Nyt kerron, minkälaiset FB-statukset minua ärsyttää!

• Viestiketjun aloittaja herkkis
  • Ensimmäinen viesti
Mua ärsyttää se, jos käydään jostain testituloksista ja farmiviesteistä ruikuttamaan. Piilottakaa ne feedistänne ja lakatkaa valittamasta! Mä itse julkaisen peliviestit vain niille kavereille, joiden tiedän samoja pelejä pelaavan, mutta en silti ymmärrä, miten joku jaksaa ottaa kierroksia siitä, jos etusivulla näkyy jotain peliviestejä. Yksi vaihtoehtohan on myös poistaa kokonaan kaverilistalta tyypit, jotka jatkuvasti ärsyttävät.

huokaus
Kaverini 2 lapsen äiti (nuorin 4v) ei ole päivääkään tehnyt töitä, manailee työkkäriin pakollista menemistä joka ei voisi vähempää kiinnostaa ja JOKA päivä valittaa kun on niiiin väsy ja pitää mennä päikkäreille (miel 2krt/pv)

Lisäksi joka ikinen päivä toivottaa kaikille aamuisin huomenta ja iltaisin hyvää yötä ja kun joku jompaan kumpaa vastaa, niin toivottaa tälle vielä henk.koht. uudestaan..

esim: Kaija sanoo: Huomenta kaikki mussukat

Seija sanoo: Huomenta

Kaija sanoo: Huomenta Seija

Maija sanoo: Huomenta

Kaija sanoo: Huomenta Maija

Ja tämä siis jokainen aamu ja ilta.. Oma vika, vois tietty kaverin poistaakkin..

Toinen kaveri taas haalii statukseensa kaikki "tykkäää/laita sydän/kirjoita viesti jos olen mielestäsi ihana/kiva/suloinen/maailmanparastyyppi- kiertojutut ja jos sellaista kiertävää ei löydy niin "miettii pähkäilee että olisikohan joku joka haluais lähtee hänen kanssaan kesällä vaikka juhlimaan, mahtaiskohan kukaan tykätä hänestä niin paljon"

Raivostuttavaa.. ;)

Just
Mun mielestä päivityksiin pitäis laittaa asioita jotka edes etäisesti vois olettaa jotakuta kiinnostavan. Vähänkö mua pidettäis hulluna jos lähettelisin tekstiviestejä/soittelisin kavereille että "nyt oon bussissa" "juon kahvia ja syön pullaa" "siivoilen kaappeja". Ketä kiinnostaa? Tai jos raportoisin työpaikan aamukahvipöydässä joka jumalan aamu mitä söin aamupalaksi?

En ymmärrä miksi se olisi kenestäkään mun kaverista yhtään sen kiinnostavampaa jos sen lukee naamakirjasta. Eli jos se on jotain mikä ei ääneen sanottuna kiinnosta ketään, älä laita päivitykseen. Ei sen nyt mitään maailmaa mullistavaa tarvi olla, mutta hei haloo, mitä ideaa päivittää feissariin "surffailen koneella", kai nyt pahvipikin tajuaa että oot koneella?

..
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Juu, liki kaikki edellä mainitut ja itsekin joskus niihin sorrun.
Mut ylipaljon mua ottaa aivoon se kun täytyy kaikki tilittää mitä on tehnyt.
" Tein makaroonilaatikon ja Vesa kakkasi samaan aikaan pottaan."
" Nyt valmiina piirakka uunissa ja siivoamaan"!
" Tehty"!!

Kivoimpia on ne iloiset ja aurinkoiset kommentit, postitiiviset taikka muuten hauskat! Toiset keksii muita paremmin nasevia kommentteja.
Anna esimerkki niistä iloisista ja aurinkoisista mitkä on hyviä! =D
Noita negatiivsiä keksii kyllä!

plääh
"Treenaamaan"
"Huh, hyvä treeni takana"
"Siivottu koko kämppä!"
"Ihanaa ruokaa tehty ja nyt perheen kanssa yhdessä laatuaikaa"
"Harvoitu koko piha, saunassa käyty ja muksut nukkuu, nyt lasillinen viiniä!"

niin
Mun yks kaveri päivittää aina tietoja omista rankoista treeneistä ja seksikkäistä alusvaatteista!?
Tyylii; "Juoksin 15km, ihana tunne! Mitenhän maratooni onnistuu kesällä.."
"Hikinen treeni takana!"
"Olipa ihana käydä sunnuntaiaamun kunniaksi rääkkitreenissä. Nyt lasten kanssa
ulos!"
"Tilasin itselleni maailman sexyimmän korseti, aah!"

Raivostuttava.

Ei ärsytä kukaan, koska mä olen piilottanut niiden statuspäivitykset joiden juttuja en halua lukea.
En ymmärrä miksi te ette tee samoin, saahan niitä käydä sitten profiilissa katsomassa jos haluaa kuulumisia kurkkia.

Mun yks tuttu on kyllästynyt niihin päivityksiin missä käsketään tykkäämään ja kopioimaan omalle seinälle ja katsomaan kuinka moni tykkää. Tässä pari statuspäivitystä sen tyypin seinältä, musta nämä on aika hauskoja.

"JOS facebook-kaverisi pyytävät sinua TYKKÄÄMÄÄN ja sitten KOPIOIMAAN tai vaikkapa LIITTÄMÄÄN se omaan STAUKSEESI, poista nämä TYYPIT kaverilistaltasi ja KATSO kuukauden päästä onko sinulla vielä KAVEREITA ?"

" Jos olet joskus nähnyt, kuullut tai muuten aistinut, kopioi tämä tai leikkaa ja liimaa tai käytä teippiä tai sinitarraa tai popniittejä, niin tiedän tai luulen tietäväni kuinka moni on nähnyt, kuullut tai muuten aistinut tai kopioinut, leikannut ja liimannut tai käyttänyt teippiä, sinitarraa tai popniittejä"

" JOS olet tullut tai TULET olemaan, tai jos olet tulossa, PAINA jotain ja kopioi FLATUKSEESI ?"

höh
Miksi pitää haalia 100-500 kaveria jotka vaan lähinnä ärsyttää?? Miten jollakulla voi oikeesti olla esim 200 kaveria? Ei kukaan ehdi huolehtia sellaisesta määrästä kavereita! Itselläni on alle 40 kaveria joista jokaisen tunnen henk koht ja muutenkn juttelisin melkein mistä vain naamatusten. Eikä mua kenenkään jutut siellä ärsytä. Kaikki kertoo omista ajatuksistaan ja tekemisistään ja se on sitä samaa mitä tehdään naamakkainkin!

=)
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Mun yks tuttu on kyllästynyt niihin päivityksiin missä käsketään tykkäämään ja kopioimaan omalle seinälle ja katsomaan kuinka moni tykkää. Tässä pari statuspäivitystä sen tyypin seinältä, musta nämä on aika hauskoja.

"JOS facebook-kaverisi pyytävät sinua TYKKÄÄMÄÄN ja sitten KOPIOIMAAN tai vaikkapa LIITTÄMÄÄN se omaan STAUKSEESI, poista nämä TYYPIT kaverilistaltasi ja KATSO kuukauden päästä onko sinulla vielä KAVEREITA ?"

" Jos olet joskus nähnyt, kuullut tai muuten aistinut, kopioi tämä tai leikkaa ja liimaa tai käytä teippiä tai sinitarraa tai popniittejä, niin tiedän tai luulen tietäväni kuinka moni on nähnyt, kuullut tai muuten aistinut tai kopioinut, leikannut ja liimannut tai käyttänyt teippiä, sinitarraa tai popniittejä"

" JOS olet tullut tai TULET olemaan, tai jos olet tulossa, PAINA jotain ja kopioi FLATUKSEESI ?"
Voisko toi viimenen sana olla ANUKSEESI niin useimmat ymmärtäs?

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Miksi pitää haalia 100-500 kaveria jotka vaan lähinnä ärsyttää?? Miten jollakulla voi oikeesti olla esim 200 kaveria? Ei kukaan ehdi huolehtia sellaisesta määrästä kavereita! Itselläni on alle 40 kaveria joista jokaisen tunnen henk koht ja muutenkn juttelisin melkein mistä vain naamatusten. Eikä mua kenenkään jutut siellä ärsytä. Kaikki kertoo omista ajatuksistaan ja tekemisistään ja se on sitä samaa mitä tehdään naamakkainkin!
Mulla ei ole turhia oikeastaan fb, turhat voisi olla vanhoja luokkakavereita joiden kuulumisia kurkin mielelläni.
Kyllä ne kaveritkin voi juttuineen ärsyttää, kyllä mä olen sata varma et mun jutut on välillä niin rassaavia ettei ihme jos joku mut piilottaa :LOL:

Juu
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:

Voisko toi viimenen sana olla ANUKSEESI niin useimmat ymmärtäs?
No kumpi on hauskempi sanaleikki, statukseesi --> flatukseesi vaiko sinun ehdottomasi statukseesi ---> anukseesi?

Niin, kaikkia hauskimpia juttuja ei kaikki ymmärrä.

höh
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Mulla ei ole turhia oikeastaan fb, turhat voisi olla vanhoja luokkakavereita joiden kuulumisia kurkin mielelläni.
Kyllä ne kaveritkin voi juttuineen ärsyttää, kyllä mä olen sata varma et mun jutut on välillä niin rassaavia ettei ihme jos joku mut piilottaa :LOL:
Eli uteliaisuutta niitä vanhoja tuttuja kerätään vai? Itse hylkään tai hyväksyn pyynnöt sillä perusteella että mitä yhteistä meillä on ollut ja haluanko ehkä saada kyseiseen ihmiseen vielä yhteyden elämässäni muutenkin. Muuten vain en ketään huoli jos joskus on tunnettukkin. Pyrin itse pitämään kaverimäärän sellaisena että voin luetella nimeltä ketä siellä on.

minua ärsyttää ne päivitykset joissa sanotaan esim. "nyt jänskättää!" ja sitten joku kysyy "mitä jänskäät?" siihen sitten vastataan että "kerron sulle sitte vaikka mesessä" Miks ees pitää laittaa mitään jos ei sitten kerrokkaa.. ärsyttää siks ku oon utelias ja haluisin tietää. =)

ja toinen mikä vähä ihmetyttää on se että kirjotetaan vaan "profiilin päivitystä" tms.. Siis what?? :eek:

Eli uteliaisuutta niitä vanhoja tuttuja kerätään vai? Itse hylkään tai hyväksyn pyynnöt sillä perusteella että mitä yhteistä meillä on ollut ja haluanko ehkä saada kyseiseen ihmiseen vielä yhteyden elämässäni muutenkin. Muuten vain en ketään huoli jos joskus on tunnettukkin. Pyrin itse pitämään kaverimäärän sellaisena että voin luetella nimeltä ketä siellä on.
Aikalailla joo uteliaisuutta :)
Kyse on ihmisistä joiden kanssa on vuosia aikoinaan viettänyt ja on ihanaa vaihtaa kuulumisia silloin tällöin ja seurailla mitä kuuluu!
Kyllä meillä on ollut hyvinkin paljon yhteistä aikoinaan joten miksi ignooraisin sellaiset ihmiset?
Ei tietenkään tarvitse mitään vuosien takaisia hyvänpäivän tuttuja hyväksyä, ei miullakaan ole kavereita siellä kun pikkuisen päälle 200.
Aikoinaan sieltä kaikki ns. turhemmat karsin pois.
Tiedän kyllä tapauksia jotka haluavat vain ne lähimmät sinne, toiset taas pyytävät jopa julkkiksetkin, kaikki tyylillään.
Tuskin se keltään pois on kuitenkaan oli kavereita 50 tai 500 :)

höh
Mietitkö sitten Sipuli mitä sinne kirjoitat ja kertooko ihmiset oikeesti siellä mitä kuuluu? Yleensähän siellä raportoidaan menemiset ja tulemiset ym tyhjänpäiväisyydet. Vai vaihdatko"oikeita" kuulumisia yksityisillä viesteillä? Vai mikä se juju on?

Mä en ymmärrä miksi teillä on kavereita siellä jos ne ärsyttää :eek: Siellä(kin) on se ruksi millä ne saa pois. Ja kuten siellä onkin yks ryhmä niin se pitää paikkansa että facebookissa ollaan kavereina mutta tosielämässä ei edes moikata. No mikä järki on ottaa semmosia kavereiksi? Ihan vaan siksikö että olis eniten kavereita listas?

Mietitkö sitten Sipuli mitä sinne kirjoitat ja kertooko ihmiset oikeesti siellä mitä kuuluu? Yleensähän siellä raportoidaan menemiset ja tulemiset ym tyhjänpäiväisyydet. Vai vaihdatko"oikeita" kuulumisia yksityisillä viesteillä? Vai mikä se juju on?
Yksityisviesteillä joo ja privachatissa.
Mä en juuri messengeriäkään käytä enää, siellä on helpompi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:
jos sitten lopettaisivat sen vihjailun. Vai pitääkö joku siitä vihjailun jännityksestä ehkä?
Vihjailijoille vois kirjoittaa vaikka että "hmm, tuosta tulikin mieleen yks juttu..." ja sit jos se kysyy että mikä, MIKÄ, niin laittaa vaan pelkän :) -hymiön :D

Uaaaaah
Mua ärsyttää yhden tutun päivitykset, ja ainoostaan siksi että joka hemmetin päivitys liittyy jotenkin zumbaan. Siis
"ihanaa, kohta zumbaan!"
"tuli just ihanalta zumbatunnilta!"
"nyt tyttöjen kanssa torille ja sitten zumbaan!"
"olipa ihanat zumbatreenit!"
"zumbaaaaaa!"
"onpa hyvä olo, zumbatreenit takana!"

Siis ihan oikeasti, joka päivä uus päivitys, ja joka ikisessä on mainittuna "zumba"-sana.

Hips
Itse ihemettelin pitkään miksi yhdellä kaverilla on numeroita päivityksissä. Kunnes hoksasin, että laski kuinka monta päivää on viikonloppuun. Argh!
Siis maanataina luki "5" tiistaina "4" jne kunnes perjantaina illalla kirjoitti "0 -> RYYPPÄÄMÄÄN"
Ja taas sama seuraavalla viikolla.... Ei ehkä kaiksita tähdellisintä informaatiota...

sksk
Minua ärsyttää etenkin eräs kaverilistalta löytyvä(teinityttö) jolla vähänväliä melankolisia lausahduksia ja "Elämäni ehkä hirvein päivä" "ei ole koskaan ollut näin onnellinen" " Niin rikki" ja jos joku keksii kysyä, että no mikä nyt, niin ei tietysti voi vastata. Ja jos vastaa, niin vastaus on "Pitkä juttu, en jaksa kertoa". Niin ja jos joutuu eroon rakkaasta poikaystävästään esimerkiksi kahdeksi päiväksi, niin sitten sitä pitää hehkuttaa joka statuksessa, kuinka sydämeen sattuu kun ei rakasta nää. Ja yhdessä ikuisesti. Jne.

Eli nämä vihjailut on ihan pahimpia...

Yhteistyössä