Miehen "pikkukilarit" juhannuksena ja pitkä vuodatus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Totaalisen loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
Alkuperäinen kirjoittaja ehhhh:
Toivottavasti et koskaan tule työskentelemään esimerkiksi turvakodissa.
Tuollainen neuvo olisi aikanaan vaatinut henkeni, jos suhteeseen olisin jäänyt.
Idiotismia voi harrastaa ihan keskenänsä, älä sekoita muita siihen.

sehän riippuu ihan suhteesta. jos mies on muutenkin väkivaltanen niin joo ei siihen kannata jäädä. Mun mies ei ole ikinä nostanu nyrkkiä mua kohtaan. raivopuuskilla tarkoitan huutoa/ lapselliseksi muuttumista. jos mies olisi kerrankin lyöny olisin todellakin lähteny..

ja kai nainen itsekin tietää koska on oikea aika poistua suhteesta???

mieskin masentuu ja ahdistuu aivan kuten nainen. minkä takia miehen pitäs jaksaa ja yrittää naisen kans joka on ahdistunut ym narisistinen jos naisen ei tarvitse?? miehille on suurempi kynnys mennä lääkäriin ja hakea hoitoa joka asiassa..

JOkaisen suurmiehen takana on vielä suurempi nainen joka tukee...

ja en, en tarvo samassa liemessä/paskassa kun muutama vuos takaperin. voin sanoa että mieheni on todellakin muuttunut noista vuosista.

ap:n mies pitää tätä vankilassa pelon voimalla. ap:lla ei saa olla ketään eikä mitään että kukaan ei vaan pääse kertomaan että tilanne on sairas.

m iksi naisen pitäisi palvella miestä ja mies makaa kuin laho lehmä?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Viime yönä enkä tänä aamuna ole itkenyt. Itken varmasti,kun mies krapuloissaan tai humalassa tulee näkösälle,jos tulee.Olen 100% varma,ettei hän pyydä anteeksi mitään,vaan katsoo vain julmasti ja kylmästi alaspäin ja vittuilee.
Olen kuitenkin ollut toistaiseksi itkemättä ja mulla on kai helpottunutkin olo vähän,koska orastaa niin vahvasti,että mies lähtisi itse.

Narsismista luin jokin aika sitten.Se pysäytti ja järkytti.

Miksi hän lähtisi? kerro yksikin syy, miksi hän vapaaehtoisesti lähtisi?

Hän kyllä varsin hyvin tietää itse, että sinä et ole syy mihinkään vaan hän itse.
Mihin hän purkaisi veetutuksen? Kuka hänet ruokkisi? Hänellähän palvelu pelaa ja kestäisi kauan ennen kuin saisi kenenkään toisen itsetunnon tuohon samaan jamaan kuin sinun.

Miehesi on sairas ja tarvitsee sellaista apua mitä sinä et ap voi antaa. Sinä sairastut vain siinä vierellä myös itse. Minusta sinun on yksin melko mahdotonta saada tilannetta paremmaksi millään lailla. Miehesi vaatimukset eivät ole terveitä, parisuhteeseen ei kuulu tuollainen. Mietippä muita pariskuntia, millaista heillä on? Mieti mitä tunteitä miehesi herättää sinussa? Rakkautta, turvallisuutta luottamusta? niitä on terveessä parisuhteessa. Aina ei mene kellään hyvin mutta tuo teidän meininki on sairasta! Tee lapsillesi palvelus ja hae apua teidän perheelle.

Mieheni hoitaa työkseen lapsia, joilla on vaikeita psyykkisiä ongelmia. Hyvin monella heistä on kotona samanlainen tilanne kuin teillä.

Nämä lapset ovat hädin tuskin kouluikäisiä, ja ovat jo yrittäneet itsemurhaa. He ovat todella pahasti traumatisoituneita.

Hyvänen aika, ajattele lapsiasi. Ole niin kiltti.

Melkoisen erillään joo.

Aika iso kynnys on hommata ulkopuolisia tekemään keittiö,koska mies on sen verran omistava/hallitseva tai mustasukkainen. Oikeastaan en juuri kaupassakaan saisi käydä,koska saatan hymyillä miespuolisillekin kassoille yms. Kuulostaa typerältä,mutta on totta. Lukuisat kerrat hän on minua ripittänyt kauppareissuistakin.

Melkoisen erillään joo.

Aika iso kynnys on hommata ulkopuolisia tekemään keittiö,koska mies on sen verran omistava/hallitseva tai mustasukkainen. Oikeastaan en juuri kaupassakaan saisi käydä,koska saatan hymyillä miespuolisillekin kassoille yms. Kuulostaa typerältä,mutta on totta. Lukuisat kerrat hän on minua ripittänyt kauppareissuistakin.

Unohda jo se keittiö se on pienin tämän hetken ongelmistasi. Ota lapsesi ja lähde turvakotiin jo tänään. Niin kauan kun mies tietää missä asut hän voi aina tulla oven taakse tai tehdä jotain lapsille. Mä muuttaisin kauas ja kaikki tiedot salaisiksi.

Melkoisen erillään joo.

Olen nelikymppinen mies ja luin kertomuksesi tukka pystyssä. Olen itse kerran eronnut ja tiedän kuinka vaikeaa on lähteä suhteesta, jossa ei ole lähellekään teidän tasoisia ongelmia, mutta hyvä ihminen, tee nyt ihmeessä jotain itsesi ja lastesi hyväksi ja lähde suhteesta. Jo tänään. Vaikka sinulla ei tukiverkkoja olekaan, et ääliömiehestäsi saa kuin traumoja elämääsi. Et apua. Helpommalla pääset, vaikka ypöyksin jodut tyhjästä aloittamaan.

Jos naamatusten miehesi kanssa osuisin, leipoisin kyllä kunnolla, vaikka en väkivaltaan uskokaan. Mutta tarinasi ylittää jo reippaasti sen kynnyksen mielessäni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Melkoisen erillään joo.

Unohda jo se keittiö se on pienin tämän hetken ongelmistasi. Ota lapsesi ja lähde turvakotiin jo tänään. Niin kauan kun mies tietää missä asut hän voi aina tulla oven taakse tai tehdä jotain lapsille. Mä muuttaisin kauas ja kaikki tiedot salaisiksi.

Peesi. Keskeneräinen keittiö on täysin maallinen ja mitätön asia sun isomman ongelmas rinnalla. Sun on parempi ja helpompi elää vaikka kokkaisit ruuan pallogrillillä pihamaalla, kunhan pääset irti miehes otteesta.

Ei sun mies sua jätä. Ei ainakaan ennen kun löytää uuden matosen poljettavaksi (monessakin mielessä). Sä tarjoat piian palvelut ilmaiseksi ja sulta saa seksiä, sua saa pompotella miten lystää eikä tarvi tehä mitään elämisensä eteen. Minkä ihmeen vuoks hän luopuis niistä?

Lähde. Sä voit keksiä tuhat ja yks tekosyytä joiden varjolla et voi lähtee, mutta ykskään niistä ei pidä vettä jos mietit oikein.

Ja JOS sun mies sua rakastais, niin tokihan hän on edelleen tässä maailmassa olemassa jos vaikka vielä muutaman kuukauden eron jälkeen haluatte vielä koittaa sopia? (siis jos tosiaan et huomaa vaikka puolen vuoden itsenäisen elon jälkeen kuinka paljon helpompaa on kun joku ei koko ajan hauku)

Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
ja kai nainen itsekin tietää koska on oikea aika poistua suhteesta???

No tähän on pakko sanoa, että oletko lukenut uutisia esim. Sellon surmasta, Janakkalassa mies hakkasi vaimonsa hengiltä (naapurit eivät soittaneet apua ennen kuin hiljeni) jne jne jne. Alistettu nainen EI TODELLAKAAN aina tiedä koska on aika lähteä ja vaikka tietäisikin, ei uskalla tai pysty siihen.

Jätä se paska ja äkkiä! Ei sillä ole mitään väliä, mitä tunteita mies eron jälkeen tuntee sinua kohtaan. Toki ero kannattaa hoitaa asiallisesti, mutta sinun ei tarvitse olla hänen kanssaan sen jälkeen enää tekemisissä muuten kuin lapsen tapaamisasioissa.

Mulle itselleni muuten oli itseasiassa hyvin vapauttavaa tajuta aikoinaan, että mies ei koskaan, koskaan oikeasti jättäisi mua. Tunsin, että on mulla sentään jossain asiassa valtaa. Veikkaan, että ap:lla vähän sama juttu. Miksi mies jättäisi kun on hyvä palvelu ja joku, joka sietää alituista vittuilua? Miehellä ei ole mitään syytä lähteä. Mies tietää, ettei hän ihan heti löydä yhtää hyvää naista ku ap:n. Mies tietää, että oikeasti nainen on häntä parempi; sen takia hänen pitää yrittää alistaa nainen, todistaakseen itselleen jotakin. Jottei vaan totuus oikeasti tulisi esille.

Ap:lla on kaikki syyt potkasta mies pihalle (heh, siellähän se jo oikeestaan on) kun taas miehellä ei ole yhtäkään syytä jättää ap:ta, päinvastoin. Sen takia hän alistaa ap:ta kaikin voimin, jottei se vaan lähtis.

Työtön pihalla asuva laiska vätys ei ole mikään hieno löytö. Ihan varmasti tulee parempia vastaan ja vaikkei edes tulisi, niin elämä on paljon valoisampaa ilman pelkoa, ahdistusta ja tollasta tappelua.

Aluksi olin hyvin pahoillani sun puoletsa,mutta nyt.. ota itsees niskasta kiinni ja jätät sen miehen. lähdet turvakotiin ja vaikka myyt sen asunnon ja muutat kauas siitä ukosta. jos et enää itsestakia niin lasten! mieti vähän vielä mitä noi asiat tekee lapsille.
tiedän että lähteminen on vaikeaa,siskoni on kokenut samankaista,mutta ainoa vaihtoehto on lähteminen.
miehes on sairas,ja tiedät mitä sairaat ihmiset on puolisoilleen ja lapsilleen maailmalla tehneet? suojele nyt hyvä nainen itseesi ja lapsiasi ennenkun mies oikeesti pimahtaa ja lyö,ja vahingossa tai tahallaan tappaa.
tukea saat sosiaaliviranomaisilta ja vaikka poliisilta. tukiperhe vois tulla kyseeseen sun lapsille jotta saat omaa aikaa. kaikki kyllä järjestyy kunhan tekee itse asialle jotain.