On se sitten kamalaa, kun äidit - ja varsinkin suurperheen äidit - ryyyppää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24096672]EI ÄLÄ!! Kohta saadaan taas se perusteellinen sukuselvitys (lainatäteineen päivineen), jonka olen kehottanut laittamaan tuonne ylhäälle pysyvästi.[/QUOTE]

Lopeta jo. Olet säälittävä :hug:.

[QUOTE="vieras";24096676]Vihertää tänne asti :D.
Ryyppää sinäkin joskus, niin lakki löystyy :D.[/QUOTE]
Eilen viimeksi vedin litran Huttusta :D
Ei tuolle kade voi olla. Tai sit jos oikeasti haluaa olla tuon näköinen ja hankkia hyväksyntänsä lasten lukumäärällä.
Kyllä mä olen omaan elämääni ihan törkeän kiintynyt :)

[QUOTE="vieras";24096684]No etkö tuota huomaa ;) Jotkut elää vain saamastaan huomiosta.
Suomi24:lla tuohon jo kyllästyttiin totaalisesti.[/QUOTE]

Ja jotkut elävät ilkeilystä (eivätkä voi vastustaa Mummeliisan vetovoimaa, vaan seurailevat palstalta toiselle)
:D

Mikähän tämän aloituksen pointti oli? Joku aikoo ryypätä ja tekee siitä hirveen haloon ja toiset huutelee ympärillä että "Jee jee". Ihan outoa! :laugh:

Joo, mielenkiintoista, että jotkut kokevat, että pitää täällä palstalla perustella tekemiset ja tekemättä jättämiset. Kun kuitenkin valtaosa niistä paheksijoista trollaa :D
Vai onko se sitä, että ajankulukseen haluaa hiukan provosoida, kivaa ajanvietettä, varsinkin sellaisille, jotka tekevät kotona töitä eikä ole työkavereita, keiden kanssa kahvipaussilla niitä näitä rupatella.
Ja itse harrastan ihan samaa :D

Äitien alkoholinkäyttö....suuri, suuri synti!

Minä vedin keskiviikkoiltana oikein kunnon koomat. Kamalaa siinä oli vain se, että torstai-aamuna piti olla kello 8 töissä :D mutta ihan hyvin sekin päivä meni.

Ensi viikonloppuna sitten taas, ehkä, jos ja kun siltä tuntuu.

Millonkahan pitäs poistua? Villi veikkaus, että Mummeliisa tulee raportoimaan tänne ryyppäämisestään. Eihän se riitä, että sen blogissaan kertoo (blogia ei ole pakko lukea, mutta sylettää ne samat jutut ihan joka paikassa).

[QUOTE="vieras";24096470]Ei täältä ainakaan. Mä en yhtään tykkää Mummeliisan kirjoitustyylistä. Yrittää liikaa väännellä ja käännellä. Tulee sellainen väkinäinen kuva.

Tiedättehän, kun toiset vaan osaa luonnostaan hauskasti sanataiteilun? Sitä on helppoa ja mukavaa lukea. Anteeksi vain, Mummeliisa, sinä et osaa. Voi kun voisit ihan vaan kirjoittaa vapaasti![/QUOTE]

Olen miettinyt, että olenko ainoa, jonka mielestä tuo sanoilla kikkaileminen on jotenkin niin muka-hauskaa ja väkinäistä ja mukataiteilijamaista. Mutta onhan joku samaa mieltä :)

Äitien alkoholinkäyttö....suuri, suuri synti!

Minä vedin keskiviikkoiltana oikein kunnon koomat. Kamalaa siinä oli vain se, että torstai-aamuna piti olla kello 8 töissä :D mutta ihan hyvin sekin päivä meni.

Ensi viikonloppuna sitten taas, ehkä, jos ja kun siltä tuntuu.

Ja missäköhän sä olet töissä? Jos illalla vetää koomat niin aamulla kyllä vielä mittari värähtää.
Kait se kännissä menee työpäiväkin, jos toimistossa istuu ja koko osasto on ollut samoissa kinkereissä. Kuka siinä kenenkään kalpeaa naamaa kyseenalaistaisi.

Muistin tämän vanhan ketjun, kun mietin jotta lähtisikö viemään kaverin meillä hiihtolomailleita lapsia kotiinsa vai pistäisikö ne junaan...

Jos lähden viemään niin samantyyppinen paripäiväinen olisi tiedossa kuin silloin kesälläkin - tosin ilman aurinkoa ja järvenselkää.

:)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä