Nyt kerron, minkälaiset FB-statukset minua ärsyttää!

• Viestiketjun aloittaja herkkis
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Uaaaaah:
Mua ärsyttää yhden tutun päivitykset, ja ainoostaan siksi että joka hemmetin päivitys liittyy jotenkin zumbaan. Siis
"ihanaa, kohta zumbaan!"
"tuli just ihanalta zumbatunnilta!"
"nyt tyttöjen kanssa torille ja sitten zumbaan!"
"olipa ihanat zumbatreenit!"
"zumbaaaaaa!"
"onpa hyvä olo, zumbatreenit takana!"

Siis ihan oikeasti, joka päivä uus päivitys, ja joka ikisessä on mainittuna "zumba"-sana.
meil on vissiin sama tyyppi kaverina...

tänään tuli ekan kerran sellanen status että veti mut sanattomaksi...

Tuttava laittoi statukseensa tiedon, että oli sekstaillu miehensä kanssa auton takakontissa... Kaikki muut mä vielä "sulatan", mutta tarviiko siellä seksielämästäänki jo alkaa hehkutella... :$

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
tänään tuli ekan kerran sellanen status että veti mut sanattomaksi...

Tuttava laittoi statukseensa tiedon, että oli sekstaillu miehensä kanssa auton takakontissa... Kaikki muut mä vielä "sulatan", mutta tarviiko siellä seksielämästäänki jo alkaa hehkutella... :$
No ohhoh :O

mintunkukka
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
tällaiset on kans tosi jänniä
"tekee mieli kahvia"
"menee keittämään kahvia"
"no niin nyt kahvi juotu, kohta kauppaan"
"menee kauppaan"
wtf??? :eek:
Pahimmassa tapauksessa tyyppi vielä puhelimesta päivittää "kaupassa, mitä ostaisi?"
Oikeesti?:D:eek:
Mä nauran tälle et vauvakin säpsähti.

mintunkukka
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Mun yks tuttu on kyllästynyt niihin päivityksiin missä käsketään tykkäämään ja kopioimaan omalle seinälle ja katsomaan kuinka moni tykkää. Tässä pari statuspäivitystä sen tyypin seinältä, musta nämä on aika hauskoja.

"JOS facebook-kaverisi pyytävät sinua TYKKÄÄMÄÄN ja sitten KOPIOIMAAN tai vaikkapa LIITTÄMÄÄN se omaan STAUKSEESI, poista nämä TYYPIT kaverilistaltasi ja KATSO kuukauden päästä onko sinulla vielä KAVEREITA ?"

" Jos olet joskus nähnyt, kuullut tai muuten aistinut, kopioi tämä tai leikkaa ja liimaa tai käytä teippiä tai sinitarraa tai popniittejä, niin tiedän tai luulen tietäväni kuinka moni on nähnyt, kuullut tai muuten aistinut tai kopioinut, leikannut ja liimannut tai käyttänyt teippiä, sinitarraa tai popniittejä"

" JOS olet tullut tai TULET olemaan, tai jos olet tulossa, PAINA jotain ja kopioi FLATUKSEESI ?"
Tämä on ainut mikä minua ärsyttää.

Hitto et nauratti olla Fb:ssa samaan aikaan ja katsella etusivulle pläjähtäviä päivityksiä :D Yksikään ei päässyt läpi tästä kaksplussan Ärsyttävät päivitykset ketjusta :LOL:

Itse syyllistyn ties mihin, enkä ota sitä vakavasti... kyl mua kiinnostaa läheisteni kahvihetket ja arjen asiat kauppalistoja myöten, vieraampien tai aina itseäni ärsyttävien jätän lukematta. En jaksa niin pienistä välittää. Mulle Fb on ajankulua ja tapa pitää yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja huju:
mua taas ärsyttää statukset "jännittää...." " odottaa innolla ensi torstaita" "sai kuulla jotain kamalaa" tai muut vastaavat, joilla kalastellaan toiset kyselemään. Aaarrgh! Jos haluaa jotain kertoa, niin antaa tulla vaan suoraan.
Nimenomaan.
Peesi.... ja sit nää "enää viis päivää...." mutta unohdetaan kertoa, että MIHIN?

vieras
Kaikki itsesäälissä riepovat päivitykset.
Ja erään henkilön viiden minuutin välein vaihtuvat "iloinen <3" ja "vitttttuuntunut" päivitykset. ARGH!

Ei sitä muutenkaan tarvitse joka tekemistään päivittää statukseen. Näitäkin on.. "taidan tehdä ruokaa, kun just heräsin".. "joo nyt on masu täysi, lähempä päikkäreille".. "otimpa tossa parin tunnin torkut, vois käydä jaskalla".. JOO KETÄ KIINNOSTAA, en yhtää ihmettele et sellasiin päivityksiin ei kukaan kommentoi mitään.

Jotain järkee sais käyttää päivityksissäkin. Ite en juuri statusta vaihtele.

FB-addikt
Hassuja olette, minua ei ärsytä kenenkään statukset. Tai jos yhtään ärsyttää, niin kommentoin siihen statukseen.
Eikun hetkinen, kerran on ärsyttänyt. Poistin henkilön saman tien ystävälistalta. Oli sellainen, "heti mulle kaikki" -tyylinen status.

Yhteistyössä