Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen menossa huomenna parturiin ja en tiedä että miten leikkuutan.
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:haluisin ideoita...
tää on mun viimisin tukka (älkää välittäkö humalaisesta olemuksesta)
http://irc-galleria.net/view.php?nick=naana79&image_id=60416929
paitsi et tuokin jo "vanhentunut"....
Sellaiset täyspitkät joka puolelta tuonne puoleen selkään saakka.Kasvoiltaan olen kapea ja mitinkin että millaiset hiukset minulle sopisi.Nyt haluan päästä näistä pitkistä suorista eroon ja vähän jotain tyyliä näihin.Värjätä en haluu,koskaa en oo värjännyt.Ja vaaleat on hiusten väri.Alkuperäinen kirjoittaja lisää:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen menossa huomenna parturiin ja en tiedä että miten leikkuutan.
Millaiset hiukset nykyisin on? Pitkät?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sellaiset täyspitkät joka puolelta tuonne puoleen selkään saakka.Kasvoiltaan olen kapea ja mitinkin että millaiset hiukset minulle sopisi.Nyt haluan päästä näistä pitkistä suorista eroon ja vähän jotain tyyliä näihin.Värjätä en haluu,koskaa en oo värjännyt.Ja vaaleat on hiusten väri.Alkuperäinen kirjoittaja lisää:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen menossa huomenna parturiin ja en tiedä että miten leikkuutan.
Millaiset hiukset nykyisin on? Pitkät?