A
Ap
Vieras
Itse olen sen verran hakenut apua ja työskennellyt itseni kanssa, että tuntuu, että jotenkin jaksaisinkin arjen pakerrusta lasten kanssa, mutta kun kaiken päälle vielä tulee huollettava mies, jolta kuitenkin alitajuisesti ainakin toivoisin apua, ymmärrystä ja ainakin huudottomuutta, tuntuu, etten jaksa. Miehen huudoista ja pahasta olosta hajoan, mutta en tiedä, mitä tehdä. En voi auttaa sairaudentunnotonta tai jos itse olen ainoa sairas, niin miksi mies ei sitten tajua sitä ja ole huutamatta ja/tai auttaisi edes joskus ja vaikka ihan pyyteettömästi??
Missäpäin Janssoni asustelette te?
Miehen vanhemmille ei saa puhua mitään. Heitä täytyy suojella. Ainoa murhe heillä tuntuu olevan, mitä naapurit ajattelevat, kun aikuinen, pienten lasten isä heillä aina majailee. Joulunakin mies tuli kotiin sen vuoksi. Vanhemmat eivät kestäneet naapurien mahdollista ihmettelyä. Mulla oli aika rankkaa, kun yritin touhuta joulutunnelmaa ilman apua, mutta omatekemistä laatikoista, joulukarkeista jne riitti sanomista ja joulupäivän vonkasi :''(
Missäpäin Janssoni asustelette te?
Miehen vanhemmille ei saa puhua mitään. Heitä täytyy suojella. Ainoa murhe heillä tuntuu olevan, mitä naapurit ajattelevat, kun aikuinen, pienten lasten isä heillä aina majailee. Joulunakin mies tuli kotiin sen vuoksi. Vanhemmat eivät kestäneet naapurien mahdollista ihmettelyä. Mulla oli aika rankkaa, kun yritin touhuta joulutunnelmaa ilman apua, mutta omatekemistä laatikoista, joulukarkeista jne riitti sanomista ja joulupäivän vonkasi :''(