Nyt on kokeiltu sitten sekin! (Huom. Moralistit ja tiukkapipot älköön lukeko!)

  • Viestiketjun aloittaja Rietas Lortto
  • Ensimmäinen viesti
Rietas Lortto
[QUOTE="vieras";25504602]kivat sulle.
ketä nä vieraat miehet oli? jotain tuttuja kuitenkin?
missä asennoissa te olitte?

toivottavasti teidän suhde kestää ton :)[/QUOTE]

Ne miehet ovat sillä puolituttuja, että ei ihan alvariinsa törmäillä, mutta ei ihan ventovieraita kuitenkaan. Missäkö asennoissa? Varmaan kaikissa mahdollisissa. :)

Suhde kestää varmasti, en epäile hetkeäkään.
 
"Jepulis"
Toivottavasti miehet ovat hienotunteisempiä puheissaan kuin seksitottumuksissaan.

Ei nimittäin mene kuin kaks nanosekunttia kun "kaikki" saavat tietää jos joku heistä pikku nousuhumalassa joskus jollekin kertoo siitä "himokkaasta Annelista ja kuinka me kaikki pantiin sitä yhtä aikaa ja tulinpa suuhunkin ilman kumia!"
 
dodiihhh
Minäkään en varmaan moralistina olisi saanut tulla tähän ketjuun, mutta pakko kysyä että onko teillä lapsia vai oletteko lapseton pari? Jotenkin itse ajattelen niin että lapsettomat parit voi halutessaan tuollaista kokeilla ja ottaa sen riskin mitä siitä voi tulla, mutta perheellisiltä en sitä ymmärrä.

Ja minäkin jäin nyt miettimään että otitko siltä toiselta mieheltä suihin tosiaan ilman kumia..??

Mistä tunnette nämä tyypit? Onko ne teidän kavereita vai jotain tuntemattomia?

Ja toivooko mies joskus kimppakivaa niin että mukana on naisiakin? Olisiko sekin ok? Tai jos jompi kumpi haluaa vierasta/kimppaa ilman kumppania niin onko sekin ok?
 
Rietas Lortto
Ei paljon järki päätä pakota, kumia ja ei kumia ... kyllä se sieltä suustakin tarttuu se tauti jos on tarttuakseen :D
Vähän vaikea selittää, mutta yritetään...

Eli siis siinä varsinaisessa suihinottovaiheessa oli toki kumi muilla kuin omalla miehellä. Mutta tuleminen tapahtui sitten HUOM! ilman limakalvokosketusta naamalle ja avoimeen suuhun. Tyydyttääkö vastaus? :)
 
lkgd
[QUOTE="Minä";25504677]oliks niillä isot? :)[/QUOTE]

Tottakai ja ne kaikki oli menestyviä liikemiehiä, mitä nyt yks oli maailmankuulu formulakuski. Meisselit oli tanassa koko ajan ja se ykskin kesti niin kauan vain siksi koska se halusi miellyttää tätä ap:ta.
 
Vähän vaikea selittää, mutta yritetään...

Eli siis siinä varsinaisessa suihinottovaiheessa oli toki kumi muilla kuin omalla miehellä. Mutta tuleminen tapahtui sitten HUOM! ilman limakalvokosketusta naamalle ja avoimeen suuhun. Tyydyttääkö vastaus? :)
Miten vältit avoimessa suussa sen ettei sperma koskenut limakalvoihin?

En ole moralisti enkä tiukkapipo. Mulla ei ole mitään ihmisten värikästä seksielämää vastaan, aloin lähinnä miettimään käytännössä miten tuo limakalvoton kontakti oikein onnistuu , jos spermat on suussa....
 
Viimeksi muokattu:
Rietas Lortto
[QUOTE="Minä";25504677]oliks niillä isot? :)[/QUOTE]

Me olemme kaikki tietysti vähän eri kokoisia eri paikoista, mutta minun mielestäni "sen" koko ei ole se kaikkien olennaisin juttu kuitenkaan. Mutta sanotaan nyt vaikka näin, että yksi oli melko kookas... :)
 
Rietas Lortto
[QUOTE="vieras";25504758]No tuota..se tautivaara on juurikin siinä spermassa. Kipinkapin testeihin nyt.[/QUOTE]

Aivan. Ja klamydiakin leviää uimahallin saunan välityksellä. Siis noin niinkuin periaatteessa siis. Sitähän sä kysyit. :)
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
"jaa-a"
mä en tuollaista ole kokenut enkä tuukkaan kokemaan, joten mä en osaa edes kuvitella, miten tollainen onnistuu yhtä aika vai erikseenkö se tapahtuu yhden ootellessa..no pärjään mä kyllä ilman sitäkin tietoa :)
 
Rietas Lortto
[QUOTE="Minä";25504786]Mites toi, mitä joku kysyikin, että hyväksyisitkö naisia kimppaan?[/QUOTE]

Jos mies sitä ehdottaisi, niin hyväksyisin kyllä. Joskaan en uskoisi ihan samanlaisia kiksejä siitä saavani. :)
 
Rietas Lortto
[QUOTE="jaa-a";25504813]mä en tuollaista ole kokenut enkä tuukkaan kokemaan, joten mä en osaa edes kuvitella, miten tollainen onnistuu yhtä aika vai erikseenkö se tapahtuu yhden ootellessa..no pärjään mä kyllä ilman sitäkin tietoa :)[/QUOTE]

Heh, vähän mielikuvitusta peliin. Naisella kun on kuitenkin niiden kolmen paikan lisäksi vielä kaksi kättäkin. :)
 
"jaa-a"
..mutta sen mä oisin tajunnut, että esim. HIV voi tarttua spermasta jos sulla on limakalvolla haavaumia..ja tuolla jyystämisellä voisi ollakin. mutta toki toivon, että näin ei olisi.
 

Yhteistyössä