Mä olen niin vihainen miehelle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkupilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen edelleen niin vihainen miehelle etten tiedä mitä sanoisin, joten en ole puhunut hälle sanaakaan koko aamuna. En jaksa alkaa tappelemaan kun muksukin on täällä. Mies tuossa leikki vauvan kanssa ja kysyi multa, että kauanko aion olla puhumatta hänelle... En vastannut mitään.

En o varmaan koskaan ollut näin vihainen miehelle.

Eikä se siis aiemmin ole minnekkään hilpassut ''luvatta'', koska olen aina antanut mennä, mutta TÄMÄN KERRAN kun sovittiin ettei mene ja kuitenkin lähtee sai mut raivon partaalle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä olen edelleen niin vihainen miehelle etten tiedä mitä sanoisin, joten en ole puhunut hälle sanaakaan koko aamuna. En jaksa alkaa tappelemaan kun muksukin on täällä. Mies tuossa leikki vauvan kanssa ja kysyi multa, että kauanko aion olla puhumatta hänelle... En vastannut mitään.

En o varmaan koskaan ollut näin vihainen miehelle.

Eikä se siis aiemmin ole minnekkään hilpassut ''luvatta'', koska olen aina antanut mennä, mutta TÄMÄN KERRAN kun sovittiin ettei mene ja kuitenkin lähtee sai mut raivon partaalle.

LAPSELLISTA, ollu puhumatta (no en väitä etteikö mieheskin tekis lapsellisesti tolla menemisellä) ei siinä ole mitään järkeä. En myöskään oikein ymmärrä ponttia, kyllä aikuisella ihmisellä on oikeus mennä, eihän tarvitse mitään lupaa. Toki asioista on hyvä jutella ja miettiä yhdessä, mutta ei toisella ole oikeutta olla joku luvanantaja/kieltäjä.
Todennäköisesti äijäs vaan nyt nauttii kun on kesä ja on kiva olla kavereiden kanssa, onhan hän kumminkin ison osan ajasta sun kanssa ja lapsen.

Ehkä ajattelen näin kun olen itse 4 lapsen äiti (pienin alle 2kk) ja mies on ollut kesällä kavereiden kanssa, viikonloppureissuja kaksi, baarikäyntejäkin jne. Tiedän että on siellä kiltisti, niin miksi mua haittais kun menee. Helposti sitten menee taas puoli vuotta ettei tuo käy missään. Kesällä on kiva olla kavereiden kanssa mökillä jne ja ottaa rennommin. Pärjään kyllä lasten kanssa yksinkin, pääosin on kuitenkin tässä meidän kanssa.

Saat sympatiani ap! Mä en itse voi mitenkään ymmärtää millainen ihminen juoksee viihteellä mieluummin kuin on perheensä kanssa kotona.
Ja iällä ei mun mielestä ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Mun 40-vuotiaalla exällä menojalka vipattaa edelleen vaikka on lapsia. Joka viikonloppu on ihan pakko päästä ja kaveritkin on perheellisiä ihmisiä.

Yhteistyössä