Nyt kerron, minkälaiset FB-statukset minua ärsyttää!

• Viestiketjun aloittaja herkkis
  • Ensimmäinen viesti
farmari myös
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua ärsyttää yks urpo, joka kommentoi jokaikistä joka pääsee farmvillessä tason ylöspäin: "Onnea Liisa!!!" (Liisan paikalle mikä tahansa nimi)
Onkohan meillä sama naapuri :eek: Mietin joskus, että onko muuta elämää. Miten voi ottaa jonkun pelin niin vakavasti.

Milla
Alkuperäinen kirjoittaja farmari myös:
Mua ärsyttää yks urpo, joka kommentoi jokaikistä joka pääsee farmvillessä tason ylöspäin: "Onnea Liisa!!!" (Liisan paikalle mikä tahansa nimi)
Onkohan meillä sama naapuri :eek: Mietin joskus, että onko muuta elämää. Miten voi ottaa jonkun pelin niin vakavasti.
Hei onko mullakin tämä sama tyyppi! Ihan sama mihin vuorokaudenaikaan tahansa menee naamakirjaan ja farmille, tämä tyyppi on siellä :eek:

4
Mua ärsyttää yhden sukulaisen päivitykset - jotka vaihtuu minuutin välein... Koko seinä on vain niitä täynnä:
-ihanaa, hyvä mieli -> kuluu minuutti pari -> Vit...a niin sairaasti yhet tyypit -> poistin kaverilistalta porukkaa, mulle ei vittu...a -> Minulla on maailman ihanin mies jnejne.
Pientä mielialavaihtelua taitaa siis olla kyseisellä ihmisellä :D

sammakko
Sellaiset, joissa kotiäiti kirjoittaa joka ikisen tekemänsä kotityön,tyyliin "Huh huh, aamupala tehty, lapset syötetty, talo imuroitu, kolme koneellista pyykkiä pesty ja viikattu, ruoka laitettu, koirat lenkitetty, verhot vaihdettu. Nyt ulos lasten kanssa <3<3<3<3<3<3<" Ja tämä siis puolilota päivin, illalla sitten uusi satsi tehtyjä töitä ja sydämiä.

:D
minua pisti naurattamaan oikein todenteolla yks status:
Emäntä kirjoitti: "Ihanaa kun meidän suhteessa kumpikaan ei ole tossun alla."
Ukko kommentoi: "Kyllä Rakkaani <3"

:D En tiijä mikä tuossa vain niin pisti silmään, jotenkin vaan niin yksinkertaisen läpinäkyvää! :D

..
kateellisten marinaa taas. mut joo ei sille tietty mitää voi jos oma elämä nii paska ettei kestä muiden iloja. ;)
mistä pitäis olla kateellinen? :D
mä en tiiä muista mutta mulle FB ei oo päiväkirja mihin pitää jokaista paskahätää ja mahanvääntöä ilmoittaa. ja jos oikeesti tapahtuu jotain hienoa niin kertois suoraan ilman kalastelua.

h,m
En tiedä miten yleistä tämä on, mutta yksi pariskunta fb:ssa kommentoi koko ajan toistensa statuksia. Siis luulisi että olisi ihan kiva saada muiltakin niitä kommentteja ja että voisivat keskenänsä jutella asioista eikä fb:n kautta.. (jotenkin ne lässytyksen tympii fb:ssa) Etenkin se nainen on jotenkin hirveän.. hmm.. olisiko agressiivinen oikea sana? Jos joku ehtii kommentoimaan hänen miehen statusta ennen häntä niin jotenkin lyttää sen edellisen kommentin aina.. vaikkei siis tuntisi edes sitä kommentoijaa.

Sitäkin olen miettinyt, että kun tiedän heillä olevan vain yksi kone niin onhan se vähän hassua että ensin toinen on koneella fb:ssa, sitten kohta se toinen tulee siihen ja käy kommentoimassa, sitten taas vaihtavat paikkaa jne. jne. :D

Myönnän itse kuuluvani noihin viikonpäivien ilmoittajiin ;)

tutun kuuloista...
Alkuperäinen kirjoittaja h:
En tiedä miten yleistä tämä on, mutta yksi pariskunta fb:ssa kommentoi koko ajan toistensa statuksia. Siis luulisi että olisi ihan kiva saada muiltakin niitä kommentteja ja että voisivat keskenänsä jutella asioista eikä fb:n kautta.. (jotenkin ne lässytyksen tympii fb:ssa) Etenkin se nainen on jotenkin hirveän.. hmm.. olisiko agressiivinen oikea sana? Jos joku ehtii kommentoimaan hänen miehen statusta ennen häntä niin jotenkin lyttää sen edellisen kommentin aina.. vaikkei siis tuntisi edes sitä kommentoijaa.

Sitäkin olen miettinyt, että kun tiedän heillä olevan vain yksi kone niin onhan se vähän hassua että ensin toinen on koneella fb:ssa, sitten kohta se toinen tulee siihen ja käy kommentoimassa, sitten taas vaihtavat paikkaa jne. jne. :D

Myönnän itse kuuluvani noihin viikonpäivien ilmoittajiin ;)
Tunnemmekohan saman pariskunnan :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huju:
mua taas ärsyttää statukset "jännittää...." " odottaa innolla ensi torstaita" "sai kuulla jotain kamalaa" tai muut vastaavat, joilla kalastellaan toiset kyselemään. Aaarrgh! Jos haluaa jotain kertoa, niin antaa tulla vaan suoraan.
Vielä ärsyttävämpää että sit kun kysyy niin vastaus on että "se on salaisuus" tai jotain muuta idioottimaista. Miksi kertoa mitään jos ei halua kertoa???

ehkä..
Alkuperäinen kirjoittaja huju:
mua taas ärsyttää statukset "jännittää...." " odottaa innolla ensi torstaita" "sai kuulla jotain kamalaa" tai muut vastaavat, joilla kalastellaan toiset kyselemään. Aaarrgh! Jos haluaa jotain kertoa, niin antaa tulla vaan suoraan.
Vielä ärsyttävämpää että sit kun kysyy niin vastaus on että "se on salaisuus" tai jotain muuta idioottimaista. Miksi kertoa mitään jos ei halua kertoa???
Jotta kaikki voisivat kadehtia kuinka kyseisen ihmisen elämä on niin jännittävää...
Minun yksi tuttava kirjoittaa esim. "Ei tykkää yhtään, Ei." Sitten jos kysyy, että no mikä on? Niin ei suostu kertomaan ---

?
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä olen yksinkerstaisesti blokannut ne ihmiset, jotka mua ärsyttävät jollain tavoin statustensa kanssa :)
ootko siis poistanut ihmisiä listalta vai ihan vain piilottanut heidän jutut? Vai voiko jonkun tietyn henkilön juttuja piilottaa?

nn
mua ärsyttää nämä: 7 koneellistä pyykkiä pesty, ruoka laitettu, yläkerran makkarit tapetoitu, vessa laatotettu, kakku leivottu lasten kerhoon ja nyt viettämään rakkausaikaa ihanien rakkausmussukoiden kanssa.

Ja tätä tulee joka päivä yhdeltä tietyltä henkilöltä... Kyllä mäkin saan paljon päivässä aikaan, mutta en mä sitä koko ajan fb:ssä raportoi!!! ja vielä kun nuo tilapäivityset on oikeasti tollasia piiiiiiitkiä juttuja päivän tapahtumista jne.

nn
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
mua ärsyttää nämä: 7 koneellistä pyykkiä pesty, ruoka laitettu, yläkerran makkarit tapetoitu, vessa laatotettu, kakku leivottu lasten kerhoon ja nyt viettämään rakkausaikaa ihanien rakkausmussukoiden kanssa.

Ja tätä tulee joka päivä yhdeltä tietyltä henkilöltä... Kyllä mäkin saan paljon päivässä aikaan, mutta en mä sitä koko ajan fb:ssä raportoi!!! ja vielä kun nuo tilapäivityset on oikeasti tollasia piiiiiiitkiä juttuja päivän tapahtumista jne.
ja sitten tulee kommentteja perään,että miten sä jaksat, miten sulla riittää energiaa jne... huuuuuuuuuuuuuoh!

mie
tä ny tei ihan liity tähän mutta sinne päin, mutta

TUNNETTEKO TE KAIKKI MUN ÄIJÄN?

mulla meni hermo kun kotona äijä ei voinu tehdä mitään ennenkö oli sen statuksessaan ilmottanu.. ja ärsytti ihan niin paljon aloin että aloin jopa päätäni aukomaan kun ei se päässy hernekeittookaan tekeen etteikö se olisi sitä siellä kailottanu.. nyttemmin se ei kyllä fb:ees kauheesti enään viihdy, jotenkin se helpottaa kautta nopeuttaa meidän elämää =)

Kaikki muu on ihan ok.
Mutta eräs asia minua ärsyttää ihan hirveästi, nimittäin ne mukaviisaat taiteilijasiteeraukset, lausahduksia kirjoista, jonkun merkkihenkilön sanonnat, tai laulunsanojen kopsaaminen, joita jotkut sinne laittelevat.

vieras
Sit ne typerääkin typerämmät testit, esim. "Pirjo kysyi taikapeililtä neuvoa, peili vastasi: Hymysi on lumoavan kaunis" tai joku testi, että miten puutteessa olet "Pekka on 89 % puutteessa"

:headwall:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Alkuperäinen kirjoittaja farmari myös:
Hei onko mullakin tämä sama tyyppi! Ihan sama mihin vuorokaudenaikaan tahansa menee naamakirjaan ja farmille, tämä tyyppi on siellä :eek:
Sit se myös kärppänä nappaa kaikki, siis ihan kaikki, kokoelmajutut, yllätysmunat, bensat, ihan kaikki. Ja jokaikisestä pitää myös tykätä. Mä en ymmärrä, miten se voi vahtia niitä päivityksiä jostain aamukahdeksasta puoleen yöhön :eek:

bvc
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
tä ny tei ihan liity tähän mutta sinne päin, mutta

TUNNETTEKO TE KAIKKI MUN ÄIJÄN?

mulla meni hermo kun kotona äijä ei voinu tehdä mitään ennenkö oli sen statuksessaan ilmottanu.. ja ärsytti ihan niin paljon aloin että aloin jopa päätäni aukomaan kun ei se päässy hernekeittookaan tekeen etteikö se olisi sitä siellä kailottanu.. nyttemmin se ei kyllä fb:ees kauheesti enään viihdy, jotenkin se helpottaa kautta nopeuttaa meidän elämää =)
heheheh :)

fdg
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Kaikki muu on ihan ok.
Mutta eräs asia minua ärsyttää ihan hirveästi, nimittäin ne mukaviisaat taiteilijasiteeraukset, lausahduksia kirjoista, jonkun merkkihenkilön sanonnat, tai laulunsanojen kopsaaminen, joita jotkut sinne laittelevat.
Minua taas kinnostaisi joku tällainen jos siis jotenkin oikeesti liittyy sen ihmisen elämään. Eniten kyllästyttää sellainen yli arkinen raportointi päivän töistä. Jos osaa huumorilla kertoa niin se on ihan hauskaa. Joillain on sekin taito. Mutta tosiaan luulen, että läheisiä ihmisiä kiinnostaa eriasiat kuyin vieraampia.

Yhteistyössä