollisuudesta.
Mä en tiedä miten semmoinen tehtäis, kun Eiffeltorni ei osaa puhua?
Mut jos osais ja ilmoittais, että nyt on vuosittaisen ruostesuojauksen aika niin kyllä mä äkkiä toivoisin astuneeni avioon Minna Virtasen kanssa Pieksämäeltä.
Ei mulla olis Eiffelin vuosihuoltoon varaa.

mut oisko hei ihanaa et saatais suomeen pikku eiffeli? :love:

Ja se jurppii, että sateenkaariväen ylle on langetettu rauha, sekä pyyntö: älkää tuomitko, koska he ovat herkkiä ja kokeneet kovia. Ihan kuin luontodokkarissa joku Attenborough sanoo "ssh, telkkien parittelu ja pesiminen on arka tapahtuma joten ei häiritä".

Jahas, homot ovat siis herkkiä, joten sensuuri päälle. He ovat vielä uhrejakin.

Sentimentaalista p*skaa, vs.järki.
Ok, rakkaus- ja seksiasiat ovat yksi ihmisen herkimpiä alueita: olen mäkin tullut niiden aluella haavoitetuksi.

Mutta järki käteen. Sekä seksi-että rakkausasioita pitää ajatella myös järjellä, vaikka on herkkä alue.

Se että joku Siltsu on tullut isänsä taholta piiskatuksi, saattoi laukaista hänessä naismaisuuden.
Mutta järki käteen, hei Jartsa: hoida ne lapsuustraumat kuntoon, ei sun silti tartte korkkareissa keikkua vaan kun olet pystynyt naisenkin kans olemaan, niin laivan suunnan ohjaat nyt vaan miehekkäästi heterompaan suuntaan. Ja jätät ne homopiipitykset vähemmälle.

Mä huomasin jossain vaiheessa olevani bisse. No kas en itkenyt enkä uhriutunut vaan käänsin rauhassa kurssin kohti heteroutta.

Kuulehan sisareni, tuollaista ei voi olla olemassa. Jumala loi ensin miehen ja sitten naisen. Sinä olet nainen.

Ja se jurppii, että sateenkaariväen ylle on langetettu rauha, sekä pyyntö: älkää tuomitko, koska he ovat herkkiä ja kokeneet kovia. Ihan kuin luontodokkarissa joku Attenborough sanoo "ssh, telkkien parittelu ja pesiminen on arka tapahtuma joten ei häiritä".

Jahas, homot ovat siis herkkiä, joten sensuuri päälle. He ovat vielä uhrejakin.

Sentimentaalista p*skaa, vs.järki.
Ok, rakkaus- ja seksiasiat ovat yksi ihmisen herkimpiä alueita: olen mäkin tullut niiden aluella haavoitetuksi.

Mutta järki käteen. Sekä seksi-että rakkausasioita pitää ajatella myös järjellä, vaikka on herkkä alue.

Se että joku Siltsu on tullut isänsä taholta piiskatuksi, saattoi laukaista hänessä naismaisuuden.
Mutta järki käteen, hei Jartsa: hoida ne lapsuustraumat kuntoon, ei sun silti tartte korkkareissa keikkua vaan kun olet pystynyt naisenkin kans olemaan, niin laivan suunnan ohjaat nyt vaan miehekkäästi heterompaan suuntaan. Ja jätät ne homopiipitykset vähemmälle.

Mä huomasin jossain vaiheessa olevani bisse. No kas en itkenyt enkä uhriutunut vaan käänsin rauhassa kurssin kohti heteroutta.

Jari Sillanpää ei ole naismainen.

Mistäs tiiät ellet kato sitä?:sneaky:
Sehän se homman juju onkin. Kun oon selannu kanavia Salkkareiden aikaan, niin sen harvinaisen ja lyhyen Salkkareihin pysähtymisen aikana kerkee homoilla olla sen seitsemät senssit.

Jari Sillanpää ei ole naismainen.
Ai vaikka pistää viilettäen mekko, korkkarit ja ties mikä karvapuuhka päällä Helsingin yössä? Itsehän se kertoi (vai oliko se ystävä), että Jarilla on semmosia eheyttäviä ravaamisia missä se vetää naisten vermeet päällä pitkin katuja öiseen aikaan ja kokee suurta voimaantumista.

Myöhäiset koirankusettajat:se punasessa puuhkassa menevä daami ei ole joku ravintolasta karannu burleskinainen vaan ihan Siltsu...

No ilmeisesti sinulla on se tarve saivarrella.

Nimittäin kaikki meissä on "geenivirheitä" eli mutaatiota eri syistä johtuen, riippuen miten kauas mennään taaksepäin historiassa. Riippuen että ketä verrataan, alueellisesti ja ajallisesti löytyy isoja eroja.

Se ei muuta sitä tosiasiaa, että eroja on ja niiden kuittaaminen yhdenmukaistamisen ajatuksen kautta "virheiksi" ei ainakaan lähennä ihmisiä.
Mutaatio, eli VIRHE vie aina huonompaan suuntaan.

Yhteistyössä