hiljaista on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mieleni ****** tekevi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mieleni ****** tekevi

Vieras
Seksi elämä lopahtanut kahden lapsen jälkeen. Juuri ja juuri kerran viikossa pääsee pökkäsemään. Eihän se minulle riitä. Ei kai se tosissaan kuvittele että rupean noin vähällä olemaan. Runkkaus kun ei tuota samaa mielihyvää kuin pimpero.

Tiedän tunteen aivan omakohtaisesti.

Suosittelen ystävyyteen ja molemminpuoliseen hyötyyn perustuvaa vakipanoa. Ammattilaisetkin ovat ok, mutta tulevat pitkässä juoksussa aika hinnakkaaksi. Jos olet ok-näköinen, niin joku kaksvitonen opiskelijatyttö vaan kehiin ja petiin!

T: Saman kokenut

Seksi elämä lopahtanut kahden lapsen jälkeen. Juuri ja juuri kerran viikossa pääsee pökkäsemään. Eihän se minulle riitä. Ei kai se tosissaan kuvittele että rupean noin vähällä olemaan. Runkkaus kun ei tuota samaa mielihyvää kuin pimpero.
Taitaa tuo olla enempi sääntö kuin poikkeus? Seksi on valitettavasti monien naisten mielestä vaan lapsentekoa varten.

Lääkäri Emilia Vuorisalmi (sukunimi ehkä sinnepäin) kirjoittaa ja puhuu rakkausaddiktiosta. Riippuvuuksia on monenlaisia.
Seksiriippuvuus on riippuvuuksista säälittävin ja surkein.
Sellaisen henkilön pitää hakea ammattiapua tai elää sinkkuna.
Jstkuva sylipaini kuluttaa puolison henkisiä ja fyysisiä voimavaroja. Elämä pitää aikatauluttaa likasankona olemiseen.
Ex-prinssi Andrew, Epstein-vainaja, Norjan bonusprinssi ja ehkä Trump.
Näillä ressukoilla kikkeli vei ja vie edelleen miestä.

Lääkäri Emilia Vuorisalmi (sukunimi ehkä sinnepäin) kirjoittaa ja puhuu rakkausaddiktiosta. Riippuvuuksia on monenlaisia.
Seksiriippuvuus on riippuvuuksista säälittävin ja surkein.
Sellaisen henkilön pitää hakea ammattiapua tai elää sinkkuna.
Jstkuva sylipaini kuluttaa puolison henkisiä ja fyysisiä voimavaroja. Elämä pitää aikatauluttaa likasankona olemiseen.
Ex-prinssi Andrew, Epstein-vainaja, Norjan bonusprinssi ja ehkä Trump.
Näillä ressukoilla kikkeli vei ja vie edelleen miestä.
Emilia ei ole kaltaisesi tunnekuollut, hän on elävä, tunteva, inhimillinen ihminen joka tarvitsee vastakkaisen sukupuolen kosketusta (niin ulkoisesti kuin sisäisestikin)

Tiesin sen jo kysyessä. Kas kun hän on kaverisi ja myös rekkautunut niin siksi et voi arvostella törkyistä kielenkäyttöään 🙄

Eli mikä on tekosyysi tuomita AP, hänhän voi olla samanlainen huuliveikko?

No kun en tunne. Kerroin jo!

Jos mun paras ystävä sanoisi mulle "vittu että sä oot nyt tyhmä" sallisin sen kun tietäsin toimineeni kyseenalaisesti.

Jos ventovieras tekisi samoin, antaisin tulla taksisin ja vähän enemmänkin.

Ei se ole sitä etten voisi arvostella. Vaan sitä että tiedän mitä toinen tarkoittaa.

Emilia ei ole kaltaisesi tunnekuollut, hän on elävä, tunteva, inhimillinen ihminen joka tarvitsee vastakkaisen sukupuolen kosketusta (niin ulkoisesti kuin sisäisestikin)
Emilia alkaa pikkuhiljaa tulla samalle henkiselle tasolle kuin minä. Ehkä hän on löytänyt kirjoitukseni. Asuin aikoinaan Töölössä kadulla, jonka varrella oli vaateliike. Näyteikkunassa oli pitkään Emilian hääpuku. Mikko tai vastaavan näköinen henkilö syöksyi tällä vuosituhannella halauspäivänä Kampin ostoskeskuksessä luokseni ja halusi halata. Kieltäydyin ja jatkoin matkaa.
Minulla tuli mieskiintiöni täyteen parikymppisenä. Avioeron jälkeen jatkoin miesvapaata elämää yh-äitinä kuten eIlsen SF-elokuvan Hedelmätön puu Helena.
Jos jotain päätän elämässäni, pidän siitä lujasti kiinni.
Sinun kosketusta ei kaipaa kukaan. Tuskin edes maksulliset naiset siihen suostuvat vaikka antaisit heille rahaa isoimman taksan mukaan.
Sinusta löyhkää saastaiset fibat tällä palstalla.

No kun en tunne. Kerroin jo!

Jos mun paras ystävä sanoisi mulle "vittu että sä oot nyt tyhmä" sallisin sen kun tietäsin toimineeni kyseenalaisesti.

Jos ventovieras tekisi samoin, antaisin tulla taksisin ja vähän enemmänkin.

Ei se ole sitä etten voisi arvostella. Vaan sitä että tiedän mitä toinen tarkoittaa.
Olet vaan ennakkoluuloinen ja turhan tiukka tuntemattomia kohtaan. Usko jo!

Yhteistyössä