Noniin, kampaajalla käyty!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
Täälläkin muutaman päivän pohtinut, kysynyt neuvoja, vinkkejä ja ehdotuksia aiheeseen liittyen :whistle: Tyytyväinen olen. Kiitos vaan kaikille ehdotuksista!!

Täs on pari linkkiä, joista tukan näkee:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=74867307

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=74867597

Otsis siis leikattiin, sitä voi pitää joko edessä tai sitten sivulla, kun leikattiin silleen vinoon.

Huom. tukka on ollut 10h menossa ja vauhdissa, Tallinnan tuiverruksessa jne. ja naama myös, joten kuvat sen mukaisia :laugh: Pikkuisen väsymys painaa jo :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kivat.

Ja sulle nyt sopisivat millaiset tahansa hiukset.

=)

Kiitos :) Mietin sellasta sentin siiliäkin, kun kunnolla tuuli ja oli hiukset silmillä ja suussa jne. :whistle:

Kiitos muillekin :flower: Mikä väri tulee Huopatossulle?

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Kivat :) missä Tallinnassa sä oot ollu? :o et kertonu mitään!

Onks olemassa monta Tallinnaa? Ehe ehe :whistle: Tyttöjen kaa oltiin päiväristeilyllä ;)

Kiitos Kevätaurinko :wave:

Kiitos Uneton :hug: Joko se keikka loppu?? :o

Kiitos myös Wilkinsille! Kiva vähän vaihtaa lookkia, harvoin oon sen tehnytkin, piristää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Kivat :) missä Tallinnassa sä oot ollu? :o et kertonu mitään!

Onks olemassa monta Tallinnaa? Ehe ehe :whistle: Tyttöjen kaa oltiin päiväristeilyllä ;)

Kiitos Kevätaurinko :wave:

Kiitos Uneton :hug: Joko se keikka loppu?? :o

Kiitos myös Wilkinsille! Kiva vähän vaihtaa lookkia, harvoin oon sen tehnytkin, piristää :D

Moi!

Ei se oo alkanutkaan :wave:
Joskus 01-1.30 aloittavat ja voi olla etten jaksa lähtee minnekään *viikko valvottu jälleen*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kivat hiukset:) Katselin muutkin kuvat läpi ja yhdessä toisessakin kuvassa oli kivat hiukset (numero 4).
Ja ihania lapsia:)

Kiitos! Joo, noi lyhyet leikkasin viime kesänä, ekaa kertaa sillon (jos ala-astetta ei oteta mukaan) tein noin suuren muutoksen hiuksiin :D

Yhteistyössä