Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Ihanimmat muistot on Scorpionsien Still loving you, Gunnareitten Don't cry ja Metallican Nothing else matters
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:XL5:n kappaleet..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pirulaane:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:murkulat - antakaa mun olla :heart:
Saako noita jostain vielä? Miun kasetista meni nauha poikki :'( vuosia sitten jo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:Europen carrie joka just soi novalla. Taisi olla vuosi 1987. Ihania hitaita on vaikka kuinka paljon ja kaikkiin liittyy jokin muisto kun kuulee kappaleen.
Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:Tämä esim. http://www.youtube.com/watch?v=_Ns59Bmqpms
Sit on jotain (siis silloin lähes kaikki ) Bon Jovin hitaat...
Hitsi kun en nyt muista niitä kahta biisiä,jotka soi aina mulla,yhdellä kasetillakin molemmat puolet täynnä vain sitä kahta..Pitääkin ettiä oisko youtubessa..