Zalea, olipa kiva terkka! Mä en ole kuin käynyt kerran omalla, ja kerran soitin oman sijaiselle, ja tuntui että vähätteli mun huolia. Olisin toivonut että olisin vaikka päässyt sinne ja kuunnellut sydänääniä, mutta en kehdannut edes ehdottaa, kun tuli puhelimessa sellainen olo, että pitää mua hysteerikkona. Kiellän olevani hysteerikko. Eikä puhettakaan, että "tänne saa soitella ja kysellä ja tule vaan käymään" - kysyi vaan lopuksi, että olihan sulla seuraava aika varattuna, ja sanoin että juu, kuukauden päähän "no, mutta silloin nähdään sitten". : /
No mutta, huomenna alkaa maaliskuu ja kevät on vaan lähempänä. Tässä kuussa on ultra ja neuvola ja kaikenlaista omaa kivaa Ja ilmeisesti mahakin on vähän kasvanut, kun jotkut farkut puristaa liikaa. Uimahallissa maha sai jo pari pitkää katsetta - tai ehkä kuvittelen.
Mistä olette äitiysvaatteita hankkineet? Housut alkaisi kohta olla ajankohtaiset. Tajusin nimittäin, ettei Lindexillä ja Kapphallilla ole enää äitiysvaatteita, olin luullut että voin pistäytyä niissä tuossa lähellä.
16+3
No mutta, huomenna alkaa maaliskuu ja kevät on vaan lähempänä. Tässä kuussa on ultra ja neuvola ja kaikenlaista omaa kivaa Ja ilmeisesti mahakin on vähän kasvanut, kun jotkut farkut puristaa liikaa. Uimahallissa maha sai jo pari pitkää katsetta - tai ehkä kuvittelen.
Mistä olette äitiysvaatteita hankkineet? Housut alkaisi kohta olla ajankohtaiset. Tajusin nimittäin, ettei Lindexillä ja Kapphallilla ole enää äitiysvaatteita, olin luullut että voin pistäytyä niissä tuossa lähellä.
16+3