nykyajan nuoriso, kamalaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Kävi sitten neiti vähän rustaamassa teille :D

:laugh: :laugh: Mää kans kelasin,että nyt alkaa kaveri sekoon... =)

tai et sill on joku hätänä ja yrittää ilmottaa meille jotain :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh:
Se on kyllä aina kärppänä tähän tulossa kun persuuksensa nostaa, välillä ties mitä rustailee kun unohtaa jonkun auki.

:laugh: Mitä äiti edellä...sitä lapsi perästä :laugh:
Kiva et sä kasvatat uutta palstailijapolvea :D

Alkuperäinen kirjoittaja nurina:
Mä sit vissiinki kuulun tähän kauheaan nykynuoriso ryhmään (vm-80) On vaan menny pahasti ohi mun kohdalla tuo lasten hoivattaminen omilla vanhemmilla ja kaiken maaliman omat juoksut myös. En kyllä ees muista koska olisin viimeksi ITSE kysynyt voiko ylipäätään joku hoitaa lapsiani. Ja sama vastaus pätee myös yksinhuoltajien morkkaamis ketjuihin.
Olenkohan mä nyt epäonnistunut olemaan epäonnistunut äiti? :laugh:

Olet!Nyt kipinkapin ruinaamaan vaikka naapurin setää hoitamaan lapsiasi!
;)
Mun vanhin tytär on vm.-89 ja ihmettelee,kun monilla sen kavereilla jo lapsia ja totes,että saa tarpeeksi kotonaan lapsista,kun mun kuopus on 6kk ja siinä välissä neljä muuta! :laugh:

Sain esikoisen 16v ja mies oli 19v. Lasta oli toivottu pari vuotta. Nyt olen 24v ja meillä on 5 lasta. Lapsillamme ei ole isovanhempia tai no periaatteessa olisi, mutta olemme katkaiseet heihin välit. Mieheni kanssa olemme kaikenlisäks ainoita lapsia eikä pidetä muihinkaan sukulaisiin yhteyttä. Hyvin on kuitenkin pärjätty. Kumpikaan ei ole juossut baareissa. Lapset ovat meidän elämä. Omakotitalokin ollaan ostettu ja se on jo melkein maksettu. Inhottaa aina kaikenlainen yleistys. Kyllä meitäkin on joilla menee hyvin vaikka on lapsia saatu nuorena ja kaikilla lapsilla on sama isäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja läheltä nähnyt:
ei nuori ole valmis vielä äidiksi, kannattaa ensin elää se nuoruus ja sitten vasta hommata lapsia. kun on jo kokemusta elämästä ja osaa kantaa vastuun. ei ole järkevää tehdä lapsia, kun itsekkin on vielä lapsi.

Entäs jos kaikkia ei kiinnosta ns. elää sitä nuoruutta?? Jos elämä kiinnostaa vain sellaisena et haluaa perheen?

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Kiristäppä ponnaria vielä vähä lisää.....

Mun mielestä nuorisosta on tulossa fiksumpaa kuin omassa nuoruudessani.

Samaa mieltä. Nykynuorisolta myös odotetaan paljon pidättyväisempää käytöstä. Riehumista ei enää pidetä normaalina ja huumeet ja alkoholi kuuluu nuorten elämään paljon vähäsemmässä määrin, kuin 90-luvun lapsosilla.

Yhteistyössä