Kannattaa yrittää keksiä omiakin alotuksia, niin ei tartte matkia muita. Ja toinen asia että se provoaminen on taitolaji, johon sulla on vielä matkaa
Miksi mun täytyisi edes yrittää provota? Ei ole tarvetta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kannattaa yrittää keksiä omiakin alotuksia, niin ei tartte matkia muita. Ja toinen asia että se provoaminen on taitolaji, johon sulla on vielä matkaa
jos on joku nimimerkki, joka herättää ns suuria tunteita, niin harva uskaltaa ns kirjoittaa kärkkämmin vastaan omalla nimimerkillään, kirjoitellaan harmaana. Yhyy kun oon tosi cool kun vänkään ketjussa joka oli tarkoitettu hupaisaksi harmaan nimen suojin.
Minä jatkoin pisimpään.
![]()
Mikähän tämän aloituksen pointti oli? Joku aikoo ryypätä ja tekee siitä hirveen haloon ja toiset huutelee ympärillä että "Jee jee". Ihan outoa!![]()
Äitien alkoholinkäyttö....suuri, suuri synti!
Minä vedin keskiviikkoiltana oikein kunnon koomat. Kamalaa siinä oli vain se, että torstai-aamuna piti olla kello 8 töissämutta ihan hyvin sekin päivä meni.
Ensi viikonloppuna sitten taas, ehkä, jos ja kun siltä tuntuu.
Äitien alkoholinkäyttö....suuri, suuri synti!
Minä vedin keskiviikkoiltana oikein kunnon koomat. Kamalaa siinä oli vain se, että torstai-aamuna piti olla kello 8 töissämutta ihan hyvin sekin päivä meni.
Ensi viikonloppuna sitten taas, ehkä, jos ja kun siltä tuntuu.