Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mistä...:Oma isä on tuollainen.
Onneksi äitini ymmärsi lähteä ja pelasti meidät lapset.
Isä löysi uuden puolison, eikä uskalla olla tälle enää samanlainen (paska voi siis muuttua jos tarpeeksi haluaa, mutta sinun kohdalla näin ei tule tapahtumaan kuten ei olsii tapahtunut enää äitinikään kohdalla, koska tilanne oli jo niin paha, väkivaltaa, jne). Isä ei uskaltanut uudelle puolisolle olla samanlainen, koska on laiska paska, eikä tee mitään kotona ruokansa ja huushollin eteen, joten tarvistee taloudenhoitajan.
Tottakai uuden suhteen lapset kärsivät mielenterveysongelmista, koska narsisti ja paska isä samassa taloudessa aiheuttaa ne. vaikka olisi lopettanut huutamisen ja väkivallan nin narsisti on kaikin muun tavoin.
Alkuperäinen kirjoittaja nii:on jotenkin naurettavaa ja naivia, miten puhut tuosta huudattamattomuudesta, joka muuten taipuu huutamattomuus. Sun miehes on ihan törkeä narsisti, et sä sitä saa muutettua tai tuettua sillä että mietit miten se ns. vois paremmin, kiukkuis vähemmän.. Uskomatonta jos elätät tuollasta paskiaista! Ja mietit vaan miten sä rakastaisit sitä enempi.. Ei se sua rakasta! Eikö se haittaa? Pakkaa nyt ne sen ukon kamat ja heitä pihalle..
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:En jaksaisikaan seksiä,mutta mies valittaa,etten anna hänelle mitään,orjapiiskuroin vain,joten pakko on antaa hänelle se,mikä tuottaa hänelle ainoaa iloa. Se vain on hirveää. Kun teen sitä mekaanisesti,mies syyttää,että mulla on muitakin,koska seksi on mulle niin tunteetonta ja pystyn sellaiseen.
Mulle seksi on ollut aika vaikeaa aina. Aina on itsetunto ollut kehno ja olen inhonnut itseäni kaikin puolin. Olen avautunut kaikista vaikeuksistani miehelle,mutta hän on vain käyttänyt niitä aseena minua vastaan ja haukkunut typeräksi pikkutytöksi,joka ei aikuisten asioista tajua mitään.
Keinovagina mieheltä löytyy,mutta hän ei halua sitä käyttää,koska orgasmin saaminen kestää niin kauan. Hän haluaa minut tilanteeseen ainakin kiihottajaksi. Kun yritän joskus sanoa,että se ei minusta ole ollenkaan kaunista ja rikkoo loputkin illuusioni herkästä seksistä joskus välillämme,tulee jälleen huuto. Olen siis yrittänyt suostua aivan kaikkeen,mihin vain pystyn. Mutta kauhealta se tuntuu,enkä voi sille mitään,että likaiselle myös,enkä koe ollenkaan,että mies välittäisi tunteistani yhtään.
Silti minä olen se egoisti tässä...
Alkuperäinen kirjoittaja lukija:Kauheeta. Lähde nyt hyvä ihminen etten kuin on myöhästä.
Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:En jaksaisikaan seksiä,mutta mies valittaa,etten anna hänelle mitään,orjapiiskuroin vain,joten pakko on antaa hänelle se,mikä tuottaa hänelle ainoaa iloa. Se vain on hirveää. Kun teen sitä mekaanisesti,mies syyttää,että mulla on muitakin,koska seksi on mulle niin tunteetonta ja pystyn sellaiseen.
Mulle seksi on ollut aika vaikeaa aina. Aina on itsetunto ollut kehno ja olen inhonnut itseäni kaikin puolin. Olen avautunut kaikista vaikeuksistani miehelle,mutta hän on vain käyttänyt niitä aseena minua vastaan ja haukkunut typeräksi pikkutytöksi,joka ei aikuisten asioista tajua mitään.
Keinovagina mieheltä löytyy,mutta hän ei halua sitä käyttää,koska orgasmin saaminen kestää niin kauan. Hän haluaa minut tilanteeseen ainakin kiihottajaksi. Kun yritän joskus sanoa,että se ei minusta ole ollenkaan kaunista ja rikkoo loputkin illuusioni herkästä seksistä joskus välillämme,tulee jälleen huuto. Olen siis yrittänyt suostua aivan kaikkeen,mihin vain pystyn. Mutta kauhealta se tuntuu,enkä voi sille mitään,että likaiselle myös,enkä koe ollenkaan,että mies välittäisi tunteistani yhtään.
No etkö sä nyt oikeesti tajuu että se mies käyttää vaan sua hyväkseen!! Miten joku voi olla noin alentuva ja miettii vaan et onko vika itessä.. uskot sä ite siihen? saat sä jotain tuosta sun marttyyriasenteestas? lähe lätkii nyt hyvän sään aikana. Mut arvaa mitä.. sä et rakasta sun lapsias. Sulle tärkeempää on että et oo yksin et saat alentua kusipään kans, ku et pelastasit lapses tuolta helvetiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:En jaksaisikaan seksiä,mutta mies valittaa,etten anna hänelle mitään,orjapiiskuroin vain,joten pakko on antaa hänelle se,mikä tuottaa hänelle ainoaa iloa. Se vain on hirveää. Kun teen sitä mekaanisesti,mies syyttää,että mulla on muitakin,koska seksi on mulle niin tunteetonta ja pystyn sellaiseen.
No etkö sä nyt oikeesti tajuu että se mies käyttää vaan sua hyväkseen!! Miten joku voi olla noin alentuva ja miettii vaan et onko vika itessä.. uskot sä ite siihen? saat sä jotain tuosta sun marttyyriasenteestas? lähe lätkii nyt hyvän sään aikana. Mut arvaa mitä.. sä et rakasta sun lapsias. Sulle tärkeempää on että et oo yksin et saat alentua kusipään kans, ku et pelastasit lapses tuolta helvetiltä.
Tuo on melkein pahinta, mitä joku ulkopuolinen voi asiasta sanoa, narsistin kanssa eläneenä voin sanoa, että narsisti osaa hyvin vuosien saatossa pikku hiljaa murentaa toisen itseluottamuksen ja se lähteminen on todella vaikeaa. Se että sanotaan, että et rakasta lapsiasi, niin on minusta aika kamala lause. Te jotka ette tiedä millaista on narsistin kanssa eläminen, niin älkää tuomitko, se ei auta asiaa yhtään.
Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:En jaksaisikaan seksiä,mutta mies valittaa,etten anna hänelle mitään,orjapiiskuroin vain,joten pakko on antaa hänelle se,mikä tuottaa hänelle ainoaa iloa. Se vain on hirveää. Kun teen sitä mekaanisesti,mies syyttää,että mulla on muitakin,koska seksi on mulle niin tunteetonta ja pystyn sellaiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:En jaksaisikaan seksiä,mutta mies valittaa,etten anna hänelle mitään,orjapiiskuroin vain,joten pakko on antaa hänelle se,mikä tuottaa hänelle ainoaa iloa. Se vain on hirveää. Kun teen sitä mekaanisesti,mies syyttää,että mulla on muitakin,koska seksi on mulle niin tunteetonta ja pystyn sellaiseen.
Tuo on melkein pahinta, mitä joku ulkopuolinen voi asiasta sanoa, narsistin kanssa eläneenä voin sanoa, että narsisti osaa hyvin vuosien saatossa pikku hiljaa murentaa toisen itseluottamuksen ja se lähteminen on todella vaikeaa. Se että sanotaan, että et rakasta lapsiasi, niin on minusta aika kamala lause. Te jotka ette tiedä millaista on narsistin kanssa eläminen, niin älkää tuomitko, se ei auta asiaa yhtään.
iAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Hän asuu asuntovaunun raadossa pihallamme. Koti on minun. Olen miettinyt todella paljon,mihin mennä sitä keksimättä. Toivon kai,että mies tosissaan on eilen raivostunut viimeisen kerran ja lähtee ihan itse. Hän oli saanut lisäpotkua puhumistaan puheluista eilen illalla. Ystäviä hänellä ei ole,mutta johonkin oli soitellut ja kertonut,kuinka tekee täällä remppaa kellon ympäri,eikä saa juhannustakaan viettää ja jätän hänet yksin.
Lapsille hän on tehnyt kivoja juttuja pihalle. Muuta hän ei olekaan jaksanut viedä alusta loppuun. Lapset rakastavat tehdä miesten juttuja hänen kanssaan,tosin sitäkin tapahtuu todella harvoin. Kyllä varmasti heillekin rauha olisi parempi vaihtoehto. En vain ole osannut sitä toteuttaa.
En halua olla marttyyri,enkä valittaa elämästäni. Haluaisin tietää,mitä oikeasti teen niin hirveän väärin,että mies voi niin pahoin. Kun tämä ei ole kai mahdollista,haluaisin työkaluja siihen,kuinka elää sen tiedon ja tunteen kanssa,että joku vihaa minua niin hillittömästi,vaikka itse kuvittelen yrittäneeni kaikkeni.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Hän asuu asuntovaunun raadossa pihallamme. Koti on minun. Olen miettinyt todella paljon,mihin mennä sitä keksimättä. Toivon kai,että mies tosissaan on eilen raivostunut viimeisen kerran ja lähtee ihan itse. Hän oli saanut lisäpotkua puhumistaan puheluista eilen illalla. Ystäviä hänellä ei ole,mutta johonkin oli soitellut ja kertonut,kuinka tekee täällä remppaa kellon ympäri,eikä saa juhannustakaan viettää ja jätän hänet yksin.
Lapsille hän on tehnyt kivoja juttuja pihalle. Muuta hän ei olekaan jaksanut viedä alusta loppuun. Lapset rakastavat tehdä miesten juttuja hänen kanssaan,tosin sitäkin tapahtuu todella harvoin. Kyllä varmasti heillekin rauha olisi parempi vaihtoehto. En vain ole osannut sitä toteuttaa.
En halua olla marttyyri,enkä valittaa elämästäni. Haluaisin tietää,mitä oikeasti teen niin hirveän väärin,että mies voi niin pahoin. Kun tämä ei ole kai mahdollista,haluaisin työkaluja siihen,kuinka elää sen tiedon ja tunteen kanssa,että joku vihaa minua niin hillittömästi,vaikka itse kuvittelen yrittäneeni kaikkeni.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Hän asuu asuntovaunun raadossa pihallamme. Koti on minun. Olen miettinyt todella paljon,mihin mennä sitä keksimättä. Toivon kai,että mies tosissaan on eilen raivostunut viimeisen kerran ja lähtee ihan itse. Hän oli saanut lisäpotkua puhumistaan puheluista eilen illalla. Ystäviä hänellä ei ole,mutta johonkin oli soitellut ja kertonut,kuinka tekee täällä remppaa kellon ympäri,eikä saa juhannustakaan viettää ja jätän hänet yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja n:kamalaa luettavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Lapsille hän on tehnyt kivoja juttuja pihalle. Muuta hän ei olekaan jaksanut viedä alusta loppuun. Lapset rakastavat tehdä miesten juttuja hänen kanssaan,tosin sitäkin tapahtuu todella harvoin. Kyllä varmasti heillekin rauha olisi parempi vaihtoehto. En vain ole osannut sitä toteuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Mies mm. on kertonut,että huudot vähenevät,jos seksiä on tarpeeksi (väh.2x päivässä) ja olen siinä kunnolla mukana,teen sen ilolla sekä jos pidän turpani kiinni tekemättömistä,hänen lupaamistaan asioista (esim.remppa venynyt monta kuukautta,mutta mulla ei ole oikeutta olla toivoton), työ-ja raha-asioista en saa puhua yhtään ja kun hän taas pyytää rahaa,pitää vain antaa,eikä käydä mitään keskustelua siitä(miestä nöyryyttää kuulema vaatia multa rahaa),kun mies huutaa,pitää mun antaa hänelle tilaa ja aikaa,koska läsnäoloni ja itkuni vain pahentaa tilannetta sekä on nieltävä se,ettei hän aio pyytää anteeksi,minun on myös oltava puuttumatta asioihin,jotka hän on luvannut hoitaa,koska sellainenkin saa megaraivarin aikaan (esim.joulukuussa kävi ilmi,että polttopuita oli vain sylillinen,kun mies ei ollut saanut hoidettua,mutta kun minä järjestin,oli se lähes totaalinen maailmanloppu,hänen mollaamisensa jne)...Lista kaikesta,mitä mun pitäisi tehdä on vähintäänkin loputon ja kun kaikkeen en vain pysty,mies raivoaa,kuinka minä käytökselläni olen tuhonnut kaiken.