I
itkevä äiti
Vieras
eli mulla on 4 ja 5 vuotiaat lapset jotka ei arvosta mua ollenkaan, eivät välitä, koska isä on niin ihana, kun hän leikkii eikä oo aina siivoomassa, isi on kotona eikä töissä niin kuin äiti, isi antaa karkkia ja herkkua äiti ei jne.....
mä oon nyt yrittäny, mut ei tää onnistu, ei musta oo äidiks kun isä on tollanen.
mä saan tehdä eka 8 h töitä, sit tuun kotiin, pesen 2-3 koneellista pyykkiä, siivoon sotkut mitä lapset ja isä on päivän aikana aiheuttanu.
en voi ikinä antaa lapsille mitään herkkua/karkkia kun iskä tekee sen joka pvä!
mä ostan ruuan, maksan laskut, teen kaiken kotona, ostan kaiken lapsille mut kukaan ei kiitä, ei edes lapset ellei isi käske kiittää...
toivottavasti isä saa kasvatettua lapset hyvin, täytyy vaan kertoo miehelle kun tulee kotiin, et nyt se on loppu...
tiedän et saan varmaan paskaa niskaan mut pakko purkaa jonnekkin...
mä oon nyt yrittäny, mut ei tää onnistu, ei musta oo äidiks kun isä on tollanen.
mä saan tehdä eka 8 h töitä, sit tuun kotiin, pesen 2-3 koneellista pyykkiä, siivoon sotkut mitä lapset ja isä on päivän aikana aiheuttanu.
en voi ikinä antaa lapsille mitään herkkua/karkkia kun iskä tekee sen joka pvä!
mä ostan ruuan, maksan laskut, teen kaiken kotona, ostan kaiken lapsille mut kukaan ei kiitä, ei edes lapset ellei isi käske kiittää...
toivottavasti isä saa kasvatettua lapset hyvin, täytyy vaan kertoo miehelle kun tulee kotiin, et nyt se on loppu...
tiedän et saan varmaan paskaa niskaan mut pakko purkaa jonnekkin...