V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juuh. Niin kerroit ja monta muutakin asiaa kerroit, jotka eivät osuneet kohdilleen.
Mutta ei se mitään. Kun kyllin ahkeraan seuraat niin jokin jutuistasi voi joskus vielä kuulostaa uskottavallekin.
![]()
Onko ap sun lapset kaikki samalle miehelle?
Kiitos kaikille kannustajille ja kauniisti kommentoineille.
Toivon muillekin mahdollisuutta vastaavaan tai mahdollisesti ehkä vähän fiksumpaan irtiottoon arjesta.
Ei ole.
Kuusi (7) vanhinta on ensimmäisestä avioliitostani, joka päättyi 2001 miehen kuolemaan.
Kaksi nuorinta sitten nykyisestä liitostani.
![]()
jos on joku nimimerkki, joka herättää ns suuria tunteita, niin harva uskaltaa ns kirjoittaa kärkkämmin vastaan omalla nimimerkillään, kirjoitellaan harmaana. Yhyy kun oon tosi cool kun vänkään ketjussa joka oli tarkoitettu hupaisaksi harmaan nimen suojin.
jos on joku nimimerkki, joka herättää ns suuria tunteita, niin harva uskaltaa ns kirjoittaa kärkkämmin vastaan omalla nimimerkillään, kirjoitellaan harmaana. Yhyy kun oon tosi cool kun vänkään ketjussa joka oli tarkoitettu hupaisaksi harmaan nimen suojin.
Ei mun tartte mielistellä, joskus vaan löytyy aihe josta oon samaa mieltä jonkun kanssa, en minä katsele nimimerkkejä, niinkuin jotkut tuntuu tekevän
Äitikin saa ryypätä, kuhan lapset ei oo heitteillä vaan turvallisesti hoidossa. Ompa hirmuista.
Ok, oli varmaan raskasta aikaa puolison menettäminen ym
EI ÄLÄ!! Kohta saadaan taas se perusteellinen sukuselvitys (lainatäteineen päivineen), jonka olen kehottanut laittamaan tuonne ylhäälle pysyvästi.Onko ap sun lapset kaikki samalle miehelle?
Ja totaalisen kade olen niille mamoille jotka pääsee terangille napottamaan ja nauttimaan vaikka siideristä. Mää oon jo varannut lapsenvahdin lapsilleni vuoden loppuun jolloin lähen ottamaan, ja tosiaan viimeinen pulla ei ole vielä edes uunista ulkona
Saatan vaikka sitten hehkuttaa täällä palstalla, että sori nyt mää lähden ryypylle ja vien ipanani mummolaan.
No etkö tuota huomaaAlkuperäinen kirjoittaja pakko kysyä;24096614:Kestätkö vaan kommentteja missä sua mielistellään?