Nyt kerron, minkälaiset FB-statukset minua ärsyttää!

• Viestiketjun aloittaja herkkis
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja se on muuten nyt TIISTAI:
ja mua ärsyttää perjantaisin ja maanantaisin ne viikonpäivätiedotukset! :headwall:
"PERJANTAI!!!"
"VIHDOIN ALKAA VIIKONLOPPU!"
"SE ON PER-JAN-TAI!"
"JIHUU, PERJANTAI!!!!"

ja sitten maanantaina:
"se ois taas maanantai ja arki."
"maanantait on perseestä."
"maanantai."
"maanantai,vituttaa."

ihan niinku en ite tietäis mikä päivä on! ja miksei sitten aleta päivitell vaikkapa keskiviikkoa.
"keskiviikko."
:LOL:

Peesi tälle.

raivopallo
Ärsyttäviä sellaiset, kun yhdellä ja samalla tyypillä muka koko ajan jotain niin mystistä ja jännää menossa elämässä ja aina tapahtuu ja sit on niitä salaperäisiä statuksia. Tosiasiassa se on sitä yhtä samaa kuvioita, asioiden paisuttelua ja tikusta asiaa. Sit vielä mainitsee aina et "tätä ei sit ehkä kaikki tajuu, vaan sisäpiiri voi arvata mist on kyse". Eikö sit voi laittaa ne statukset saman tien näkyväksi sille sisäpiirille. Ja sit kun näitä tulee sen 4 kertaa päivässä samalta tyypiltä.

Sit toinen inhokki on se, kun pariskunta (yleensä kylläkin vain se nainen) kertoo, mitä kaikkea aikookaan harrastaa miehensä kanssa peittojen alla ja mitä he toivoisivat siitä seuraavan:eek: Yöök..

Mut ihan eniten mua risoo ne kaikenmaailman typerät testitulokset, jotka tukkii mun feedin. Siis, oikeasti. Pitääkö ihan jokaikinen ajanvieteaktiviteetti jakaa spämmin muodossa kaikille? Yleensä ne testit on vielä pääsääntöisesti tylsiä ja sisältävät junttimaista kieltä ja "huumoria". Sitten vielä pitää kommentoida niihin tuloksiin jotain kulunutta ja yhdentekevää monien hymiöiden kera. Jee!

farmville
Mua rasittaa kans kaikki testitulokset, mikä pakko niitä on kaikille julkaista? Ja sit nämä Farmvillen pelaajat jotka kerjää jotain kanakopin osia tms "vielä puuttuu sitä, tätä ja tuota".

..
Alkuperäinen kirjoittaja farmville:
Mua rasittaa kans kaikki testitulokset, mikä pakko niitä on kaikille julkaista? Ja sit nämä Farmvillen pelaajat jotka kerjää jotain kanakopin osia tms "vielä puuttuu sitä, tätä ja tuota".
niitä pelejä voi piilottaa ilman et kaveri menee piiloon.

vieras
mua ärsyttää just kaikki ihguilut. "vietti ihanan illan rakkaan kanssa" "käytiin kaupungilla koko perhe, rakkaimmat saivat uudet paidat <3" "nextweek my dream com true" yms muut ton tyyliset.

just juu
-eräs kaveri ei muusta osaa puhua kuin tänään syödään..kävin syömässä..söin....

-eräs taas kertoo jotenkin vihjailevaan sävyyn jotakin mutta ei kuitenkaan kerro ja sitten jos joku arvuuttelijoista sen meinaa arvata poistaa hän koko ketjun?

-Eräs on ihan outo hiihtäjä, kertoo kuinka mies mättää kuonoon mutta samalla kertoo kuinka rakastaa häntä?

- yksi omituinen tyyppi löytyy vielä kun kaveri suuttuu jos en lähde hänen ehdottamiin ryhmiin,
minua ei taas kiinnostanut yhteen ryhmään liittyä niin kaveri suuttui ja laittoi viestiä emme ole enään kavereita!

-On yksi muuten ihan kiva kaveri mutta hänellä on pikku perhe täydellinen 'kulissi'
Lapset laitetaan joka viikonlopuksi milloin kenellekin hoitoon.
Kerran sitten sattui että kaikilla hoitajilla olikin omaa menoa niin olikin tälle äidille maailmanloppu :( itki jopa kuinka katuu että kaikki 3 lasta on edes koskaan hankkinut kun ei kukaan tahdo hoitaa heidän kullannuppusia. Kun muistutin että eihän heidän kuitenkaan tarvi hoitaa omia lapsiaan kuin muutaman keran vuodessa viikoloppuna niin hän suuttui sillä en kuulemma tajua että toisilla on myös omakin elämä kun minä kuitenkin olen aina hoitanut lapsemme jopa viikonloppuisikin kotona en hoidattanut muilla niin en voi tajuta kuinka toisille se omakin elämä on tärkeää.

Mua ärsyttää sellaiset joissa kuvataan jatkuvasti että mitä tekee.
Esim.
"Alkaa tekeen aamupalaa"
"Nyt syöty ja seuraavaks ulkoileen"
"Nyt on ulkoiltu ja seuraavaksi päiväkahvit"
"Päiväkahvit juotu ja seuraavaksi siivousta"
"Nyt on siivottu. Mitäs sitten?"
jne.

Onko se jotain näyttämisen halua kun koko ajan kertoo FB:ssä että mitä tekee?
Ettei vaan ainakaan laiskottele :D Äiti ihmiset varsinkin jaksaa koko ajan päivitellä että mitä tekee.

vive
Ärsyttävimpiä ovat ne vihjailevat jutut. Ei ole ollenkaan korrektia kerjätä toisilta lisätietoja tarkoituksella. Luulen että moni vihjailija vielä suuttuu mielessään jos kukaan ei kysele lisää. Minä en ainakaan kysele :D

v
Mitkäs sitten on niitä hyviä päivityksiä, kun lähes kaikki on nyt tuomittu huonoksi? Ei saa valittaa, mutta ei saa olla iloinenkaan. Ei saa olla salaperäinen, mutta ei kaikkea saa silti kertoa.

anu
minua myös ehkä eniten ärsyttää vihjailijat, joilta sit jos joku kysyy että no mikäs nyt on? niin ei voi vastata tai vihjaillaan vielä enemmän. mitä sit sanoo mitään jos ei aio edes kertoa!?

ja toisena varmaan sit nämä koko päivän raportoivat, siis 5 päivitystä päivässä, tyyliin mitä syö, milloin menee ulos, milloin siivoaa... ketä kiinnostaa? kyllä sit joskus voi jotain kirjoittaa, tyyliin nyt tuli kokattua niin hyvä ruokaa että.. ja jakaa vaikka resepti jos joku kysyy.. mut jos se on joka päiväistä tai edes joka viikkoista niin menee liiallisuuksiin.

Mulla on miespuolinen ystävä joka vaihtaa vähänväliä naista. Naiset luonnollisestikin ilmestyvät "kavereiksi" tapaamisen jälkeen. Naisettomassa tilassa mies vinkuu kokoajan naisettomuuttaan ja sitten tyhjentää koko sivun ja tilalle ilmestyy statuksia " elämä on "heart" ja vastaavia. Tämä tapahtuu noi kahden kk:n välein ja suhteet kestää yleensä sen reilun kuukauden.

anu
hyviä: esim nyt kavereillani "hyvä mieli ja hiljainen talo" - tulee oikeasti ihan hyvä mieli kun lukee että jollain menee kivasti!
tai sit hyviä on sellaiset tosielämän hauskat sattumukset joista kirjoittaa muille, saa hyvät naurut!

Huvittavaa on myös yksi kaveri, joka on joka toinen viikko sinkku, joka toinen parisuhteessa. Mies vaan vaihtuu siinä välissä. Korkeintaan kolme viikkoa on aina parisuhteessa, on "murun kainalossa, muru tekee ruokaa" jne. Ja sitten hupsista, miehet on perseestä ja sinkkuina ollaan. Ikää on kuitenkin jo 35, että....

Samainen tyyppi näköjään päivittää myös kesken työpäivän: "lasten kanssa ulkona, lasten kanssa syömässä" :eek:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja raivopallo:
Ärsyttäviä sellaiset, kun yhdellä ja samalla tyypillä muka koko ajan jotain niin mystistä ja jännää menossa elämässä ja aina tapahtuu ja sit on niitä salaperäisiä statuksia. Tosiasiassa se on sitä yhtä samaa kuvioita, asioiden paisuttelua ja tikusta asiaa. Sit vielä mainitsee aina et "tätä ei sit ehkä kaikki tajuu, vaan sisäpiiri voi arvata mist on kyse". Eikö sit voi laittaa ne statukset saman tien näkyväksi sille sisäpiirille. Ja sit kun näitä tulee sen 4 kertaa päivässä samalta tyypiltä.

Sit toinen inhokki on se, kun pariskunta (yleensä kylläkin vain se nainen) kertoo, mitä kaikkea aikookaan harrastaa miehensä kanssa peittojen alla ja mitä he toivoisivat siitä seuraavan:eek: Yöök..

Mut ihan eniten mua risoo ne kaikenmaailman typerät testitulokset, jotka tukkii mun feedin. Siis, oikeasti. Pitääkö ihan jokaikinen ajanvieteaktiviteetti jakaa spämmin muodossa kaikille? Yleensä ne testit on vielä pääsääntöisesti tylsiä ja sisältävät junttimaista kieltä ja "huumoria". Sitten vielä pitää kommentoida niihin tuloksiin jotain kulunutta ja yhdentekevää monien hymiöiden kera. Jee!
Sä voit ne tukkivat testitulokset plokata pois sun uutisvirrasta.. ;)
klikkaa sen uutisen kohdalla oikeella puolella, ja siin tulee sitte vaihtoehdot..

mie
Mä oon varmaan kaikkiin näihin sortunu joskuis, mutta ero on mun mielestä siinä ettei tee sitä jakuvasti. Joskus saatan kirjoittaa mitä olen syönyt, mutten tee sitä joka päivä en edes joka viikko jne. Ärsyttää lähinnä ne joiden statukset on ennalta arvattavissa, eli ne noudattaa aina samaa kaavaa.
Yksi esimerkki on tälläinen äiti joka ilmoittaa amuisin kuinka monelta heräsivät ja ainahan se on liian aikasin.
Seuraavaksi tulee päivtys aamiaisesta, ulkoilusta, lounaasta, raporttia kuinka hyvin/huonosti lapsi on nukahtanut päiväunille, sitten raportoidaan askareet jotka on tehty päiväunien aikan ja perään iltaruuat, lapsen nukkumaanmeno ja iltamässäilyt+telkkariohjelmat joita aikoo katsoa, tämä siis pitää sisällään n.10 päivitystä......argh

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Huvittavaa on myös yksi kaveri, joka on joka toinen viikko sinkku, joka toinen parisuhteessa. Mies vaan vaihtuu siinä välissä. Korkeintaan kolme viikkoa on aina parisuhteessa, on "murun kainalossa, muru tekee ruokaa" jne. Ja sitten hupsista, miehet on perseestä ja sinkkuina ollaan. Ikää on kuitenkin jo 35, että....

Samainen tyyppi näköjään päivittää myös kesken työpäivän: "lasten kanssa ulkona, lasten kanssa syömässä" :eek:
Tehokas tyyppi, yhtäaikaa töissä ja lasten kanssa. :xmas: Vai työskenteleekö hän kotona?

Tehokas tyyppi, yhtäaikaa töissä ja lasten kanssa. :xmas: Vai työskenteleekö hän kotona?
Lastenhoitaja päiväkodissa.

raivopallo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja raivopallo:

Sä voit ne tukkivat testitulokset plokata pois sun uutisvirrasta.. ;)
klikkaa sen uutisen kohdalla oikeella puolella, ja siin tulee sitte vaihtoehdot..
Niin voin, mutta kun niitä testejä on miljoonia erilaisia, niin ei se estäminen auta, kun hetken päästä feedi täyttyy jälleen uusista testeistä eikä jaksa koko fb-hetkeä käyttää niiden poistelemiseen.

vieras
myös arsyttää jos jonkun päivitykset on vaan "tänään iltaan/aamuun/yöhön" "tänään/huomenna/viikonloppuna vapaalla". Pelkkää työvuorolistan kertomista... tosi mielenkiinnotonta.

Lastenhoitaja päiväkodissa.
Ai no sitten, mä kuvittelin että puhuu omista lapsistaan. :D Mutta juu, aika, hmmmm, "hassua" päivittää tilaansa kesken työpäivääkin. :eek: Ja varsinkin jos päivitykset ovat tuota luokkaa.

Noloa
Vähän offtopic mut kaikkein paras yrjö-statuspäivitys oli se kun yks tuttu suureen ääneen kirosi fb:ssä viime viikolla että lapsi oksentaa. Seuraavana päivänä ko. perhe oli kuitenkin kyläilemässä. Ja tästä seuraavana päivänä saman perheen toinen lapsi oksensi.
Nyt sitten tartunnan saaneet kyläily perheet kiroilevat tautia ja tämä tartuttaja kirkkain silmin kommentoi "Ei me tiedetty että oltiin kipeitä", vaikka statuspäivitykset kertoivat ihan muuta.

Yhteistyössä