Nyt on kokeiltu sitten sekin! (Huom. Moralistit ja tiukkapipot älköön lukeko!)

  • Viestiketjun aloittaja Rietas Lortto
  • Ensimmäinen viesti
dodiiih
Miten se perheellisyys liittyy ihmisen seksielämään? Tuskin kukaan lapsilleen seksielämästään puhuu, toivottavasti ainakaan :|

Minä olin ennen lapsia biseksuaali ja olen sitä yhä. Ja kiinnostunut kokeilemaan ties mitä. Ei se liity lapsiin millään tavalla, kuten ei työhönkään :xmas:
Ottamalla ulkopuolisia mukaan siihen parisuhteen seksiin riskeerataan koko suhde. Etenkin jos sitä ei ole kokeiltu aiemmin niin ei tiedä miten siihen oikeasti suhtautuu, itse tai se puoliso. Jälkikäteen voikin tulla tosi paha morkkis. Tai sitten menee överiksi, toinen haluaakin enemmän ja enemmän muita kuin sitä varsinaista puolisoa. Tai joku niistä muista osapuolista alkaakin oikeasti kiinnostamaan, rakastuu siihen.

Tämän takia perheellisten ei minun mielestä kannattaisi tämmöiseen ryhtyä.. Dr Phillissä :)D) oli muuten joskus juttua aiheesta ja siinä kysyttiin missä lapset oli silloin kun parinvaihtoa/kimppaa harrastettiin. Ja ne oli samassa talossa. Ja ne vanhemmat kutsuivat siis ihan tuntemattomia kotiinsa eli tiedä mitä hörhöjä/pedofiileja nekin voisi olla.
 
plm
Meneeköhän tämä nyt liian yksityiskohtaiseksi? :)

Mutta siis, oma sekä toinen vieraista miehistä tulivat kahdesti, toinen vieras kerran (se, jolla kesti). Suuhuni tultiin kaikkiaan kolme kertaa, oma mies kerran ja toinen vieraista kahdesti (ei kumia enää siinä vaiheessa).

Oma mies tuli toisella kierroksella vaginaan (ilman kumiaa) ja toinen vieras sitten loppujen lopuksi sen ainoan kertansa anaaliin (kumin kanssa).
Eli et harrastanut turvaseksiä.
 
Rietas Lortto
:LOL: Näen tämän sieluni silmin, kun porukka ähisee naama punaisena pitkän keskustelun jälkeen että kuka menee mihinkin ja sitten homma ei toimikaan ja kokeillaan taas uutta asentoa :LOL:

Ja oikeesti mua huvittaa ajatus siitä, että kun porukka saa eri aikoihin niinkuin nyt ap:n tapauksessa niin mitä ne kaksi miestä on tehnyt sillä aikaa kun sillä kolmannella kesti saada? Jutteliko ne jostain ottelusta vai kattoko ne alasti siinä vieressä miten homma etenee ja miettivät että no sais nyt tuokin että päästäis tästä seisoskelemasta :D
:D Eivät jutelleet mistään otteluista, vaan hyväiltiin siinä toisiamme puolin ja toisin. Ja naurettiin välissä, kun meni spermaa silmään... :)
 
"tii"
en tiiä onko tätä jo kysytty,mutta ootko valmistautunut siihen,etät miehesi haluaa ehkä tehdä saman kolmen naisen kanssa..? mä en suostuis kimpaan juuri sen takia,varattuna ollessani,että mies haluais tehdä sitten saman homman myös,enkä mä välittäis kyllä semmosesta touhusta...mutta paras varmaan on jos molemmat sen saa,tai sitten ei kumpikaan.
 
Rietas Lortto
Kuka niiltä miehiltä kysyi ja miten? Tekstarilla, sähköpostilla, menitte kylään ja kysyitte naamatusten. Miten?

Entäs sitten kun olitte sopineet ne treffit. MITEN aloitte puuhiin? "Tervetuloa, no niin mennäänpäs tonne, vaatteet voit jättää siihen .. " vai miten?

Mites ne alkulämmittelyt? Jotenkin hahmotan että kolme ukkoa sun kimpussa suvereenisti vaihetelee paikkaa ja tökkii joka reikään mutta entäs esileikki? Jos esim. istuitte sohvalla (istuitteko) niin kaksi pystyy hyväileen, ok, mut mitä se kolmas teki? Istu kyrpä kädessä kattomassa vai?

Ja samaa joku tuolla kans mietti mitä mäkin että MITÄ ne jo lauenneet äijät teki sillä aikaa kun se viimonen jyysti sua? Tai siinä jyystämisien välissä, aina kun oli jonkun muun vuoro. Kun tuskin ne sun kimpussa yhtäaikaa kaikki oli koko aikaa.
Molemmilta vierailta asiaa kysyttiin naamatusten ja eri aikaan. Kaikki tunsivat toisensa entuudestaan.

Alkuun ihan normaalin illanvieton tapaan syötiin ja juteltiin kaikkea mahdollista, myös tähän kimppaan liittyvää. Korostettiin vielä sitä, että jos nyt kuka tahansa tuntee olonsa epävarmaksi, niin mieluummin vetätyy kuin koettaa pakottaa itsensä sellaiseen, jota ei halua. Kukaan ei kuitenkaan halunnut vetäytyä.

Tämän jälkeen mentiin porukalla saunaan. Jännitin vähän etukäteen sitä, miltä tuntuu paljastaa itsensä kerralla niin monelle miehelle, mutta jotenkin se ilmapiiri oli niin mutkaton, että en siinä itse tilanteessa jännittänyt enää oikeastaan ollenkaan.

Siirryttiin siitä sitten olohuoneen sohvalle ja oma mies nuoli minua aluksi. Muut nyt olivat siinä ympärillä kuka mitenkin. Joku hyväili minun rintojani ja myös minä hyväilin käsin miehiä. Yhtä lukuunottamatta erektion kanssa ei ollut ongelmia. Sen yhden suhteen päädyttiin sitten siihen, että muut kävivät muutaman minuutin toisessa huoneessa, niin erektio onnistui sitten hänelläkin. Eikä kadonnut enää, vaikka muut tulivatkin uudelleen paikalle.

Sen viimeisen "jyystäessä" sitä finaaliaan muut vetäytyivät jälleen hienotunteisesti hiukan sivummalle (samassa huoneessa olivat kuitenkin kaikki). Ja tämä viimeinen veto oli tosiaan se, jonka aikana ehkä hiukan arastelin, kun aloin olla jo hiukan väsynyt ja tämä tuntui vaan jatkavan ja jatkavan... Suin kuitenkin itsekin vielä kertaalleen, varmaan enemmän henkisen puolen kuin varsinaisen fyysisen kokemuksen kautta... Oli niin lortto olo, olin jotenkin tahmainen, valuin spemaa yms... :)
 
"Vieras"
Ja tämä viimeinen veto oli tosiaan se, jonka aikana ehkä hiukan arastelin, kun aloin olla jo hiukan väsynyt ja tämä tuntui vaan jatkavan ja jatkavan... Suin kuitenkin itsekin vielä kertaalleen, varmaan enemmän henkisen puolen kuin varsinaisen fyysisen kokemuksen kautta... Oli niin lortto olo, olin jotenkin tahmainen, valuin spemaa yms... :)
Tätä en varmaan ikinä tule tunnustamaan kenellekään, mutta kiihotuin tästä jotenkin ihan valtavasti... Minä, ihan tavallinen ja tavallista seksiä harrastava nainen... http://kaksplus.fi/images/icons/icon11.png
 
Luonnontilassa? Eiköhän useimmilla eläinlajeilla esim. tilanne ole sellainen, että urokset ensin tappelevat, ja voittaja sitten siittää naaraan. Voi tietysti olla, että on olemassa joku apinalaji, joka toimii gangbang-periaatteella ja vedät nyt yhtäläisyysmerkit sen ja luonnon välille.
Useimmat laumaeläimet parittelee niin että naaras ottaa monelta urokselta vuoronperään koko kiima-ajan.. evoluutio otti tämän huomioon kun suunnitteli terskan muodon.
 
Kepsis
Sinänsä hienoa jos molemmat sai sitä mitä halusi mutta tuo ei ollut kyllä nähnytkään turvallista seksiä tuo teidän akti. Ensinnäkin on iso määrä sukupuolitauteja mitkä on oireettomia jopa vuosia niin miehillä kuin naisilla, toisekseen jos spermat roiskitaan edes osittain suuhun niin ei sitä kukaan voi sanoa että "ei mennyt limakalvolle".

Mutta siis kiva kun tykkäsitte, älä vaan jaksa selittää puutaheinää vakavasti otettavista asioista kuten taudit. Se ei ole ok.
 
---
Useimmat laumaeläimet parittelee niin että naaras ottaa monelta urokselta vuoronperään koko kiima-ajan.. evoluutio otti tämän huomioon kun suunnitteli terskan muodon.
Jos kukaan uroksiata ei saa turpaan, tilanne on luonnon kannalta epänormaali. Mutta tietysti turpiinvedeltävät on sitä mieltä, että heidän pitäs päästä panemaan sitä alfan naarasta ja vielä muka kaikessa sovussa ja ymmärryksessä. Oikeen omegamies.
 
Rietas Lortto
Sinänsä hienoa jos molemmat sai sitä mitä halusi mutta tuo ei ollut kyllä nähnytkään turvallista seksiä tuo teidän akti. Ensinnäkin on iso määrä sukupuolitauteja mitkä on oireettomia jopa vuosia niin miehillä kuin naisilla, toisekseen jos spermat roiskitaan edes osittain suuhun niin ei sitä kukaan voi sanoa että "ei mennyt limakalvolle".

Mutta siis kiva kun tykkäsitte, älä vaan jaksa selittää puutaheinää vakavasti otettavista asioista kuten taudit. Se ei ole ok.
Mutta kun tässä maailmassa elääkseen on vaan pakko luottaa ainakin johonkin. Itse näen tässä tautimahdollisuuden niin pienenä, että moisella en jaksa edes vaivata päätäni. Todennäköisempää on jäädä auton alle, kun kohta tästä lähden lipsuttelemaan tuohon bussipysäkille. Ja silläkään ajatuksella en aktiivisesti vaivaa päätäni.
 
just joo
Molemmilta vierailta asiaa kysyttiin naamatusten ja eri aikaan. Kaikki tunsivat toisensa entuudestaan.

Sen yhden suhteen päädyttiin sitten siihen, että muut kävivät muutaman minuutin toisessa huoneessa, niin erektio onnistui sitten hänelläkin. Eikä kadonnut enää, vaikka muut tulivatkin uudelleen paikalle.

Sen viimeisen "jyystäessä" sitä finaaliaan muut vetäytyivät jälleen hienotunteisesti hiukan sivummalle (samassa huoneessa olivat kuitenkin kaikki). Ja tämä viimeinen veto oli tosiaan se, jonka aikana ehkä hiukan arastelin, kun aloin olla jo hiukan väsynyt ja tämä tuntui vaan jatkavan ja jatkavan... Suin kuitenkin itsekin vielä kertaalleen, varmaan enemmän henkisen puolen kuin varsinaisen fyysisen kokemuksen kautta... Oli niin lortto olo, olin jotenkin tahmainen, valuin spemaa yms... :)
Mistäköhän ne jutteli siellä, kaksi alastonta kaverusta hepit tanassa?

Ja miten voit valua spermaa kun ne kerran käytti kondomia.. ?
 
---
Mutta kun tässä maailmassa elääkseen on vaan pakko luottaa ainakin johonkin. Itse näen tässä tautimahdollisuuden niin pienenä, että moisella en jaksa edes vaivata päätäni. Todennäköisempää on jäädä auton alle, kun kohta tästä lähden lipsuttelemaan tuohon bussipysäkille. Ja silläkään ajatuksella en aktiivisesti vaivaa päätäni.
Miksi sitten aiemmin sanoit, että kortsun käyttö on selviö?
 
Säälittää
Mua säälittää se yks jolla ei meinannut edes seisoa ja joka varmaan sua jyystäessään teki kaikkensa että laukee pian jotta pääsee tilanteesta pois ja sitten se vaan kesti ja kesti ... meni sitten anaaliin että edes joku reikä olisi napakan oloinen.
 

Yhteistyössä