Noloin seksijuttusi?

  • Viestiketjun aloittaja Doris
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olin Vantaan Martsarissa työhaastattelussa. etsittiin myyjiöä siistiin sisätyöhön toimistolta myymään. Haastattelija Sari saapui paikalle. Ja aloitti haastattelun, Sari oli yhtä hymyä slimät säteillen ja jotenkin kiinnostunut, innostunut ja estot poissa katseli haastateltavaa kuin haluten,. Lopussa lipaisi jopa huuliaan. No tämä poika älysi, että ei ollut kohdekaan vaan vieressä istuva ruskeahiuksinen fitnesspimu.

Fitnesspimuun Sari silmönsä iski ja palkkasikin lopulta. Olikohan fitnesspimulla ja Sarilla kiihkeä yö työsopimuksen solmimisen jälkeen. Mietin vaan nolona nallina kalliolle jätettynä ja työpaikkakin jäi saamatta. Sateenkaari loistaa näin pääkaupunkiseudulla
Tyttöjen sateenkaaret ovatkin kiihottavia.

Poikien... ette halua kuulla, mitä sellaisesta ajattelen. 🤢🤮
 
vierailija
Mieleen pahat muistikuvat voivat tulla milloin vain. Vaikka niitä ei siis voi estää, niin tärkeintä on, että edes yrittää vastustaa niitä, eli ettei lähde niitä sairaita sekoiluja himoitsemaan mielessään. Eli ettei pyörittele niitä mielessään himoitakseen niitä. Sitä kai se Matt koodilla 5:28 meinaa, kun sitä sovelletaan ajatusten tasolle. Eli siis siinä missä 5:28 todellisuudessa viittaa "katsomiseen himoitakseen", niin soveltaminen ajatusten tasolle olisi: "ajatteleminen himoitakseen". Eli rennosti vaan ja armoa armon päälle, Johannes 1:16. Hyvää... yötä..?
mitä v...a mä en ymmärä yhtään mitä sä kirjoitat!
 
vierailija
Saunassa poikakaveri pyysi että pissaan hänen päälleen. Hommaa alettiin hoitamaan niin että olin ylälauteilla jalat lauteilla ja levitin pillua. Poikkis alemmalla lauteella istuen ja runkaten. Aloin juuri kusemaan niin pikkusisko jonka ei tiedetty edes tulleen kotiin paukauti oven auki. Ja hyvin äkkiä kiinni.
 
vierailija
Saunassa poikakaveri pyysi että pissaan hänen päälleen. Hommaa alettiin hoitamaan niin että olin ylälauteilla jalat lauteilla ja levitin pillua. Poikkis alemmalla lauteella istuen ja runkaten. Aloin juuri kusemaan niin pikkusisko jonka ei tiedetty edes tulleen kotiin paukauti oven auki. Ja hyvin äkkiä kiinni.
Olisiko pikku sisko tullut samanaikaan saunaan teidän kanssa??
 

Yhteistyössä