Nyt mä oon niin vihainen exälle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Lapset täytti heinäkuussa ja sen jälkeen ovat odottaneet isäänsä käymään, kun asuu 500km päässä. Isä kyseli lahjatoiveita heinäkuulla ja sen jälkeen joka viikko lapset ovat kyselleet isänsä perään. Nyt isä sitten tuli, ilman lahjoja tosin ja pettymys loisti lasten kasvoilta :( Mä sitten isälle soitin, kun lähti lasten kanssa ja selitin tilanteen, niin oli vaan lapsille sanonut, että tuo lahjat sitten jouluna, kun tulee seuraavan kerran... isä on täälä huomisenkin vielä, niin luulisi saavan ostettua edes jotkut pienet jutut.... sehän noille jo riittäisi. Mua ärsyttää, kun näkee lapsiaan max. kolme kertaa vuodessa ja silti kaikki menee päin mettää!!!

[QUOTE="vieras";24602584]no kyllä ne lapset varmasti pitävät tärkeämpänä nähdä isäänsä, eikä niitä lahjoja..taisi olla sinun pettymys, ku lapsesi eivät saaneet lahjoja.[/QUOTE]

Kyllä ne lahjat vaan lapsille on tosi tärkeitä ja täälä kotona sitten itkettiin, kun ei mitään saanutkaan, vaikka isä oli luvannut :(

no eikös tuo jo kerro kaiken miehen isänä olemisen halukkudesta, että näkee vain kolme kertaa vuodessa? Ei liene järkevää edes odottaa mieheltä mitään.
Mutta eipä ne lapset kauaa välitä edes isäänsä nähdä, jos tahti on tuo.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24602711:
Hei, en mä oo mitää kellekkää luvannu, mut voin mä lahjoja ostaa silti. :D
Tällä palstalla miehet ovat vähemmistönä mutta sun kommentteja lukiessa tulee aina sellainen myötähäpeän tunne koko oman sukupuolen puolesta ja mun mielestä ihan tarpeettomasti.

Olisiko mitenkään mahdollista että lakkaisit kommentoimasta ja keskittyisit vaikka lukemaan? Koska millään älyn ja keskustelutaidon lahjoilla sinua ei ole selvästikään siunattu.

Mun mielestäni se on tärkeää, että lapsille annetut lupaukset pidetään. Jos on luvannut lapsille lahjoja tuoda (käsitinkö oikein, että lapsilla oli synttärit heinäkuussa), niin silloin niitä tuodaan. Mun mielestäni tuollaisen pitäisi olla itsestään selvää.

Tällä palstalla miehet ovat vähemmistönä mutta sun kommentteja lukiessa tulee aina sellainen myötähäpeän tunne koko oman sukupuolen puolesta ja mun mielestä ihan tarpeettomasti.

Olisiko mitenkään mahdollista että lakkaisit kommentoimasta ja keskittyisit vaikka lukemaan? Koska millään älyn ja keskustelutaidon lahjoilla sinua ei ole selvästikään siunattu.
Koskaan kuullut sanasta huumori?

Mun mielestäni se on tärkeää, että lapsille annetut lupaukset pidetään. Jos on luvannut lapsille lahjoja tuoda (käsitinkö oikein, että lapsilla oli synttärit heinäkuussa), niin silloin niitä tuodaan. Mun mielestäni tuollaisen pitäisi olla itsestään selvää.

Lupasi tuoda ja kyseli lahjatoiveita, ja vaikkei niitä tiettyjä leluja olisi tuonutkaan, niin se isän tuoma lahja olisi ollut tärkeä :( Surettaa vaan aina paikata isän mokia, kun aina tulee itku...

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24602770:
Koskaan kuullut sanasta huumori?
Tämä jamppa syöltää internetpalstalle toinen toistaan idioottimaisempaa ja merkityksettömämpää kommenttia toinen toisensa perään ja otsikoi ne sitten jälkeenpäin huumoriksi?

Give me a fucking break.

[QUOTE="vieras";24602584]no kyllä ne lapset varmasti pitävät tärkeämpänä nähdä isäänsä, eikä niitä lahjoja..taisi olla sinun pettymys, ku lapsesi eivät saaneet lahjoja.[/QUOTE]

Lässynlää...
Varmasti on kiva isää nähdä, muta kyllä normaalit lapset niitä lahjoja haluaa. Ja kyllä se mun mielestä on ihan oikeutettuakin, että omalta isältään odottaa synttärilahjaa, etenkin jos sellainen on luvattu.

Ap.lle: tosi kurjaa, on hirveää kun näkee oman lapsensa pettyvän, vaikka se kuinka olisikin myös kasvattavaa.
Toivottavasti lapsilla on mukavaa isän kanssa, että edes jotain positiivistäkin jäisi mieleen.

[QUOTE="vieras";24603075]Seuraavalla kerralla, kun mies lupailee jotain, niin käske lähettämään paketti.[/QUOTE]

Ehkä vois olla parempi niin... Aina se jotain lupaa, eikä koskaan pidä :(

[QUOTE="vieras";24602793]Lupasi tuoda ja kyseli lahjatoiveita, ja vaikkei niitä tiettyjä leluja olisi tuonutkaan, niin se isän tuoma lahja olisi ollut tärkeä :( Surettaa vaan aina paikata isän mokia, kun aina tulee itku...[/QUOTE]

No mitä paikkaat? Jos se exä on niin paska isä, niin mikset koita saada pitää lapset vaan ittelläs etkä edes sitä kolmea kertaa vuodessa pistä lapsiasi kärsimään ja pettymään???!!! Sanot lapsilles, että ei se mitään tuo kuitenkaan?

[QUOTE="vieras";24605682]No mitä paikkaat? Jos se exä on niin paska isä, niin mikset koita saada pitää lapset vaan ittelläs etkä edes sitä kolmea kertaa vuodessa pistä lapsiasi kärsimään ja pettymään???!!! Sanot lapsilles, että ei se mitään tuo kuitenkaan?[/QUOTE]

Ai pienille lapsille alan haukkumaan isäänsä, joka on niiden mielestä aivan mahtava. Arvaa kuinka monta kertaa on tehny mieli kertoa, kuinka mulkku se on ja saada lapset tajuamaan tilanteen, mutta oon hillinny itseni ja teen sen tulevaisuudessakin vaikka kuinka suututtais :(

Yhteistyössä