S
Satu
Vieras
Europen carrie joka just soi novalla. Taisi olla vuosi 1987. Ihania hitaita on vaikka kuinka paljon ja kaikkiin liittyy jokin muisto kun kuulee kappaleen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pirulaane:Gunnareiden Don´t cry :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Ihanimmat muistot on Scorpionsien Still loving you, Gunnareitten Don't cry ja Metallican Nothing else matters
Alkuperäinen kirjoittaja Pirulaane:Gunnareiden Don´t cry :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:murkulat - antakaa mun olla :heart: