Eipä huvittais viiä lasta huomenna tarhaan :(

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Tänään kuulin koulukaverilta, jonka lapset on meitin pojun viereisessä ryhmässä tarhassa (ovat samoissa tiloissa..ainoastaan nukkumistilat on erikseen), et heidän ilmoitustaululla oli ollu tänän viesti, et vanhempien pitää tarkkailla lapsia, sillä muutamalla ryhmän lapsella on havaittu kihomatoja... En tiiä, et onko sama ilmoitus pojun ryhmän ilmoitustaululla, mut veikkaan, et on, ku samoissa tiloissa nuo lapset häärää...Eipä huvittais viiä lasta sinne nyt, mut pakkohan se on, ku itse koulussa ja mies töissä päivät...

Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
Juu,tytön pkn seinällä oli kans joku aika sitten lappu täistä.
noh ei ole vaihtoehtoja tulee jos tulee...

Eipä meilläkään oo pahemmin vaihtoehtoja...mut toivotaan, et pysyis madot poissa meiltä |O Toivottavasti ne pesee käsiään siellä tarhassa nyt oikein urakalla ym. ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
Juu,tytön pkn seinällä oli kans joku aika sitten lappu täistä.
noh ei ole vaihtoehtoja tulee jos tulee...

Eipä meilläkään oo pahemmin vaihtoehtoja...mut toivotaan, et pysyis madot poissa meiltä |O Toivottavasti ne pesee käsiään siellä tarhassa nyt oikein urakalla ym. ym.

No eiköhän pese ja tehosta hygieniaa muutenki

Noo... ainakin tarhassa jossa minä olin töissä niin kun kihomatoja ilmeentyi niin hygieniaa tehostettiin vielä entuudestaankin, eikä se siitä sitten sen kummemmin levinnytkään.

Ikävähän se on mutta osa elämää..

Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Noo... ainakin tarhassa jossa minä olin töissä niin kun kihomatoja ilmeentyi niin hygieniaa tehostettiin vielä entuudestaankin, eikä se siitä sitten sen kummemmin levinnytkään.

Ikävähän se on mutta osa elämää..

Saisivat kyllä muutenkin tehostaa tuota hygieniapuolta tarhassa... Siskoni luki joku aika sitten artikkelin eräästä päiväkodista, jossa oli ruvettu tekemään niin, että aamullavanhempien tuodessa lapset päiväkotiin, myös vanhemmat pesivät kätensä, jottei kodin pöpöt tule tarhaan...ja hakiessaan lapset tarhasta, pesivät jälleen kätensä... Näin oli kuulemma lasten tautitapaukset tippuneet puolella... Ja nyt varsinkin, kun oma muksu ollu syyskuusta asti räkätaudissa, kun tarhassa on, niin tuntuu, et tuollakin olisi hyvä ottaa samanlainen käytäntö...

Yhteistyössä