No selvisi se syy sinunkin palstailuusi, kimppakavereita täältä etsiskelet. Yv:tä estottomille mammoille siitä se lähtee, tsemp tsempJo sun ekan viestin kohdalla tuli selväksi että sun mies ei osaisi jakaa sinut vaikka haluaisit.. tuskin tämä aihe muuten aiheuttaisi niin katkeria tunteita sinussa että alkaisit kitistä homoista ja omegauroista? Vai mistä keksit ne?
Jo sun ekan viestin kohdalla tuli selväksi että sun mies ei osaisi jakaa sinut vaikka haluaisit.. tuskin tämä aihe muuten aiheuttaisi niin katkeria tunteita sinussa että alkaisit kitistä homoista ja omegauroista? Vai mistä keksit ne?
Apua.. taitavat olla naimisissa??Ja jos joku on varmaa, niin se, että nämä tähän valitut miehet eivät tästä huutele ympäri kyliä.
Siitä että väitit sarjaparittelun luonnonvastaiseksi.. vastaavia kuvia voi laittaa hevosista, possuista, apinosta, ym. laumaeläimistä joihin ihminenkin kuuluu. Kiimassa olevat naaraat nauttivat siitä, samalla tavalla kun ap nautti viime viikonloppuna.Entä mistä itse keksit laittaa kuvan valkoisen kissan raiskauksesta?
Mutta sinun poti liittää kuva, jossa luki joukkoraiskaus ja jossa viitattiin vielä hienosti valkoisiin ja mustiin. Se kertoo susta ihan kaiken tarpeellisen.Siitä että väitit sarjaparittelun luonnonvastaiseksi.. vastaavia kuvia voi laittaa hevosista, possuista, apinosta, ym. laumaeläimistä joihin ihminenkin kuuluu. Kiimassa olevat naaraat nauttivat siitä, samalla tavalla kun ap nautti viime viikonloppuna.
Voi voi.. naimisissa olevat on kaikista riskialttiimpia paljastumaan. Aina on miehiä ketkä tunnontuskissaan, riidan aikana tai pakotettuna paljastaa vaimolleen kaiken.
No miksi ihmeessä sitten käytitte kondomia????Ilman muuta samojen, kun homma tuntui toimivan ja luottamus on kunnossa puolin ja toisin.
Niihin tautijuttuihin en jaksa enää vastata. Olen ihan satavarma sekä niiden miesten että omasta tautivapaudestani.
Nyt mä hokasin!Niihin tautijuttuihin en jaksa enää vastata. Olen ihan satavarma sekä niiden miesten että omasta tautivapaudestani.
Niin, ja se ei tarvitse kuin yhden miehen jolla on joku tauti ja sitten teillä kaikilla on mahdollisuus olla sen kantajia touhuista päätellen. Että eihän siinä, luottaminen sukupuolitautien saamattomuuteen uskon voimalla onkin vissiin hieno asia...Mutta kun tässä maailmassa elääkseen on vaan pakko luottaa ainakin johonkin. Itse näen tässä tautimahdollisuuden niin pienenä, että moisella en jaksa edes vaivata päätäni. Todennäköisempää on jäädä auton alle, kun kohta tästä lähden lipsuttelemaan tuohon bussipysäkille. Ja silläkään ajatuksella en aktiivisesti vaivaa päätäni.
Jaa toiko ne sulle lääkärintodistuksen sukupuolitaudittomuudesta vai? Sekään ei välttämättä riitä vaikka olisivat käyneet testeissä niin niissäkin on vähintään 2vk itämisaika ennen kuin vaikkapa klamydiatesti tulee positiiviseksi. HIV:lla n. 3kk. Eli höpöhöpö, jos et ole elänyt näiden tyyppien kanssa 24/7 viimeset 3kk ja sitten itse taluttanut niitä perinpohjaisiin testauksiin niin et todellakaan voi olla varma. Ei sitä nyt ihan sinisilmäinen kannata olla.Ilman muuta samojen, kun homma tuntui toimivan ja luottamus on kunnossa puolin ja toisin.
Niihin tautijuttuihin en jaksa enää vastata. Olen ihan satavarma sekä niiden miesten että omasta tautivapaudestani.
No voi herranjumala! Kyllä se on kuule parempi, kun et lue tällaisia ketjuja ollenkaan, kun ne selkeästi sinua noin järkyttävät.Voi voi.. naimisissa olevat on kaikista riskialttiimpia paljastumaan. Aina on miehiä ketkä tunnontuskissaan, riidan aikana tai pakotettuna paljastaa vaimolleen kaiken.
Ja sitten et ole pelkästään monen miehen kanssa nussija mutta myös avionrikkoja. Vaikka oikeesti et olisikaan niin valitettavasti tuollaiset naiset sellaisen maineen saa.
Ja ei mene kauaa kun huhut menee lastenkin korviin, kuule usko vaan, kyllä lapset kuulee kans.
Touche...No voi herranjumala! Kyllä se on kuule parempi, kun et lue tällaisia ketjuja ollenkaan, kun ne selkeästi sinua noin järkyttävät.
Piilohomottelun jälkeen tuo loukattu ilme ei näytä uskottavalta.Mutta sinun poti liittää kuva, jossa luki joukkoraiskaus ja jossa viitattiin vielä hienosti valkoisiin ja mustiin. Se kertoo susta ihan kaiken tarpeellisen.