Nyt on kokeiltu sitten sekin! (Huom. Moralistit ja tiukkapipot älköön lukeko!)

  • Viestiketjun aloittaja Rietas Lortto
  • Ensimmäinen viesti
Rietas Lortto
[QUOTE="MMMM";25505708]Moneltako mieheltä kysyitte ensin ennen kuin nämä kaksi suostuivat?

Mä en usko että kaikki miehet olisi tollaseen valmiita noin vain ... aika uskomaton tuuri jos heti löysitte ne kaksi.[/QUOTE]

Ei kysytty kuin näitä kahta, koska alkuperäisenä ajatuksena oli kolmen kimppa ja epäiltiin jomman kumman kuitenkin peruvan jossain vaiheessa itse tilanteen tullessa ajankohtaisemmaksi. Kumpikaan ei kuitenkaan perunut, joten kolmen kimpasta tuli neljän kimppa. :) Ja ainakin itse olen tästä pelkästään tyytyväinen.
 
"vieras"
Jo sun ekan viestin kohdalla tuli selväksi että sun mies ei osaisi jakaa sinut vaikka haluaisit.. tuskin tämä aihe muuten aiheuttaisi niin katkeria tunteita sinussa että alkaisit kitistä homoista ja omegauroista? Vai mistä keksit ne? :)
No selvisi se syy sinunkin palstailuusi, kimppakavereita täältä etsiskelet. Yv:tä estottomille mammoille siitä se lähtee, tsemp tsemp :)
 
Tanja.
Muistakaa myös käydä testeissä te puolisot, jotka ette tiedä oman puolisonne käyneen vieraissa suorittamassa suojaamattoman kanssakäymisen.

Lortto ja puoliso olivat ainakin vähän tietoisia muista kanssakäyjistä, toisin kuin ne ne useat tietämättömät puolisot:)
 
---
Jo sun ekan viestin kohdalla tuli selväksi että sun mies ei osaisi jakaa sinut vaikka haluaisit.. tuskin tämä aihe muuten aiheuttaisi niin katkeria tunteita sinussa että alkaisit kitistä homoista ja omegauroista? Vai mistä keksit ne? :)

Entä mistä itse keksit laittaa kuvan valkoisen kissan raiskauksesta? Mitä sä haluat sanoa mulle? Raiskatuksi tuleminen ei tunnu lainkaan mukavalta. Olet miin typerä ja törkeä, että melkein toivon, että sinäkin saisit joskus tuntea, miltä se tuntuu. Olet loukannut minua tässä keskustelussa liikaa joten vetäydyn tästä pois. Toivottavasti kukaan palstalainen ei kaltaiseesi koskaan lankea.
 
Rietas Lortto
[QUOTE="vieras";25505849]Jos otatte uusinnan niin noiden samojen miestenkö kanssa?[/QUOTE]

Ilman muuta samojen, kun homma tuntui toimivan ja luottamus on kunnossa puolin ja toisin. :)

Niihin tautijuttuihin en jaksa enää vastata. Olen ihan satavarma sekä niiden miesten että omasta tautivapaudestani.
 
---
Siitä että väitit sarjaparittelun luonnonvastaiseksi.. vastaavia kuvia voi laittaa hevosista, possuista, apinosta, ym. laumaeläimistä joihin ihminenkin kuuluu. Kiimassa olevat naaraat nauttivat siitä, samalla tavalla kun ap nautti viime viikonloppuna.
Mutta sinun poti liittää kuva, jossa luki joukkoraiskaus ja jossa viitattiin vielä hienosti valkoisiin ja mustiin. Se kertoo susta ihan kaiken tarpeellisen.
 
eedfv
Voi voi.. naimisissa olevat on kaikista riskialttiimpia paljastumaan. Aina on miehiä ketkä tunnontuskissaan, riidan aikana tai pakotettuna paljastaa vaimolleen kaiken.

Ja sitten et ole pelkästään monen miehen kanssa nussija mutta myös avionrikkoja. Vaikka oikeesti et olisikaan niin valitettavasti tuollaiset naiset sellaisen maineen saa.

Ja ei mene kauaa kun huhut menee lastenkin korviin, kuule usko vaan, kyllä lapset kuulee kans.
 
"Minä"
Okei.. Nyt mä ymmärrän mitkä ne kiksit on miehelle olleet.. Hänellä on sellainen muija, joita muidenkin miehet haluaa. Ja sulle itselle se, että sua muidenkin miehet haluaa. Just just.. No sitten sä todella ansaitsit ton nimimerkkis!
 
Kiinnostaa. mutta..
Minua kiinnostaisi tietää, että olitteko humalassa vai ihan ilman alkoholia? Alkoholihan poistaa estoja, joten siten homma voi toimia helpommin ensikertalaiseltakin. Ja mistä löysitte miehet, jotka kiihottivat sinua? Itse en ole voinut lähteä mukaan kimppaan, koska mukana olleet vieraat ihmiset eivät kiinnostaneet minua seksuaalisesti lainkaan ja muut olivat humalassa, mikä vielä vähensi innostustani.

Toisaalta minua kiinnostaisi kokeilla kimppaa, mutta en vain tiedä miten siihen löytää sopivat vieraat ihmiset.
 
Kepsis
Mutta kun tässä maailmassa elääkseen on vaan pakko luottaa ainakin johonkin. Itse näen tässä tautimahdollisuuden niin pienenä, että moisella en jaksa edes vaivata päätäni. Todennäköisempää on jäädä auton alle, kun kohta tästä lähden lipsuttelemaan tuohon bussipysäkille. Ja silläkään ajatuksella en aktiivisesti vaivaa päätäni.
Niin, ja se ei tarvitse kuin yhden miehen jolla on joku tauti ja sitten teillä kaikilla on mahdollisuus olla sen kantajia touhuista päätellen. Että eihän siinä, luottaminen sukupuolitautien saamattomuuteen uskon voimalla onkin vissiin hieno asia...
 
erratic harmaana
Ilman muuta samojen, kun homma tuntui toimivan ja luottamus on kunnossa puolin ja toisin. :)

Niihin tautijuttuihin en jaksa enää vastata. Olen ihan satavarma sekä niiden miesten että omasta tautivapaudestani.
Jaa toiko ne sulle lääkärintodistuksen sukupuolitaudittomuudesta vai? Sekään ei välttämättä riitä :) vaikka olisivat käyneet testeissä niin niissäkin on vähintään 2vk itämisaika ennen kuin vaikkapa klamydiatesti tulee positiiviseksi. HIV:lla n. 3kk. Eli höpöhöpö, jos et ole elänyt näiden tyyppien kanssa 24/7 viimeset 3kk ja sitten itse taluttanut niitä perinpohjaisiin testauksiin niin et todellakaan voi olla varma. Ei sitä nyt ihan sinisilmäinen kannata olla.

En tiedä oletko provo, eikä suoraan sanoen kiinnostakaan, mutta kunhan kirjoitin.
 
"meemi"
Olin tulossa laittamaan, että kivaa kun on ollut kivaa, mutta olet kyllä nimimerkkisi ansainnut kun on pitänyt varattuja miehiä ottaa tähän sessioon mukaan :(

Ja usko pois, monesti nämä varatut miehet ovat paljon riskialttiimpia puhumaan tunnon tuskissaan. Onneksi olkoon, kohta sinulla on lorton sekä aviorikkojan maine! Voi lapsirukat :(
 
Rietas Lortto
Voi voi.. naimisissa olevat on kaikista riskialttiimpia paljastumaan. Aina on miehiä ketkä tunnontuskissaan, riidan aikana tai pakotettuna paljastaa vaimolleen kaiken.

Ja sitten et ole pelkästään monen miehen kanssa nussija mutta myös avionrikkoja. Vaikka oikeesti et olisikaan niin valitettavasti tuollaiset naiset sellaisen maineen saa.

Ja ei mene kauaa kun huhut menee lastenkin korviin, kuule usko vaan, kyllä lapset kuulee kans.
No voi herranjumala! Kyllä se on kuule parempi, kun et lue tällaisia ketjuja ollenkaan, kun ne selkeästi sinua noin järkyttävät.
 
"Seija"
Paniko miehet lainkaan toisiaan tai tekikö mitään seksuaalista toisilleen?

Minä olen kerran ollut kolmenkimpassa jossa myös miehet panivat toisiaan. Aluksi tuntui ajatuksena melko vieraalle vaan hyvin se sitten käytänössä kuitenkin meni. Kaikki oltiin sinkkuja silloin ja sovittiin tarkasti etukäteen kuviot.
 

Yhteistyössä