No kymmenen vuoden päästä ne vasta hanat aukeaa kun curling-lapset teinistyvät ja hilluvat kaduilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:Kävi sitten neiti vähän rustaamassa teille![]()
![]()
Mää kans kelasin,että nyt alkaa kaveri sekoon... =)
tai et sill on joku hätänä ja yrittää ilmottaa meille jotain![]()
![]()
![]()
![]()
Se on kyllä aina kärppänä tähän tulossa kun persuuksensa nostaa, välillä ties mitä rustailee kun unohtaa jonkun auki.
Alkuperäinen kirjoittaja nurina:Mä sit vissiinki kuulun tähän kauheaan nykynuoriso ryhmään (vm-80) On vaan menny pahasti ohi mun kohdalla tuo lasten hoivattaminen omilla vanhemmilla ja kaiken maaliman omat juoksut myös. En kyllä ees muista koska olisin viimeksi ITSE kysynyt voiko ylipäätään joku hoitaa lapsiani. Ja sama vastaus pätee myös yksinhuoltajien morkkaamis ketjuihin.
Olenkohan mä nyt epäonnistunut olemaan epäonnistunut äiti?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Kiristäppä ponnaria vielä vähä lisää.....
Mun mielestä nuorisosta on tulossa fiksumpaa kuin omassa nuoruudessani.
Höh ??
Alkuperäinen kirjoittaja läheltä nähnyt:ei nuori ole valmis vielä äidiksi, kannattaa ensin elää se nuoruus ja sitten vasta hommata lapsia. kun on jo kokemusta elämästä ja osaa kantaa vastuun. ei ole järkevää tehdä lapsia, kun itsekkin on vielä lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Kiristäppä ponnaria vielä vähä lisää.....
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Kiristäppä ponnaria vielä vähä lisää.....