Noniin, kampaajalla käyty!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
Vau! Hienot hiukset! =) Mun pitäis keksiä jotain uutta mun pehkolle. Luonnonkiharat ei oo kivat.. :/

Kaikki, joilla on luonnonkiharat niin harmittelevat niitä, mut monet, joilla ei ole niin kadehtivat niitä :D Mut kai niitä on silleen vaikee laittaa? Mites jos suoristusraudalla suoristaa niin pysyykö ne suorina miten pitkään? :whistle: Tyhmä kysymys...

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Sä olet Peppi niiiiiiiiiiiiin ihq :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :saint:

*ittuileksä?? |O

EN!!!! On se nyt prkl, kun mun oletetaan aina vittuilevan, jos mä vähän pistelen syrämmiä! :laugh: :D

No, vähän ja vähän :kieh: Suhteellista kaikki on :o

Vau! Hienot hiukset! =) Mun pitäis keksiä jotain uutta mun pehkolle. Luonnonkiharat ei oo kivat.. :/

Kaikki, joilla on luonnonkiharat niin harmittelevat niitä, mut monet, joilla ei ole niin kadehtivat niitä :D Mut kai niitä on silleen vaikee laittaa? Mites jos suoristusraudalla suoristaa niin pysyykö ne suorina miten pitkään? :whistle: Tyhmä kysymys...

Oon yrittänyt raudoilla suoristaa. On aika vaivalloista puuhaa. Pysyy kyllä suorina, jollei ole esim. kostea ilma.
:/

Oon yrittänyt raudoilla suoristaa. On aika vaivalloista puuhaa. Pysyy kyllä suorina, jollei ole esim. kostea ilma.

Onks sulla pitkät vai lyhyet? Pidätkö yleensä kiinni vai auki? Onks ne kuin käkkärät? Mun yhdellä tutulla on ihan hirveen käkkärät, se pitää niitä aina vaan kiinni, jos harjaa niin menee ihan karseen näköseks ja jos pitää auki niin ne sojottaa joka suuntaan vähän "suttusesti". On kyllä kironnut hiuksensa moneen kertaan :whistle:

Onks sulla pitkät vai lyhyet? Pidätkö yleensä kiinni vai auki? Onks ne kuin käkkärät? Mun yhdellä tutulla on ihan hirveen käkkärät, se pitää niitä aina vaan kiinni, jos harjaa niin menee ihan karseen näköseks ja jos pitää auki niin ne sojottaa joka suuntaan vähän "suttusesti". On kyllä kironnut hiuksensa moneen kertaan :whistle:

Lapaluihin asti ulottuu. Yleensä on kiinni. Samalla tavalla munkin hiuksille käy, jos harjaan kuivana. Heti pesun jälkeen kun harjaa ja antaa kuivua ovat joten kuten ihmismäisen näköiset (mutta alkavat nopeasti kuitenkin hapsottamaan) . Ärsyttävät käkkärät tosiaan ovat! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Oikein kivat, onko sulla aika ohuet hiukset? Mulla itsellä on sellainen hiirenhäntä ja aattelin et joku tollanen vois olla ihan kiva, ei näyttäis niin ohuelta.

Mulla on tosi ohuet hiukset, siis ihan kauheet :| Hennot ja heiveröiset :D

Nätit hiukset, ja voi että oot suloinen :heart: =) .
Mä haluaisin tuollaisen otsiksen, mutta kun on tällainen kirottu luonnonkihara pehko niin ei onnistu |O . Tai onnistuu, jos jaksan joka aamu olla suoristamassa, mutten jaksa :| .

Oikein kivat, onko sulla aika ohuet hiukset? Mulla itsellä on sellainen hiirenhäntä ja aattelin et joku tollanen vois olla ihan kiva, ei näyttäis niin ohuelta.

Niin mullakin, ja six just ajattelin et toi malli ois hyvä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mä haluaisin tuollaisen otsiksen, mutta kun on tällainen kirottu luonnonkihara pehko niin ei onnistu |O . Tai onnistuu, jos jaksan joka aamu olla suoristamassa, mutten jaksa :| .

Kiitos :ashamed: Ai sullakin on luonnonkiharat...

Niin mullakin, ja six just ajattelin et toi malli ois hyvä :D

Joo, kyllä ne varsinkin tolleen laitettuna näyttää paksummilta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Kiitos :ashamed: Ai sullakin on luonnonkiharat...

On :'( . Tyttö raasu on myös perinyt ne (ihmekös tuo, kun miehelläkin on luonnonkiharat), samoin poika mutta sitä ei huomaa kun on siilitukka =).

mun kaveri jolla on todella voimakas luonnonkihara käy kampaajalla kemiallisessa suoristuksessa säännöllisin välein. ja ei ikinä uskois, et ne sais suoraks, mutta kampaajat on taitavia :)

Tosi hienot,mulla vähän samantyylinen leikkaus,tosin otsatukkaa en voi pitää tossa eessä ku on pyörre.
Värin suhteen annoin vapaat kädet ja aikas mielenkiintonen on :D Mutta totuin jo.

Uusimmat

Yhteistyössä