V
vertailua
Vieras
Kalun kuva ja bikinikuva on ihan eri juttu. Voi verrattata niin, että miehellä olisi uikkarikuva.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukunor:Edelliselle:Ei täällä tarvi ruveta ämmittelemään, ellet sitten puhu itsestäsi...
AP:lle sanoisin samaa, minkä täällä joku jo totesikin, että taidatte alun perinkin olla liian erilaiset toisillenne, vähän väkinäiseltä vääntämiseltä tuo kuulostaa. Itselleni särähti korvaan ( tai silmään ) tuo lapsi-asia. Jos mies ei lapsia halua, niin miksi pitää väen vängällä toista taivutella? En usko, että siitä hyvää seuraa. Ap ei kertonut ikäänsä, mutta jotenkin uskoisin hänen olevan n. 25-vuotias, voin olla väärässä, mutta jotenkin nuoren henkilön jutulta tämä oman kuvan laittaminen nettiin kuulostaa. Enkä kyllä ymmärrä, mitä siitä itsellensä saa, jos joku käy niitä kuvia arvostelemassa, aika limanuljaska touhulta kuulostaa. Mutta tämä on siis minun, pullavan keski-ikäisen naisen mielipide.
Sitä minä ihmettelen, että ap tästä kertoi miehellensä? No, oli syy mikä tahansa, niin miehen reaktio on minusta aika paljon puhuva, siis että häntä on loukattu,voihan jehna!
Paha mennä näillä tiedoilla neuvomaan, mutta sanonpa nyt kuitenkin, että ap:n kannattaisi etsiä sellainen mies, jolta sitä huomiota tarpeekseen saa, tai sitten kasvaa sen suhteen aikuiseksi. Ja lapsia pitäisi tehdä sellaisen miehen kanssa, joka isäksi haluaa. No ni, olen puhunut, läpiä päähäni tod. näk. : )
Alkuperäinen kirjoittaja Anzullina (vierailija):Olen miettinyt kovasti tätä nykyään niin monen "harrastusta" laittaa omia kuviaan ja nimenomaan alaston- tai bikinikuvia jonnekin nettisivustolle. En keksi muuta selitystä kuin sen että ko.ihmiset ovat jollain narsistisella tavalla häiriintyneitä. On jotenkin mukava kuulla miten miehet kommentoivat sun muotoja, ulkonäköä jne. Eihän oikeasti itsensä kanssa sinut oleva ja vähänkään moraalia tunteva sellaista tee. Ymmärrän itse hyvin miehesi kommentit ja minua ainakin hävettäisi niin vietävästi. Et ole selvästikään henkiseltä kannalta kunnossa mutta totta kai virhearvioita jokaiselle sattuu. Olisi muuten kiva tietää minkä ikäinen olet?
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Anzullina (vierailija):Olen miettinyt kovasti tätä nykyään niin monen "harrastusta" laittaa omia kuviaan ja nimenomaan alaston- tai bikinikuvia jonnekin nettisivustolle. En keksi muuta selitystä kuin sen että ko.ihmiset ovat jollain narsistisella tavalla häiriintyneitä. On jotenkin mukava kuulla miten miehet kommentoivat sun muotoja, ulkonäköä jne. Eihän oikeasti itsensä kanssa sinut oleva ja vähänkään moraalia tunteva sellaista tee. Ymmärrän itse hyvin miehesi kommentit ja minua ainakin hävettäisi niin vietävästi. Et ole selvästikään henkiseltä kannalta kunnossa mutta totta kai virhearvioita jokaiselle sattuu. Olisi muuten kiva tietää minkä ikäinen olet?
Tuollaisten kommenttien jälkeen tuskin kukaan paljastaisi yhtään mitään itsestään toiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:En voi kirjoittaa, että älä välitä, sillä tiedän, että kuitenkin välität. Mutta älä välitä, ihmisiä on monenlaisia eikä läheskään kaikki inhimillisiä. Ja jokainen - ihan jokainen - tekee virheitä. Jos olisi olemassa täydellinen ihminen, ihmisiä ei olisi. Kaikki eivät vain myönnä niitä - ja vielä pahempaa: Kaikki ei edes näe niitä.
Mites muuten nyt menee? Oletteko saaneet selvitettyä juttua mitenkään?
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:En voi kirjoittaa, että älä välitä, sillä tiedän, että kuitenkin välität. Mutta älä välitä, ihmisiä on monenlaisia eikä läheskään kaikki inhimillisiä. Ja jokainen - ihan jokainen - tekee virheitä. Jos olisi olemassa täydellinen ihminen, ihmisiä ei olisi. Kaikki eivät vain myönnä niitä - ja vielä pahempaa: Kaikki ei edes näe niitä.
Mites muuten nyt menee? Oletteko saaneet selvitettyä juttua mitenkään?
Tässä oli pitkiä keskusteluja, kurjia sanoja ja vaisuja iltoja, mutta olemme saaneet nyt selvitettyä asian ja siirtyneet eteenpäin. Meillä menee oikeastaan varsin mukavasti, jos ei huomioi lapsiasiaan liittyvää taustalla olevaa mielipide-eroa.
Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:Jos sun päässä jyskyttää: "Haluan vauvan, haluan vauvan, haluan vauvan...", on sinun pakko ottaa se huomioon. Silloin "varsin mukava" suhde mieheen ei riitä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:Jos sun päässä jyskyttää: "Haluan vauvan, haluan vauvan, haluan vauvan...", on sinun pakko ottaa se huomioon. Silloin "varsin mukava" suhde mieheen ei riitä.
Eihän se pitemmän päälle riitäkään. Sitä ei vaan halua ajatella kun on rakastunut.
Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:Nyt voi satuttaa, mutta silläkin uhalla haluan herättää:
Kun on rakastunut, haluaa vauvan. Oli sitten mies tai nainen.
En ole ikinä halunnut lapsia (ikää jo 30). Pitäisikö minun mielestäsi erota rakkaasta miesystävästäni, koska en ole alkanut haluta lapsia hänenkään kanssaan? Tarkoittaako siis vauvakuumeen puute, että en oikeasti rakasta häntä, ja olisi parempi erota? Vaikka siis en ole ikinä milloinkaan lapsia halunnut, en kenenkään kanssa, niin jos minulla olisi Se Oikea Mies niin alkaisin niitä haluamaan?Alkuperäinen kirjoittaja komppaa witchiitä:'Rakkaus haluaa lapsia.' sorry virheet
Alkuperäinen kirjoittaja no:Aiheen vierestä:
Älkää hyvät ihmiset hankkiko lapsia uusiosuhteessa, jos ikänne on 35+ ja sitten ei missään tapauksessa, jos edellisestä suhteesta on jo lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs:Rakkaus se vaatii lapsia..
että vanhemmat rakastaisivat enemmän ja rakastuisivat vähemmän. Tuntuvat menevän nämä termit sekaisin monellakin.