M
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa
Vieras
Tosi jännää! Nimittäin se miten suuresti uskovaisiin vaikuttaa se, ettei jonkun toisen lapsi osallistu uskontoaiheisiin tapahtumiin! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja mun kouluaikana opettaja antoi karttakepillä sormille, jos ei ollut tunnilla hiljaa. Nykyään ei opettajat saa edes tukasta nippasta kultamussukoita.Alkuperäinen kirjoittaja minna:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Kuule, ainakin mun kouluaikana viimestään opeteltiin perusjutut kaikista uskonnoista, ja luulisin että näin on vieläkin, vaikka nykyaikana taitaa olla aika yleistä vanhempien halu olla jotain erikoista ja saada erikoishuomiota sillä että meidän kultamussukka ei sitten ainakaan mene pyhäkouluun.
peesaan tätä
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Kuule, ainakin mun kouluaikana viimestään opeteltiin perusjutut kaikista uskonnoista, ja luulisin että näin on vieläkin, vaikka nykyaikana taitaa olla aika yleistä vanhempien halu olla jotain erikoista ja saada erikoishuomiota sillä että meidän kultamussukka ei sitten ainakaan mene pyhäkouluun.
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:POju ei kuulu kirkkoon ja tarhaan ollaan ilmoitettu, et poju ei osallistu mihinkään uskonnollisiin juttuihin. Aiemmin tarhassa on ollu kerran viikossa pyhäkoulua silleen, et ne ketkä on halunneet osallistua, ni ovat osallistuneet ja muut tehneet normaaleja juttuja ryhmissään.
Tänään aamulla huomasin pojun ryhmän tän viikon ohjelmassa, et tänään on pyhäkoulu. Ihmettelin sitä hieman, et ku aiemmin tosiaan on ollu suurinpiirtein yksi lapsi pojun ryhmästä joka on siellä pyhäkoulussa käyny, ni nyt oli sit oikein koko ryhmän "lukujärjestykseen" se pyhäkoulu merkattu. No unohdin koko asian, sillä poju on tarhassa ollu jo 2,5 vuotta ja tietävät suhtautumiseni asiaan.
No illalla kuitenkin poju kertoi, et olivat tänään aamulla tarhassa opetelleet laulua jonka nimi on "taivaan isällä on monta lasta" (tai joku semmoinen se oli, en tarkkaan muista nimeä ) ja kun kysyin, et oliko pojukin aamulla ollut pyhäkoulussa, ni sanoi, että he kaikki olivat.|O
Voi v*ttu!! Mistä lähtien tarhassa on otettu viikko-ohjelmaan joku saakutin pyhäkoulu niin, et siihen osallistuu kaikki?!? Aamulla kun vien pojun tarhaan, ni saa kyllä pojun ryhmän hoitajat kuulla asiasta. Minuu tällä hetkellä ärsyttää tuo asia niin paljon. Pojun papereissa on lukenu jo sen 2,5 vuotta, ettei osallistu uskonnollisiin juttuihin ja varsinkaan mihinkään jumalanpalveluksiin, hartauksiin tai pyhäkouluihin |O
Näin. Mun mielestä on hieman outoa, että kristityt niin kovin väittävät, että ei siitä pyhäkoulusta mitään haittaa ole. Jos ei heidän mielestään ole haittaa siitä, että lapselle opetetaan vääräuskoisten tapoja ja uskomuksia, miksi kristittyjen lapset eivät sitten käy Koraani-kerhossa? Eihän siitä pitäisi olla heidän lapsille mitään haittaa? Jokainen uskovainen - oli se uskonto mikä tahansa - varmasti ymmärtää, mikä ero on asiapohjaisella eri uskonnoista kertomisella ja uskonnon harjoittamisella. Ja jos ei ymmärrä, voi esittää itselleen kysymyksen, miksi meidän Minna käy pyhäkoulussa eikä Koraani-kerhossa. Vastaus löytyy viimeistään siitä.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:pyhäkoulu on pikkasen eriasia kuin tutustua koulussa et tunneilla asiallisesti kaikkiin uskontoihin...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Näin. Mun mielestä on hieman outoa, että kristityt niin kovin väittävät, että ei siitä pyhäkoulusta mitään haittaa ole. Jos ei heidän mielestään ole haittaa siitä, että lapselle opetetaan vääräuskoisten tapoja ja uskomuksia, miksi kristittyjen lapset eivät sitten käy Koraani-kerhossa? Eihän siitä pitäisi olla heidän lapsille mitään haittaa? Jokainen uskovainen - oli se uskonto mikä tahansa - varmasti ymmärtää, mikä ero on asiapohjaisella eri uskonnoista kertomisella ja uskonnon harjoittamisella. Ja jos ei ymmärrä, voi esittää itselleen kysymyksen, miksi meidän Minna käy pyhäkoulussa eikä Koraani-kerhossa. Vastaus löytyy viimeistään siitä.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:pyhäkoulu on pikkasen eriasia kuin tutustua koulussa et tunneilla asiallisesti kaikkiin uskontoihin...
Alkuperäinen kirjoittaja ouhnouh...:taitaa tonnikalla olla pikkusen sivistyksessä aukkoa...
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Jokainen kertokoon lapsille haluamiansa satuja kotona ja tarhat pysyköön vain faktoissa (ja sitähän ei mikään uskonto todellakaan ole)!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Eikö sille lapselle voi antaa vaihtoehtoja ja valitsee sitten kun on itse siihen valmis? Haittaako se jos hän oppii uskonnoista?