Mulla niitä on useitakin, mut tässäpä pari sellaista..

Ei ole ensimmäinen eikä viimeinenkään kerta se, kun tämä tyttö saattaa simahtaa kesken nuolemisen..
Muutamia kertoja jo sattunu niin, että kapakkareissun päälle olen nukahtanut kesken kaiken kun toinen on ollut nuolemassa mua.. no ihmekös tuo, jos sievoisessa humalassa ja vieläpä väsynyt!
Toinen on vaan sit aatellu joko että onpa hän hemmetin huono nuolemaan kun toi nainen nukahti kesken kaiken..taikka sitten joku on saattanut ajatella, että kylläpä olen taitava nuolija, kun saan muijan noin raukeeseen tilaan, että oikein nukahtaa nuolemisen aikana

Nii-in, kumpikohan sitten on totta.. ehkei kumpikaan, tai jos niin toi viimeksimainittu enemmänkin.
Mutta minkäs teet jos oikein väsyttää ja oot ottanu mut silti haluttaakin ja ryhtyy sit tuollaiseen puuhaan..

Ei pitäis. Siinä menee toisella turhaa energiaa hukkaan, kun nuolee nukkuvaa naista
Sit toinen kauhee moka mielestäni on ollut se, kun multa on pari kertaa päässyt kesken ihanan nuolemisen...
PIERU!
Siis vasten toisen naamaa, kun on nuollut mua

TOSI NOLOA siis!!!
Hävetti aivan julmetusti sekin..
Joten kaikenlaista voi sattua ja sattuukin aina välillä..
Mutta mikä parasta tosta jälkimmäisestä on molemmilla seurannut vaan aivan järkyttävän makeat naurut, joten siinä sitä on sitten yritetty rauhoittua ja palata taas ""astialle"", nuolukupin äärelle niinsanotusti...