nyt rautaa ja äkkiä,mutta mistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Rauta-arvot huonona ja raskausviikkoja on 29. Mistä voisin saada rautaa joka vaikuttaisi nopeasti? Ei oikein nuo veriletut, pinaattiletut, parsakaali nappaa..onko pinaattikeitossa paljon rautaa? Sitä voisin ajatellakin,mutten suurta määrää saata syödä sitäkään. Olo on kokoajan väsynyt ja huippaa..ei kiva yhtään :(

Kuulemma rautakuuri ei vaikuta niin nopeasti kuin ruoasta saatu rauta. Mulle ei terkkari suosittanu rautakuuria lainkaan, ei oo mitään hyötyä kuulemma nyt kun juuri sitä rautaa tarvitsisin nopeesti. Lisäksi retafer tahtoo laittaa mulla vatsan sekaisin ja oksettaa..

Obsidan ei laita mahaa sekaisin, ja työterveyshoitajani sanoi, että suositteli sitä perheneuvolassa työskennellessään kaikille raskaana oleville.

C-vitamiini auttaa rautaa imeytymään.

Maksalaatikkoa sais syödä kerran kuukaudessa raskaana olevatkin..mutta silti vähän arvelluttaa. Maksamakkaraa olen syöny hyvin laihan siivun viikossa.. Silti olen vähän varovainen maksan suhteen, ei sitä oo aina tonkaan vertaa suositeltu kuin nyt.

Mulla on noita retafereja kaapissa. Eipä niistä varmaan haittaakaan ole,paitsi just se huono olo. Ajattelin tänään ottaa yöksi ja appelsiinimehun kera, kun sitä kerran suositeltiin. Samahan se unissaan on oksettaako vai ei :)

Yhteistyössä