Mielettömän pitkä vuodatus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raunioilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No oletko säästänyt niitä miehen valitusvirsiä todistusaineistoksi? Voisiko terapeuttisi puhua puolestasi lastensuojeluviranomaisille? Talleta kaikki, aivan kaikki. Juttele siellä narsistien uhreissa asioistasi, jos vaikka löytyisi joku asiantunteva ihminen avuksi.

On hyvä että olet tuon verran eroon päässyt, aikaa on kulunut kuitenkin vielä aika vähän. Elä toivossa: narsisti saattaa löytää uuden uhrin ja unohtaa sinun kiusaamisesi kertaheitolla.

Joko alat uskoa, että kaikki mitä koit lopultakin kuuluu uhrin osaan - ripustautuminen toivoon, mitätöityminen ihmisenä, kyvyttömyys ottaa etäisyyttä? Et ole niin ainutlaatuinen kuin luulit, jos ei mieskään. Eikö se ole lohduttavakin tieto?

Miksi ihmeessä pidät yhteyttä tuollaiseen ihmiseen edelleen? Eliminoi hänet elämästäsi, vaihda puhelinnumeroa, älä tapaa häntä. Et sinä kunnollista miestä ikinä tapaakaan, jos jäät roikkumaan tuollaisiin ihmissuhteisiin. Ota itseäsi niskasta kiinni, jatka elämääsi kokonaan ilman häntä. Ei hän elämääsi pääse luikertelemaan, jos et päästä! Ihan selkeästi hän tuottaa vain ongelmia sinunkin mielenterveydellesi ja itsetunnollesi, et ikinä pääse hänestä yli jos et mene eteenpäin elämässä ILMAN häntä.

Kyllä hyviäkin miehiä on. Kunnollisia, vastuuntuntoisia. Hyviä miehiä, hyviä perheenisiä ilman psyykkisiä ongelmia.

Ja nuo "kukaan ei minua huoli / en saa ketään kunnon miestä" -jutut on ihan höpöhöpöjuttuja, keskity itseesi, jatka elämääsi, keskity oman itsetuntosi eheyttämiseen.

En minä pidäkään. Viranomaiset ovat sanoneet minulle suoraan, että on hyvää vanhemmuutta pystyä kommunikoimaan isän kanssa. Minä olen yrittänyt "ulkoistaa" kaiken kommunikoinnin, mutta minusta on näin ollen tehty vaikea ja neuvottelukyvytön.
Miten osaisin avata viranomaisten silmät? Minulla on paljon materiaalia, mutta he ovat kuunnelleet vain puhetta. Mies, joka on valehdellut aina osaa tehdä sitä loistavasti ja häntä uskotaan.

oletko ottanut yhteyttä narsistien uhrien tuki ry:hyn? kokeile sieltä, jos heillä olisi antaa ohjeita. ja mieluusti kerro täällä mitä sieltä sanotaan. ja ota yhteyttä terapeuttiisi vaikka et siellä enää kävisikään ja kysy voitko saada lausunnon tms?

• Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
Olen jutellut tottakai terapeuttini kanssa. Hänestä viranomaisten suhtautuminen on käsittämätöntä, mutta toisaalta tiedämme molemmat, että mies toimii täysin narsisteille tyypillisin tavoin. Hän osaa vedota tunteisiin, antaa hetkellisesti rauhallisen ja uskottavan vaikutelman, ottaa "ihmisen haltuun" ja sen jälkeen hänen epäloogisesti ja epäkronologisesti kertomansa valheet eivät enää ole kuulijalle merkityksellisiä.

Natuun olin joskus yhteydessä, mutta sieltä en silloin saanut konkreettisia neuvoja.

[QUOTE="a p";27939536]En minä pidäkään. Viranomaiset ovat sanoneet minulle suoraan, että on hyvää vanhemmuutta pystyä kommunikoimaan isän kanssa. Minä olen yrittänyt "ulkoistaa" kaiken kommunikoinnin, mutta minusta on näin ollen tehty vaikea ja neuvottelukyvytön.
Miten osaisin avata viranomaisten silmät? Minulla on paljon materiaalia, mutta he ovat kuunnelleet vain puhetta. Mies, joka on valehdellut aina osaa tehdä sitä loistavasti ja häntä uskotaan.[/QUOTE]

Siis hetkinen? Mies ei ole lastesi isä, mutta kutsut häntä isäksi?
Eihän sulla ole mitään syytä olla tähän mieheen enää yhteydessä, kun ei edes ole lasten isä? Vai oliko tässä ketjussa jotain mitä en ymmärtänyt?

Minä kuvittelin myös että lapset ovat sinun mutta ilmeisesti teille on siunaantunut jossain vaiheessa yhteisiäkin lapsia?

Ihan ekasta viestistä säin käsityksen että sinulla oli lapsia kun tutustuitte enkä huomannut mainintaa yhteisistä lapsista.

Yhteistyössä