kodehu: tervetuloa mukaan ja onnea odotukseen Meillä ei juuri koirat ole reagoineet eri tavalla, ehkä vanhin uros vahtii mua välillä enemmän kuin ennen, mutta ei siitä ota selvää, sen käytös nyt vaihtelee muutenkin tuuliviirin lailla.... Tänään ne on kyllä kaikki nuuskinut mun mahaa, mutta olikohan paidassa joku mielenkiintoinen haju kummitytön synttäreiltä vai oikeastiko ne haistelee, että mitäs tuolla kummun sisällä kasvaa... No, kohta saavat alkaa totuttelemaan uusiin ääniin ja hajuihin ihan kunnolla... toivottavasti kaikki menee hyvin, stressaan hieman, että miten meidän nuorin ja aroin koira reagoi, se kun ei ole koskaan lasten kanssa ollut, tai haukkuu niille aina ihan hulluna kun pelottaa niin kauhean kovasti... Mutta varmasti rauhassa kun saa totutella niin siitä tulee lapsen paras kaveri aikanaan :heart:
Mä en saanut viime yönä nukuttua kun taas painaa vaavi rintakehää ja hengittäminen on tosi hankalaa. Inhottava tunne, sydänkin hakkaa kovempaa Toivottavasti ensi yö olisi helpompi.
Tuiskuli: juu kiva sitten jakaa vertaistukea Mun pitäisi hankkia paljon isompia vaippoja, nyt on tarpeeksi vasta noita nb-kokoisia. Tsemppiä kasvun seurantaan :hug: Mies on varmasti oikeassa, sieltä tulee pitkä ja hoikka tyttö
Voikaa hyvin!
tömpsis ja super 35+3
Mä en saanut viime yönä nukuttua kun taas painaa vaavi rintakehää ja hengittäminen on tosi hankalaa. Inhottava tunne, sydänkin hakkaa kovempaa Toivottavasti ensi yö olisi helpompi.
Tuiskuli: juu kiva sitten jakaa vertaistukea Mun pitäisi hankkia paljon isompia vaippoja, nyt on tarpeeksi vasta noita nb-kokoisia. Tsemppiä kasvun seurantaan :hug: Mies on varmasti oikeassa, sieltä tulee pitkä ja hoikka tyttö
Voikaa hyvin!
tömpsis ja super 35+3