Nyt on kokeiltu sitten sekin! (Huom. Moralistit ja tiukkapipot älköön lukeko!)

  • Viestiketjun aloittaja Rietas Lortto
  • Ensimmäinen viesti
Rietas Lortto
Täälläkin on joskus keskusteltu kimppaseksistä ja oltu puolesta ja vastaan. Enemmän kuitenkin vastaan. Itse olen sitä kuitenkin joskus puolihuolimattomasti ajatellut. Vähän siltä pohjalta, että josko sitä joskus... Koskaan en kuitenkaan uskonut rohkeuteni riittävän.

Mutta! Nyt viikonloppuna pääsin sen sitten kokemaan. Enkä pelkästään kolmen kimppaa, vaan peräti neljän kimpan! Siis kolme miestä ja minä. Yksi noista miehistä oli oma ja loput vieraita.

Mutta kyllä täytyy siskot sanoa, että olipa huima kokemus! Jotenkin tuntuu, että olen nyt löytänyt itsestäni jotain sellaista, että paluuta siihen lauantai-illan saunanjälkeiseen perusjuttuun ei enää ole. Kun on mies kaikissa kolmessa paikassa, niin on kyllä jotenkin täyteläinen olo... :)

Yhdellä noista miehistä oli vähän "ruuti märkää" niin sanoakseni ja meni aika pitkään tulla. Kun se aloitti finaalin, niin ihan hetken aikaa oli sellainen olo, että vieläköhän tässä jaksaa, mutta jotain niin tajuttoman kiihottavaa siinä oli kuitenkin, että tulin vielä itsekin varmaan kymmenennen kerran.

Tiedättekö, kun tuntee itsensä samaan aikaan sekä palvonnan kohteeksi että täydellisesti käytettäväksi, niin niitä kiksejä ei voi verrata mihinkään. Siis ei mihinkään tähän saakka kokemaani! :)
 
Rietas Lortto
Tämä tapahtui siis lauantaina ja sunnuntaina meillä ei paljon muusta puhuttukaan. :) Itse suorastaan vaadin uusintaa mahdollisimman pian... Vähänkö pahis olo... :)
 
Rietas Lortto
[QUOTE="mä";25504373]Tunsitko mistä nuo muut miehet? Miten ehkäisy ja sitä myöden tautiriskit yms...[/QUOTE]

Tottakai kondomi kaikilla muilla paitsi omalla miehellä! :) Tämähän pitäisi olla päivänselvää.
 
Rietas Lortto
[QUOTE="vieras";25504399]Miks vaan kolme miestä?[/QUOTE]

No niin, heh heh... Voin kyllä vakuuttaa, että siinä kolmessakin on aika lailla tarpeeksi. Etenkin kun sillä yhdellä vähän kesti... :)
 
Rietas Lortto
Siis kuka oli suussa? Kondomillinen vai ilman?
Kuulostaa kyllä liian monimutkaiselta että reikää vaihtaessa pelataan kortsun kanssa ja ilman jne.
Meneeköhän tämä nyt liian yksityiskohtaiseksi? :)

Mutta siis, oma sekä toinen vieraista miehistä tulivat kahdesti, toinen vieras kerran (se, jolla kesti). Suuhuni tultiin kaikkiaan kolme kertaa, oma mies kerran ja toinen vieraista kahdesti (ei kumia enää siinä vaiheessa).

Oma mies tuli toisella kierroksella vaginaan (ilman kumiaa) ja toinen vieras sitten loppujen lopuksi sen ainoan kertansa anaaliin (kumin kanssa).
 
****
Ei paljon järki päätä pakota, kumia ja ei kumia ... kyllä se sieltä suustakin tarttuu se tauti jos on tarttuakseen :D

Mä en ihan ymmärrä näitä kimppajuttuja, millainen mies kiihottuu siitä kun näkee kaks muuta kyrpää heilumassa vieressä...
 
---
[QUOTE="Vieras";25504618]Kuka ottaa suuhun kumin kanssa? Äly hoi![/QUOTE]

Olettettavasti sellainen, joka harrastaa seksiä jonkun muun kuin vakikumppaninsa kanssa. Tai sitten jättää ottamatta suuhun.

Ei siitä korstusta tosiaan ole hyötyä, jos ottaa suuhun kumminkin ilman sitä. Miten ihmiset onkin noin typeriä?!
 

Yhteistyössä