dodiiih
Ottamalla ulkopuolisia mukaan siihen parisuhteen seksiin riskeerataan koko suhde. Etenkin jos sitä ei ole kokeiltu aiemmin niin ei tiedä miten siihen oikeasti suhtautuu, itse tai se puoliso. Jälkikäteen voikin tulla tosi paha morkkis. Tai sitten menee överiksi, toinen haluaakin enemmän ja enemmän muita kuin sitä varsinaista puolisoa. Tai joku niistä muista osapuolista alkaakin oikeasti kiinnostamaan, rakastuu siihen.Miten se perheellisyys liittyy ihmisen seksielämään? Tuskin kukaan lapsilleen seksielämästään puhuu, toivottavasti ainakaan :|
Minä olin ennen lapsia biseksuaali ja olen sitä yhä. Ja kiinnostunut kokeilemaan ties mitä. Ei se liity lapsiin millään tavalla, kuten ei työhönkään :xmas:
Tämän takia perheellisten ei minun mielestä kannattaisi tämmöiseen ryhtyä.. Dr Phillissä D) oli muuten joskus juttua aiheesta ja siinä kysyttiin missä lapset oli silloin kun parinvaihtoa/kimppaa harrastettiin. Ja ne oli samassa talossa. Ja ne vanhemmat kutsuivat siis ihan tuntemattomia kotiinsa eli tiedä mitä hörhöjä/pedofiileja nekin voisi olla.