On se sitten kamalaa, kun äidit - ja varsinkin suurperheen äidit - ryyyppää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24096362]Läähätys kuuluu, kun ruskeakielisten lauma jolkottaa mummeliisan perässä :D[/QUOTE]

Ei täältä ainakaan. Mä en yhtään tykkää Mummeliisan kirjoitustyylistä. Yrittää liikaa väännellä ja käännellä. Tulee sellainen väkinäinen kuva.

Tiedättehän, kun toiset vaan osaa luonnostaan hauskasti sanataiteilun? Sitä on helppoa ja mukavaa lukea. Anteeksi vain, Mummeliisa, sinä et osaa. Voi kun voisit ihan vaan kirjoittaa vapaasti!

[QUOTE="vieras";24096306]OT mutta kerran oli vääntöä siitä olenko vai enkö ole nähnyt sinua ja vielä aika usein. Kerroin sitten nähneeni sinut Keski-Suomessakin, jonka kiivaasti kiistit.[/QUOTE]

Mitä mitä??? Eihän se voi olla mahdollista. Mistä edes tunnistaisit apn, kun eihän sillä ole blogia valokuvineen, ja muita yksityiskohtia, mistä sen vois tunnistaa.

Ei, olet erehtynyt!

[QUOTE="vieras";24096470]Ei täältä ainakaan. Mä en yhtään tykkää Mummeliisan kirjoitustyylistä. Yrittää liikaa väännellä ja käännellä. Tulee sellainen väkinäinen kuva.

Tiedättehän, kun toiset vaan osaa luonnostaan hauskasti sanataiteilun? Sitä on helppoa ja mukavaa lukea. Anteeksi vain, Mummeliisa, sinä et osaa. Voi kun voisit ihan vaan kirjoittaa vapaasti![/QUOTE]

Mua taas kyseinen nikki ärsyttää suunattomasti! En tiedä miksi, mutta joku mättää ja pahasti

jos on joku nimimerkki, joka herättää ns suuria tunteita, niin harva uskaltaa ns kirjoittaa kärkkämmin vastaan omalla nimimerkillään, kirjoitellaan harmaana. Yhyy kun oon tosi cool kun vänkään ketjussa joka oli tarkoitettu hupaisaksi harmaan nimen suojin.

Ei mun tartte mielistellä, joskus vaan löytyy aihe josta oon samaa mieltä jonkun kanssa, en minä katsele nimimerkkejä, niinkuin jotkut tuntuu tekevän ;)

Äitikin saa ryypätä, kuhan lapset ei oo heitteillä vaan turvallisesti hoidossa. Ompa hirmuista.

[QUOTE="vieras";24096470]Ei täältä ainakaan. Mä en yhtään tykkää Mummeliisan kirjoitustyylistä. Yrittää liikaa väännellä ja käännellä. Tulee sellainen väkinäinen kuva.

Tiedättehän, kun toiset vaan osaa luonnostaan hauskasti sanataiteilun? Sitä on helppoa ja mukavaa lukea. Anteeksi vain, Mummeliisa, sinä et osaa. Voi kun voisit ihan vaan kirjoittaa vapaasti![/QUOTE]
Niin samaa mieltä. Se erikoisuuden tavoittelu yleensä kostautuu.

Toinen tämän lajin kirjoittelija on entinen kansanedustaja Aino Suhola. Hänen tekstejään ei kyllä pysty lukemaan. Yrittää ihan raivona olla empaattinen, sympaattinen, erikoinen, omaperäinen ja mitä vielä? Epäonnistuen surkeasti.

Suhola oli aiemmin täällä ilmestyvän KSML -lehden joku aputoimittaja mikä lie.

Ja totaalisen kade olen niille mamoille jotka pääsee terangille napottamaan ja nauttimaan vaikka siideristä. Mää oon jo varannut lapsenvahdin lapsilleni vuoden loppuun jolloin lähen ottamaan, ja tosiaan viimeinen pulla ei ole vielä edes uunista ulkona ;)
Saatan vaikka sitten hehkuttaa täällä palstalla, että sori nyt mää lähden ryypylle ja vien ipanani mummolaan.

Ja totaalisen kade olen niille mamoille jotka pääsee terangille napottamaan ja nauttimaan vaikka siideristä. Mää oon jo varannut lapsenvahdin lapsilleni vuoden loppuun jolloin lähen ottamaan, ja tosiaan viimeinen pulla ei ole vielä edes uunista ulkona ;)
Saatan vaikka sitten hehkuttaa täällä palstalla, että sori nyt mää lähden ryypylle ja vien ipanani mummolaan.

Kannattaa yrittää keksiä omiakin alotuksia, niin ei tartte matkia muita. Ja toinen asia että se provoaminen on taitolaji, johon sulla on vielä matkaa

[QUOTE="vieras";24096379]Monelleko foorumille aloittajan vielä pitää tämäkin juttu kertoa ja moni muu? Laita tästä lähtien iltiksen etusivulle niin säästyt paljolta vaivalta.
Siitä sinut huomaa mahdollisimman moni. Kai ne siellä toimituksessa sulle pienen palasen tilaa antais.[/QUOTE]

Vihertää tänne asti :D.
Ryyppää sinäkin joskus, niin lakki löystyy :D.

Yhteistyössä